جاباما
۸۵۳۰۸۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

نگاهی به لیست پرسپولیس در فصل آینده

با نگاهی به لیست بازیکنان پرسپولیس و زمان اتمام قرارداد آن‌ها به این نتیجه می‌رسیم که برخلاف مدیران آبی، مدیران پرسپولیس در پایان فصل روزهای آرامی را سپری خواهند کرد.

ایلنا: در لیست پرسپولیس فقط ۳ بازیکن هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و با توجه به تمایل این بازیکنان برای ادامه حضور در پرسپولیس، به نظر نمی‌رسد مدیران این تیم کار سختی برای تمدید قرارداد با آن‌ها داشته باشند.

نادری تنها چالش سرخ‌ها

آدام همتی، شایان مصلح و محمد نادری، ۳ بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. درخصوص همتی و مصلح مدیران پرسپولیس مشکل خاصی برای تمدید قرارداد نخواهند داشت اما درخصوص محمد نادری شرایط تا حدودی متفاوت است. فصل گذشته محمد نادری به تیم کورتریک بلژیک رفت اما این بازیکن حتی به فهرست ۱۸ نفره کورتریک هم نرسید که بخواهد دست‌کم یک بار روی نیمکت این تیم بنشیند. سرانجام هم درحالی که قرار بر فسخ قراردادش در نیم‌فصل بود، به صورت قرضی به پرسپولیس منتقل شد. نادری که در نیم‌فصل به تیم برانکو آمد، در دقیقه ۹۲ بازی هفته شانزدهم برابر پدیده به جای علیپور به میدان رفت اما یک هفته‌ بعد، برانکو او را برای ترکیب اصلی برگزید تا جای شجاع محروم را بگیرد.

در هفته نوزدهم، محمد نادری بازهم در ترکیب اصلی به میدان رفت و در روزی که سیدجلال و شجاع هر ۲ مصدوم بودند، به همراه کمال کامیابی‌نیا زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل دادند. از هفته بیستم اما نادری نقش مدافع چپ را به عهده گرفت. آسیب‌دیدگی شایان مصلح که خودش با مصدومیت انصاری همراه شده بود، محمد نادری ۲۳ ساله را در ترکیب اصلی پرسپولیس نگه داشت. با این تفاوت که او حالا دیگر به‌عنوان مدافع چپ به میدان می‌رود، نه دفاع میانی. مهم‌تر از حضور این بازیکن در ترکیب اصلی، پیشرفت روز به‌روز نادری است که مشابه حرکات او را پیش از این در دفاع راست از صادق محرمی دیده بودیم.

این بازیکن حالا چنان موردتوجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته که مرد کروات خواهان تمدید قراردادش شده است. برانکو به مدیران پرسپولیس گفته که برای فصل آینده هم به محمد نادری نیاز دارد و خواسته که قرارداد قرضی‌اش قطعی شود. خود نادری هم مشتاق است به ادامه این همکاری و موافقتش با تمدید قرارداد را به باشگاه اعلام کرده اما مشکل اینجاست که برای حفظ او باید از کورتریک رضایت بگیرند. این هم البته با مذاکره قابل حل است که باید ببینیم باشگاه بلژیکی در ازای بازیکنی که او را حتی در حد نیمکت‌نشینی نمی‌دانست، چقدر پول می‌خواهد.

باشگاه به فکر درآمدزایی

با توجه به درخشش بازیکنان پرسپولیس مسلما در پایان فصل شاهد پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های حاشیه خلیج‌فارس و حتی اروپایی برای جذب ستارگان سرخ خواهیم بود. بعید به نظر می‌رسد در پایان فصل بازیکنانی مثل بیرانوند، علیپور و ترابی بدون پیشنهاد بمانند. هرچند جدایی این بازیکنان می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود اما با توجه به قراردادی که آن‌ها با پرسپولیس دارند، مدیران این باشگاه می‌توانند به این پیشنهادات به عنوان یک فرصت نگاه کنند و با درآمدی که از فروش ستارگان خود کسب می‌کنند، برای جذب جانشین‌های مناسب اقدام کنند.

لیست بازیکنان پرسپولیس و مدت باقی‌مانده از قرارداد آن‌ها به شرح زیر است:

نگاهی به لیست پرسپولیس در فصل آینده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج