۸۵۲۸۸۴
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

با شادی، تیمی کوچک نمی‌شود

پس از آنکه استقلال موفق شد تیم پر مهره و قدر سپاهان را در دقایق پایانی بازی شکست دهد، آبی‌پوشان برای نشان دادن خوشحالی خود از حرکات موزون و پرتاب شفر به هوا استفاده کردند. این حرکت باعث شد تا خیلی‌ها به استقلالی‌ها بابت انجام شادی خارج از عرف انتقاداتی وارد کنند.

آی اسپورت: پس از آنکه استقلال موفق شد تیم پر مهره و قدر سپاهان را در دقایق پایانی بازی شکست دهد، آبی‌پوشان برای نشان دادن خوشحالی خود از حرکات موزون و پرتاب شفر به هوا استفاده کردند. این حرکت باعث شد تا خیلی‌ها به استقلالی‌ها بابت انجام شادی خارج از عرف انتقاداتی وارد کنند و حتی به شفر و سرپرست تیم به خاطر عدم کنترل هیجانات بازیکنان انتقادات شدیدی انجام دادند،

البته محمود فکری بازیکن سابق و علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال این نوع ابراز احساسات را به نوعی تحقیر و کوچک کردن استقلال دانستند، چون اعتقاد داشتند استقلال بزرگ است و نباید برای یک پیروزی ساده اینچنین از خود بیخود می‌شدند.

نظر هرکسی مهم و قابل احترام است و نمی‌توان بابت بیان نظرات و انتقادات فردی را سرزنش کرد و به او خرده‌گرفت که چرا چنین حرفی به زبان آورده‌ای؟ شادی و بروز احساسات در افراد مختلف متفاوت است و هر فردی به شکلی آن را بروز می‌‌دهد. استقلال و در رأس آن شفر، در چند مدت اخیر به دلیل شکست خوردن در دربی و اتفاقات پیش آمده‌ی بعد از شهرآورد به شدت تحت فشار قرار داشتند و حتی خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی و غیر استقلالی به توانایی‌های شفر بدبین شده و خواستار کنار گذاشتن این مربی آلمانی در این مقطع از فصل شدند. دور شدن از کورس قهرمانی و نتایج نه چندان مناسب در لیگ قهرمانان آسیا حتی هواداران را هم به توانایی‌های شفر دچار تردید کرده بود،

با شادی، تیمی کوچک نمی‌شود

وقتی شفر این جو سنگین و سرشار از نا امیدی و بدبینی نسبت به خود و تیم تحت رهبریش را می‌بیند آیا حق ندارد بعد از شکست دادن یکی از تیم‌های قدر و مدعی لیگ آن‌هم به مربیگری امیر قلعه‌نویی در خانه‌ی حریف خوشحالی خود را بروز ندهد؟ شاید در برخی از صحنه‌ها مانند پرتاب شفر به هوا بی‌تجربگی صورت گرفت و انتظار می‌رفت جوری دیگر رفتار شود اما جو سنگین و سرشار از حساسیت آن لحظات قدرت تفکر و اندیشه را خواه ناخواه تحت تاثیر قرار می دهد.

سخن اصلی با کسانی است که بیان داشتند با این خوشحالی‌ها استقلال کوچک شده، به استحضار این عزیزان می‌رسانم، مطمئناً با خوشحالی بازیکنان و مربیان یک تیم به جایگاه و منزلت آن تیم خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

بزرگی تیم‌ها به ریشه، قدمت و افتخاراتی است که در طول سالیان دراز کسب کرده‌‌اند، بزرگی یک تیم به هواداران بیشماری است که عاشقانه آن را در هر شرایطی دوست دارند، منزلت یک تیم به پیشکسوتان و افرادی است که در آن تیم رشد کرده و منشأ خدمات و کارهای بزرگی در فوتبال ایران بوده و هستند.

برای بزرگی استقلال جدا از جام‌های قهرمانی وجود انسان‌هایی چون پورحیدری و ناصر حجازی فقید کافی است، چون تا روزی که زنده بودند عاشقانه به استقلال و فوتبال خدمت کردند و هیچگاه منتی بر سر کسی نگذاشتند. فوتبال میدان تخلیه‌ی هیجانات و لذت بردن از لحظه است.‌ بعد از بازی باز کردن برخی از بحث‌ها بی فایده است چون باید گذاشت همه چیز روال طبیعی و معمولی خود را برود. طعنه و کنایه زدن به دیگران ما را بیشتر کوچک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال بزرگه،،افتخارات خوبی هم داره،،تیمش هم خوبه،،مربی خوبی هم داذه،،شکی تواینا نیست ،،فقط همیشه مشکلشون این بوده ک درحد سرورشون نیستند،،،درضمن سالروز چهارتایی شدنشونو ب خودم و تمام سرخدلان تبریک وب کیسه کشان سوراخ تسلیت عرض میکنم

    • ............

      اگه قهرمان بشن چکار میکنن خخخخخخخ

    • بدون نام

      کوچک شد رفت.. تو خوابی بدبخت کیسه

    • بدون نام

      از بس برد ندادند ذوق مرگ شدن

    • امین

      با این کارشون باعث شدن سپاهان بزرگ بشه

    • فرهاد ناظر

      این افکار کار لنگیهای بی اصل و ریشه و مکتب لونگیسمه

      پاسخ ها

      • سلطان

        خیلی بدبختی دلم به حالتون میسوزه

    • melika

      انگار قهرمان شدن

    • melika

      خدا شفا نمیده ک زجر کش میکنه

    • بدون نام

      کوچک بوده و هست و خواهد بود . قهرمانیهای قبلی کیسه همش جعلیه و با تقلب و کمک عوامل بیرونی بدست اومده

    • بدون نام

      تیم فقط پرسپولیس

    • علی@@

      بیچاره ها مگه در سال چند بار میبرند حق دارن ....

    • میثم

      احسنت

    • آدولف هیتلر

      ایی خدا یعنی شادی حرومه

    • بدون نام

      شادی کنید سه بازی بد سه بازی خوب رکودمیزنید شادی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج