جاباما
۸۵۳۰۰۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

پارسا پیروزفر در آستانه میلیاردر شدن

فروش نمایش "ملاقات" به کارگردانی پارسا پیروزفر به بیش از ۸۳۶ میلیون تومان رسید و با توجه به ادامه داشتن اجراهای این نمایش ممکن است به یک میلیارد تومان برسد.

ایران آرت: دومین آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی که شامل مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج می‌شود تا روز جمعه ۲۳ فروردین‌ماه اعلام شد.

پارسا پیروزفر در آستانه میلیاردر شدن

در این آمار فروش که شامل تفکیک تعداد مخاطب، روزهای نمایش و جمع کل فروش می‌شود، نمایش "ملاقات" پارسا پیروزفر همچنان از دیگر آثار روی صحنه از نظر فروش جلوتر است. البته لازم به ذکر است که این نمایش، از اسفند ماه روی صحنه بوده و برخی دیگر از نمایش‌هایی که اکنون روی صحنه هستند اجراهای خود را پس از تعطیلات نوروز آغاز کردند.

بر این اساس مجموعه تئاتر شهر آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر سه نمایش خود را به شرح زیر اعلام کرد:

نمایش "ملاقات" به نویسندگی فریدریش دورنمات با ترجمه، طراحی و کارگردانی پارسا پیروزفر که اجرای خود را از یکشنبه ۱۲ اسفند در سالن اصلی این مجموعه آغاز کرد تا جمعه ۲۳ فروردین با پشت سر گذاشتن ۲۴ اجرا، میزبان ۱۴۶۷۶ تماشاگر شد. از این ۱۴۶۷۶ نفر، ۵۹۹۵ نفر با بلیت تمام‌بها، ۸۸۵ نفر با بلیت نیم‌بها، ۶۸۲۹ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۹۶۷ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب با قیمت بلیت ۷۰۰ هزار ریال، رقم هشت میلیارد و سیصد و شصت و چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال در گیشه این نمایش ثبت شد.

نمایش "سیمین و فروزان" به نویسندگی و کارگردانی فهیمه عابدینی اجرای خود را از یکشنبه ۱۸ فروردین در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرد. این نمایش در طول شش اجرا تا جمعه ۲۳ فروردین، میزبان ۲۳۹ نفر شد. از این ۲۳۹ نفر، ۷۷ نفر با بلیت تمام‌بها، دو نفر با بلیت نیم‌بها، ۶۹ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۹۱ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۳۹ میلیون و ۹۶۰ هزار ریالدست پیدا کرد.

نمایش "بی‌صدایی" به نویسندگی سهیل امیرشریفی و آزاده شاهمیری و طراحی و کارگردانی آزاده شاهمیری از سه‌شنبه ۲۰ فروردین در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر روی صحنه رفت. این نمایش در طول چهار اجرا تا جمعه ۲۳ فروردین، میزبان ۱۶۲ نفر بود. این ۱۶۲ نفر، در غیاب بلیت نیم‌بها، ۴۷ بلیت تمام‌بها، ۵۶ بلیت تخفیف‌دار و ۵۹ بلیت مهمان خریدند. به این ترتیب "بی‌صدایی" در طول چهار اجرا در گیشه به رقم ۲۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

تالار هنر نیز آمار نمایش "ساعت ۸ در کشتی" را تا جمعه ۲۳ فروردین به شرح زیر ارائه داد:

نمایش "ساعت ۸ در کشتی" به نویسندگی آلریچ هاپ با ترجمه حسین فدایی‌حسین و کارگردانی مریم کاظمی طی ۱۷ اجرا در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر، میزبان ۳۰۳۶ تماشاگر شد. از این ۳۰۳۶ نفر، ۱۲۳۰ نفر با بلیت تمام‌بها، ۷۴۹ نفر با بلیت نیم‌بها، ۲۴۶ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۸۱۱ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب با قیمت بلیت ۲۰۰ هزار ریال، رقم ۳۵۸ میلیون و ۷۵۵ هزار ریال در گیشه آن ثبت شد.

تماشاخانه سنگلج هم آمار تفکیکی "وقایع اتفاقیه" و "طریقه حکومت گجرخان" را این گونه اعلام کرد:

نمایش "وقایع اتفاقیه" به نویسندگی علی موسویان و کارگردانی شهرام عبدلی از چهارشنبه هشتم اسفند در این تماشاخانه روی صحنه رفت. این نمایش طی ۲۹ اجرا تا جمعه ۲۳ فروردین، میزبان ۲۷۸۱ تماشاگر شد. برای "وقایع اتفاقیه" ۵۲۰ بلیت تمام‌بها، ۱۴۲ بلیت نیم‌بها، ۱۷۹ بلیت تخفیف‌دار و ۱۹۴۰ بلیت مهمان صادر شد تا با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۲۲۰ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال دست پیدا کند.

نمایش "طریقه حکومت گجرخان" به نویسندگی مجید امرایی و کارگردانی مشترک مجید امرایی و احسان ملکی اجرای خود را از پنجشنبه نهم اسفند آغاز کرد. برای این نمایش طی ۲۷ اجرا، ۱۴۸ بلیت تمام‌بها، ۸۲ بلیت نیم‌بها، ۲۰ بلیت تخفیف‌دار و ۵۲۴ بلیت مهمان صادر شد تا جمع کل تماشاگرانش به عدد ۷۷۴ برسد. "طریقه حکومت گجرخان" با بهای بلیت ۲۵۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۵۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریار

      از تعداد تماشاگران تئاتر در پایتخت میشود کاملا به اوضاع واحوال فرهنگی و هنری واقتصادی این کشور پی برد واقعا باعث تاسف و شرمنده گی است

    • بدون نام

      با حقوقی که اینا میگیرن این خودش قبل از این نمایش هم میلیاردر بود اقامت آمریکا رو هم گرفته یه وقت اینور بهم ریخت جا داره واسه رفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج