۸۵۲۹۹۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

آلگری: آژاکس شایسته رسیدن به نیمه نهایی بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل آژاکس و حذف از چمپیونزلیگ، تایید کرد که تیم هلندی شایسته رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها بود.

ورزش سه: مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل آژاکس و حذف از چمپیونزلیگ، تایید کرد که تیم هلندی شایسته رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها بود.

بعد از کسب تساوی ۱-۱ در دیدار رفت، یوونتوسی ها در دقیقه ۲۸ دیدار امشب با گل کریس رونالدو پیش افتادند اما در ادامه آژاکس دو بار توسط دونی فن ده بیک و ماتیس دی لیخت به گل رسید و توانست با برتری ۳-۲ راهی مرحله بعد شود.

او به خبرنگاران گفت: " ما در نیمه اول خوب کار کردیم؛ هرچند وقتی توپ را پس می گرفتیم، کمی آشفته بودیم. فوتبال، بی رحم است و وقتی یک گل شانسی دریافت می کنید، ترس غالب می شود. ما در نیمه دوم بازتر بازی کردیم و باید شیوه دیگری در پیش می گرفتیم. آژاکس کاملا شایسته این نتیجه و صعود به نیمه نهایی بود."

ماریو مانژوکیچ، جورجو کیه لینی، داگلاس کاستا، ماتیا پرین و مارتین کاسرس به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند و پائولو دیبالا هم در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی از بازی بیرون رفت.

آلگری در مورد این شرایط تیمش گفت: " وقتی به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ می رسید، بهتر است تا جای ممکن گزینه های بیشتری داشته باشید زیرا نتیجه چنین دیدارهایی را جزئیات، تعویض ها و گزینه های روی نیمکت مشخص می کنند.

ما بازیکنان زیادی داشتیم که از لحاظ آمادگی دچار مشکل بودند و فاصله دو دیدار هم یک هفته بود. ما بازیکن جوانی مانند مویس کین را در نیمه دوم داشتیم اما غیبت بازیکنان باتجربه به دی یونگ فرصت داد تا بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد و آژاکس بازی را کنترل کند."

آلگری: آژاکس شایسته رسیدن به نیمه نهایی بود

سرمربی یووه در پاسخ به این سوال که آیا بعضی از بازیکنانش احساس می کنند که رونالدو باید همه چیز را حل کند، گفت: " نه، به هیچ وجه. رونالدو در طول فصل کمک زیادی به ما کرد اما وقتی به یک چهارم نهایی می رسید، به همه بازیکنان نیاز دارید.

همیشه گفتم که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ، باید در فرم خوب و با سطح آمادگی بدنی خوب، به مراحل بالا برسید. ما برای مدتی، دچار شرایط اورژانسی شدیم و تنها برای مدتی می توانستیم این شرایط را کنترل کنیم."

شایعات زیادی در مورد جدایی آلگری از یووه در پایان این فصل منتشر شده اما او اکنون تایید کرد که در این باشگاه می ماند: " من چند روز قبل با رئیس باشگاه دیدار کردم و به او گفتم که در یوونتوس می مانم. اکنون باید با باشگاه بنشینیم و در مورد آینده فکر کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پ ن پ تو و اون پنالدو مو قشنگ میرفتین بالا

    • بدون نام

      سلام بر وار
      خداحافظ پنالدو و ریال و پرز

    • بدون نام

      هی هی هی .کريس گل هات امسال جای اشتباهي برای تیم اشتباهي زدي .دیدی چه اشتباه بزرگی کردی رفتی !!?هم تو دستت از جام کوتاه موند هم رئال

    • بدون نام

      مساله اینه که توشایستگی مربیگری تیم یوونتوسو نداری تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف، تیم بزرگ مربی بزرگ میخاد نه مربی بزدل

    • بدون نام

      علیرغم اینکه بخاطر رونالدو طرفدار یووه هستم ولی دیشب کاملا آچمز شده بودن . سال دیگه قطعا یووه باید بین ۵ تا ۸ تا بازیکن جدید بیاره .

    • انتقاد سازنده

      علیرغم اینکه بخاطر رونالدو طرفدار یووه هستم ولی دیشب کاملا آچمز شده بودن . سال دیگه قطعا یووه باید بین ۵ تا ۸ تا بازیکن جدید بیاره .

    • بدون نام

      همین‌پنالدو‌شاه‌مسی‌رو‌به‌چالش‌دعوت‌کرده‌بود‌ریدی‌با‌اون‌چالشت‌حالا‌برو‌لیورپول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج