جاباما
۸۵۳۱۲۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

اتمام حجت مجلسی‌ها با شریعتمداری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه هنوز تأمین اجتماعی مدیرعامل ندارد، گفت: وزیر رفاه باید در انتصاب مدیرعامل این سازمان به‌گونه‌ای عمل کند که ما به عنوان نمایندگان مردم از سوی جامعه مورد نقد قرار نگیریم.

خبرگزاری فارس: مسعود رضایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این باره گفت: متأسفانه آقای شریعتمداری برخلاف انتظاری که کمیسیون اجتماعی مجلس از وی داشته است، رفتار می‌کند و ما پشتیبانی بسیاری از وزیر رفاه کرده‌ایم اما پاسخ مناسبی از این حمایت دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی سازمانی عریض و طویلی است و اکنون پس از گذشت ماه‌‌ها همچنان با سرپرست اداره می‌شود و خبری از انتصاب مدیرعامل نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر رفاه در انتصابات دیگر خود نیز رضایت مجلس را فراهم نکرده و حساسیت ما به این دلیل است که هر یک از سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به تنهایی در حد یک وزارتخانه است چرا که عریض و طویل بوده و جامعه هدف بسیاری را در بر می‌گیرند.

رضایی افزود: متأسفانه اکثر نمایندگان مجلس از تصمیمات شریعتمداری در زمینه انتصابات رضایت ندارند و نگران هستند حتی با وی اتمام‌حجت کرده و قرار است جلساتی در زمینه این انتصابات با وی برگزار شود.

وی گفت: وزیر رفاه باید در تصمیم‌گیری‌های خود و انتصاب رئیس سازمان تأمین اجتماعی به‌گونه‌ای عمل کند که ما نمایندگان مردم از سوی جامعه مورد نقد قرار نگیریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر رفاه در تصمیم‌گیری‌های خود نباید مانند عملکرد خود در وزارت صنعت و ماجرای خودرو رفتار کند بلکه انتظار داریم افرادی را منتصب کند که مورد رضایت جامعه هدف همان سازمان باشد.

وی ادامه داد: طبق رویه‌های معمول سرپرست مدت محدودی می‌تواند عهده‌دار مدیریت یک سازمان باشد اما سازمان بزرگ تأمین اجتماعی با بیش از ۴۰ میلیون بیمه شده کماکان با سرپرست اداره می‌شود و وزیر رفاه در این زمینه باید پاسخگو باشد.

سازمان تأمین اجتماعی پس از فوت ناگهانی سیدتقی نوربخش در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال گذشته تا این لحظه با سرپرست اداره می‌شود.

محمدحسن زدا از ۳ دی ماه سال گذشته پس از انتصاب انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران، سرپرستی این سازمان را بر عهده گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آذین

      این اقا تا جای ممکن گند زد به وزارت صنعت و معدن بجای اینکه بندازنش بیرون وزیر سازمان رفاه شد چرا همون موقع کسی صداش درنیومد و اعتراض نکرد

    • بدون نام

      مگه ما رفاه داریم وزیر رفاه انتخاب کردند ؟

    • بدون نام

      ۹۰ هزار تومان حق بیمه ماهانه رانندگان رو گران کردند .از کجا بیاریم بدیم .دیگه داریم خفه میشیم داریم ذره ذره میمیریم اگر اینجوری پیش بره تصمیم میگیریم یه دفعه خودمون رو خلاس کنیم بخدا از زندگی سیر شدیم یکساله نان وسیب زمینی شده غذای ما .چرا با مکافات بیابان ما مشاغل سخت نیستیم .هیچکس هم به دادمان نمیرسه

    • بدون نام

      خدا میدونه این مسئولین چ گندی زدن ....

    • .....

      این اقا در حد وزارت نیست.تقصیر شماهاست که بهش رای میدید.خودتون کردید که......

      پاسخ ها

      • علیرضا

        بیشتر مردم آگاهند که نمایندگان مجلس در انتخاب وزرا هیچ نقشی ندارند .

    • بدون نام

      مجلس به درد چی میخورد یک بار این آقا استیضاح شد برکنار شد رفت دوباره آمد چرا دوباره رای اعتماد به ایشان دادین شما که میدانید کارایی ندارد نکنه قولی وعده به نمایندگان مجلس داده

    • .....

      جراتش رو اگر دارید استیضاح و رای عدم اعتماد بهش بدید .فقط بلدید خوب حرف بزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج