جاباما
۸۵۳۰۷۱
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

صدور تلفنی کارت سلامت، کلاهبرداری است

مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت هیچ گونه بازاریابی تلفنی نداشته و تماس‌های تلفنی با محتوای صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی سلامت، کلاهبرداری بوده و به هیچ عنوان مورد تایید سازمان بیمه سلامت نیست.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت هیچ گونه بازاریابی تلفنی نداشته و تماس‌های تلفنی با محتوای صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی سلامت، کلاهبرداری بوده و به هیچ عنوان مورد تایید سازمان بیمه سلامت نیست.

محمد منتقمی راد درباره تماس تلفنی برخی شرکت ها با مردم و پیشنهاد ارائه کارت بیمه افزود: خدمات سازمان بیمه سلامت در کل کشور از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می شود و هیچ گونه تماس تلفنی برای ارائه خدمت با بیمه شدگان یا سایر افراد برقرار نمی شود. در نتیجه با شرکت هایی که از عنوان بیمه سلامت سوءاستفاده کرده و با مردم تماس تلفنی برقرار می کنند، از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: بیمه سلامت یک بیمه پایه است و بیمه تکمیلی ندارد. بیمه آتیه سازان حافظ هم با وجود اینکه زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت محسوب می شود، به صورت مستقل فعالیت می کند.

منتقمی راد افزود: بیمه شدگان می توانند همه سوالات و مشکلات خود را با شماره تماس ۱۶۶۶ مطرح کرده و پاسخ بگیرند. همچنین هرگونه تماس از طرف این شرکت ها را نیز به سامانه ۱۶۶۶ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود. روزهای دوشنبه هر هفته نیز مدیران سازمان در تهران و شهرستان ها از طریق همین سامانه تلفنی پاسخ گوی سوالات مردم هستند.

مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: ارائه خدمت به محرومان و آحاد جامعه یکی از شاخص های مورد توجه سازمان بیمه سلامت است، اما برخی افراد و شرکت های سودجو، از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و حتی در برخی موارد مردم را تهدید به ابطال دفترچه بیمه آنها می کنند که یکی از مصادیق اخاذی است. سازمان بیمه سلامت برای استمرار اعتماد بیمه شدگان، با این کلاهبرداری‌ها برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAABBAAAAA

      من هم تعجب کردم که دولت برای مردم کاری انجام دهد.خخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج