۸۵۳۲۰۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: بازیکنانم تا پای جان تلاش می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا با وجود مشکلاتی که داشتند، لحظه‌ای از رسیدن به موفقیت دلسرد نشدند.

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در مراسمی که با حضور اعضای این باشگاه و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از این که تاکنون توانسته‌ایم رضایت مردم خوب مشهد و خراسان را جلب کنیم، خوشحالم. ان‌شاءالله در ادامه هم نتایج خوبی کسب می‌کنیم، اما مهم‌ترین موضوع، برنامه‌ریزی برای آینده است. امکانات فعلی شهر مشهد، برای ژن خوب و استعداد بالای فوتبالیست‌های مشهدی کم است. جا دارد که در این شهر فوتبال‌خیز، بهترین امکانات برای ظهور و رشد استعدادها فراهم شود. بهترین اتفاق همین است که هر روز، زیرساخت‌ها بهتر و بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: بازیکنانم با همه سختی‌هایی که این فصل وجود داشت، پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش کردند. کار نیمه‌تمامی داریم و ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب، به پایانی خوش برسیم. افراد زیادی کنار تیم زحمت کشیدند، کادر فنی خیلی خوبی این فصل داریم، مسؤولان پزشکی و تدارکات هم تلاش فراوانی کردند تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

او درباره شایعاتی مبنی بر انتخابش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی امید کشورمان گفت: فقط در رسانه‌ها چنین مطالبی را دیدم و هیچ صحبتی با من نشده است. برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کند جلوی لنگ هم بله

    • سعید بویری

      به نظرمن گل محمدی ،تارتار،دایی،قطبی،برانکوایوانکویچ وقلعه نوعی مربیان خوب مجرب ،بادانش،بی حاشیه واثرگذارهستندوهم برای تیم ملی وهم برای تیم امید مناسب هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج