۸۵۲۹۰۴
۷ نظر
۵۰۵۱
۷ نظر
۵۰۵۱
پ

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

بسیاری از شخصیت های سریال تاج و تخت در دنیای فوتبال نیز با ویژگی هایی مشابه وجود دارند.

ورزش سه: انتظارها برای ارکان فصل جدید سریال بازی تاج و تخت، محبوب ترین سرال جهان با ده ها اژدها و زامبی های یخی به پایان رسید و بعد از یک سال و ۷ ماه و ۱۹ روز پس از اکران فصل هفتم، فصل جدید از راه رسید.

به همین دلیل بنا بر آن شد که بهترین شخصت های این داستان را برگزیده و آن را با کاراکترهای دنیای فوتبال همسان سازی کنیم. علیرغم تفاوت های بزرگ، شباهت های فراوانی در بسیاری از موارد از جمله رهبری، خیانت و بی کفایتی بین شخصبت های این داستان و ستاره های دنیای فوتبال وجود دارد؛

آریا استارک - انگولو کانته

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

آریا استارک بدون شک محبوب ترین شخصیت نمایش است. او مداوم با مشکلات مبارزه کرده و در نهایت آنها را از بین می برد. در وجود آریا ذره ای بدی وجود ندارد و وی و انگولو کانته با خستگی ناپذیری، فروتنی و اراده به یک شخصیت جهانی تبدیل شده اند.

جان اسنو- استیون جرارد

جان اسنو و استیون جرارد اگرچه طرفداران پر و پا قرص فراوانی ندارد، اما همه جا مورد ستایش قرار می گیرند. هر دوی آنها در نبردهای بزرگ مانند جنگ با پلیدی ها و البته نبرد استانبول سرباران خود را هدایت کرده اند اما ناامیدی ذاتی وجود آنها باعث شده هیچگاه تبدیل به قهرمان های بزرگی نشوند.

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

باید از جان اسنو پرسید چرا وسط میدان جنگ و در حالی هزاران اسب به سمت تو هجوم می آورند ایستاده ای؟ شانس آوردی که سانسا تو را نجات داد. و چرا استیون جرارد علیرغم اینکه می دانست آماده حضور در میدان برای دیدار با چلسی در ترکیب قرار گرفته، آن اشتباه و لغزش را مرتکب شد و در نیمه دوم نیز هیچ موقعیتی خلق نکرد؟ من که طرفدار لیورپول نیستم نیز هنوز از آن صحنه آزار می بینم.

در پایان سریال تاج و تخت جان اسنو یا شخص دیگری بر تخت پادشاهای جلوس خواهد کرد، اما من امیدوارم جان اسنو آن موقع نیز لیز بخورد. البته حتی اگر عوامل سازنده سریال وی را بکشند نیز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. به خاطر روایت عاشقانه داستان، جان اسنو تا به حال بارها از مرگ گریخته و او نیز به چیزی همانند یک پیرزی ۱-۵ مقابل استوک سیتی نیاز دارد.

جیمی لنیستر- کریستیانو رونالدو

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

جیمی نیز همانند کریستیانو رونالدو تمام عمر خود را صرف کسب مهارتی کرده تا وی را تبدیل به بهترین شکارچی کند. هم رونالدو و هم لنیستر، بعد از افول قدرت با چالش های زندگی خود سازگاری یافته و سعی در تکامل خود داشته اند اما علیرعم دستاوردهای فوق العاده، چیزی در وجود هر دوی آنهاست که شاید شما بدان علاقه نداشته باشید.

پیتر بیلیش- مینو رایولا

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

هم پیتر بیلیش و هم مینو رایولا هرگز در بالاترین سطح جامعه حضور نداشته اند و هر دو شحصیتی منفور دارند اما تلاش آنها وصل شدن به شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار است تا از آن آشفتگی به مثابه نردبانی برای ترقی و پیشرفت بهره گیرند.

استنیس براتیون- ژوزه مورینیو

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

گرچه نمی توان بزرگی آنها را زیر سوال برد، اما در مقابل قدرت مدیریت براتیون و مورینیو همیشه علامت سوال وجود دارد. ویران کردن یک تیم جوان با تاکتیک اتوبوسی یا به خطر انداختن آنها هرگز نتیجه خوبی نخواهد داشت.

سامول تارلی - مایکل کریک

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

من نیز قبول دارم که نادیده گرفتن مایکل کریک نتیجه خوبی ندارد، اما به حرف من گوش بدهید. سامول تنها شخصیت سریال بازی تاج و تخت است که نگاه بیننده برایش مهم بوده و از قضاوت غلط دلسرد می شود. او تنها شخصیت داستان است که به جای رفتن به دل خطر و افزایش آدرنالین خون بیننده، کار و وظیفه خود را به درستی انجام می دهد. مایکل کریک نیز اگرچه بازیکنی خجالتی بود، اما بی رقیب در میانه میدان مبارزه می کرد و حضورش در ترکیب ضروری بود.

لرد واریس - زین الدین زیدان

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

نه واریس و نه زیدان هیچکدام اجازه نمی دهند مشکلات کوچک آنها را از رسیدن به اهداف بزرگ و انجام دادن ماموریت به بهترین شکل ممکن وا بدارد. تاکتیک های دقیق و مدیریت قوی باعث شده آنها علیرغم نداشتن فلسفه ای مشخص، برای مدتی مدید در بالاترین سطح موفق بمانند.

سرسی لنیستر- فلورنتینو پرز

سرسی برای ماندن در راس قدرت هر کاری می کند. بسیاری رفته اند و آمده اند و سرسی همچنان قادر به حفظ قدرت خود به هر طریقی بوده است؛ حتی اگر لازم باشد شهر را ویران کند، البته فلورنتینو پرز هرگز شهر مادرید را منفجر نکرده است.

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

تریون لنیستر- لیونل مسی

متاسفانه در دوران لنیستر شرایط به شکلی نبود که وی نیز از هورمون های رشد همانند لیونل مسی بهره ببرد و مراقبت های پزشکی وی همیشه در شرایطی عجیب انجام شده است. تریون در این سریال قهرمانی مردمی است و به رغم قد کوتاه، محبوب و بسیار ماهر است؛ تحت هر شرایطی حامی او باشید.

از مدیر برنامه جنجالی تا کریس رونالدو در GOT!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mjnz

      طرفدار رونالدو☹️

    • بدون نام

      عکس استنیس باراتیون رو جای لرد بیلیش گذاشتید

    • بدون نام

      باید بگم که کاره مسخره ایه و از روی بیکاری یه تیتر زدید اما یه چیزی برام جالب بود جمله ی آخر در مورد رونالدو و جمله ی آخر در مورد مسی
      انگا یه جوری دارید از یکیشون طرفداری میکنید زشته، یه رسانه باید بی طرف باشه

    • بدون نام

      پنالدو دیگه از بازیای خیره کننده کینگ مسی و عملکرد فوقلادش روحیش خراب شده حالا باید بره فیلم بازی کنه خخخخ

    • بدون نام

      مسی رو قشنگ مقایسه کردی .اما آریا استارک لکه ای در سریال بیشتر نیست بین شخصیت های مهم. مهمترین درحال حاضر جا اسنو هست و قبلش برادرش که مرد .و قبل اون هم ند استارک بود .

    • بدون نام

      بابا پنالدو هیچ کاری نکرد امشب . امشب کاملا مشخص شد کینگ مسی افسانه ای بهترین تاریخه . طرفدارای پنالدو دیگه سکته رو زدین امشب از دست کینگ مسی . من جای شما بودم دیگه فوتبال نگاه نمیکردم خخخخ

    • بدون نام

      فقط کینگ مسی و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج