جاباما
۸۵۳۱۵۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

چرایی نوسانات اخیر قیمت سکه و طلا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نوسان قیمت ارز و سکه حاصل جو روانی حاکم بر بازار است، گفت: برنامه مداری تیم اقتصادی دولت می‌تواند شوک‌های احتمالی را به حداقل برساند.

ایبِنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نوسان قیمت ارز و سکه حاصل جو روانی حاکم بر بازار است، گفت: برنامه مداری تیم اقتصادی دولت می‌تواند شوک‌های احتمالی را به حداقل برساند.

زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به نوسانات رو به رشد قیمت ارز و سکه در روزهای اخیر همزمان با تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا افزود: این نوسانات هیچ ربطی به تحریم آمریکا ندارد زیرا بیشترین تنش های قیمتی در بازار نتیجه جو روانی حاکم است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرچند که شرایط جنگی اقتصادی در کشور حاکم بوده و متغیرهای داخلی نیز بر آن تاثیر گذار است باید تیم اقتصادی دولت با برنامه مداری جلوی تنش ها را بگیرد، افزود: آمادگی تیم اقتصادی دولت برای مقابله با چنین شوک های احتمالی می تواند تنش های قیمتی را به حداقل ممکن برساند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همزمان با حضور آقای همتی در بانک مرکزی اتفاقات خوبی رخ داده و وی خوش درخشیده است، تصریح کرد: امیدواریم در خصوص تنش های این چنینی نیز برنامه مداری حاکم شده و بازار به ثبات نسبی نزدیک شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه رییس کل جدید بانک مرکزی در شرایط سختی سکان دار شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر برنامه مداری در حوزه های مختلف توانسته به درخشش بیشتر رئیس کل جدید بیانجامد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت نیز باید در کنار مسئولان بانک مرکزی به کاهش هر چه بیشتر شوک ها کمک کنند، افزود: مردم دیگر توان تحمل گرانی و نوسانات شدید قیمتی را ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه پیش بینی آینده نرخ ها در بازار ارز و سکه سخت است، گفت: تنها راهی که می توان در برابر چنین شوک های قیمتی مقاومت کرد این است که دولت برنامه مداری را پیش گرفته و مردم نیز جلوی بزرگتر شدن حباب نرخ ها را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم جلو حباب را بگیرند!!!!!!دولت پدر مردم را در آورده...چه سخنان مهملی ایراد فرمودید

    • بدون نام

      به چه قیمتی خوش درخشیده این همتی مردم دلار که نمیخورن اگه راست میگه قیمت ماشین لوازم ماشین لوازم خانگی پیاز و مرغ اینا رو کنترل کنه

    • عباس گلدوست

      این نوسانات هر لحظه و برای همه چیز به کلاف سردرگمی تبدیل شده که بدون حمایت دولت امکان این همه نوسان از نظر مردم غیر ممکن و ان را خواست و اراده مسولان جهت فشار بیشتر به ملت میدانیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج