جاباما
۸۵۳۱۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سپاه اظهارات «سعید قاسمی» را تکذیب کرد

سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی ، تاکید کرد :اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نمی باشد.

خبرگزاری ایسنا: سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی ، تاکید کرد :اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نمی باشد.

در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد ،دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نمی باشد.

سپاه اظهارات «سعید قاسمی» را تکذیب کرد

وی افزود :مواضع و کارکردهای سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است .

سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی ها برای واقعیت سازی های موردنظر خود ارائه می کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

وی در پایان با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است گفت:در عین حال تاکید می کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه ای جدا شده‌اند، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج