۸۵۲۹۱۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوس: هیات مدیره نباید در کار برانکو دخالت کند

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیریت این باشگاه باید از زمان ۲۰ سال پیش الگو بگیرد، گفت: کادر فنی این تیم با تمام نداری ها نائب قهرمان آسیا شد، پس مدیریت نباید در کار آنها دخالت کند.

ایرنا: فرشاد پیوس، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حواشی اخیر این تیم و اختلاف به وجود آمده بین جعفر کاشانی و برانکو ایوانکوویچ ایجاد شده است، اظهار داشت: حیطه وظایف هیات مدیره مشخص است و آنها باید دنبال کارهای پشتیبانی تیم و درآمدزایی باشند. آنها باید از حامی مالی برای تیم جذب کنند و تیم را از لحاظ مالی حمایت کنند نه اینکه بخواهند حاشیه ایجاد کنند.

وی افزود: در هیچ جای دنیا در کار سرمربی دخالت نمی شود اما به راحتی شاهد این موضوع هستیم که در شرایط حساس صحبت هایی آن هم از سوی هیات مدیره مطرح می شود که تنش زا است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: متاسفانه در این مدت ندیدیم که این افراد کار خاصی انجام دهند.

پیوس: هیات مدیره نباید در کار برانکو دخالت کند

پرسپولیس شرایط حساسی دارد و باید به جای صحبت کردن، وارد گود شویم و از تیم حمایت کنیم.

مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر همه اعضای کادرفنی از شرایط پرداختی ها ناراضی هستند. از طرفی شرایط زمین تمرین هم واقعا خوب نیست. در زمانی که من فوتبال بازی می کردم، پرسپولیس در زمین چمن آزادی تمرین می کرد ولی امروز برای تیمی که مدعی قهرمانی در هر سه جام است، زیبنده نیست که بخواهد در زمینی با این کیفیت تمرین کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه الان به شرایطی بازگشتیم که به جای پیشرفت باید از 20 سال پیش الگو بگیریم. در زمان مدیریت امیر عابدینی چندین بازیکن به کشورهای مختلف ترانسفر شدند که بیشتر آنها محصول آکادمی پرسپولیس بودند. الان کدام بازیکن در چند سال اخیر از پایه های پرسپولیس رشد کرده که در سطح تیم ملی باشد؟

پیوس با بیان اینکه هیات مدیره نباید برای برانکو حاشیه سازی کند، تاکید کرد: برانکو امتحانش را پس داده است و هیات مدیره نباید کاری جز حمایت از وی انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته این پیرمرد احترامش واجبه ولی الزایمردلره بااحترام ردش کنندبره همیشه ازارزوهای بزرگ که توان نداره میگه این تیم هرچندسال دست یک عده است نقشه کشیدن که چکارکنیم بیفایده است ایشان رابه سکوت دعوت کنید تابعدازاین لیگ همین اه همه رادراورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج