۸۵۳۲۲۶
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دایی: وزارت اطلاعات و سپاه وارد فوتبال شوند

سرمربی سایپا می‌گوید سپاهان با کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی است.

خبرآنلاین: علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: فردا یک بازی حساس برابر سپاهان داریم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های شهرستانی بوده و کادر فنی خیلی خوبی که دارد و با بازیکنانی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی است. بازی با این تیم سخت خواهد بود. ما بازی رفت را در اصفهان بسیار بد باختیم و تمام تلاش ما این است که فردا با ارائه یک بازی خوب، نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم. در این راه هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

دایی افزود: ما همیشه هیچ وقت نشده به آقای برانکو توهینی انجام بدهیم و ایشان را زیر سوال ببریم. او کار بزرگی انجام داد و در دو سال پرسپولیس را به قهرمانی رساند. امسال هم از مدعیان قهرمانی است اما بعد از بازی تیم ما برابر پرسپولیس از مصاحبه گرفته می‌شود و موجب می‌شود تا چنین حواشی به وجود آید. محمد دایی مگر دروغ گفته که یک بازیکن پرسپولیس اندازه کل تیم من هزینه‌اش است؟ می‌توانیم این را ثابت کنیم. این هم ایرادی ندارد هر تیمی پول داشته باشد هزینه می‌کند. خیلی وقت است که بازی تیم‌هایی که طرفدار ندارند و پول ندارند، جلوی تیم‌هایی که طرفدار و پول دارند نابرابری به حساب می‌آید اما من به بازیکنان و کادر فنی‌ام افتخار می‌کنم که چنین بازی‌هایی را انجام می‌دهیم. من تقاضا دارم که کمیته اخلاق و قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به ورزش ما ورود کند و از من هم شروع کنند که پول‌هایی که به حساب من و نزدیکان من ریخته می‌شود از کجا ریخته می‌شود.

سرمربی سایپا در ادامه اظهار کرد: ما از چیزی نمی‌ترسیم. بیایند از من شروع کنند و بعد سراغ مسائل دیگر بروند. برگردند به سال ۸۹ و ماجرای میلیاردی شرکت پیشکسوتان و بحث روغن نباتی را رسیدگی کنند که چه اتفاقاتی در آن دوره افتاده است. مبحث بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی را بررسی کنند. متأسفانه بعد بازی‌ها در موقعش که نیست سوالاتی را می‌کنید که فوتبال ما را به حاشیه می‌برید. این ما را از اصل فوتبال دور می‌کند. من از خدایم است که این ارگان‌ها وارد شوند و کثیف‌کاری‌ها را از فوتبال دور کنند.

او افزود: من با تمام احترامی که برای پیشکسوتان پرسپولیس قائلم باید بگویم که ببینید چه چیزهایی گفتند که در شأن یک پرسپولیسی نیست. اول باید به خودمان نگاه کنیم که چرا ما ۲۰ سال بیکاریم. نمی‌شود همه بد باشند و ما خوب باشیم. توانستیم زندگی خانوادگی خودمان را اداره کنیم؟ توانستیم یک نفر را تربیت کنیم؟ توانستیم یک مسئولیت اجتماعی را به درستی انجام دهیم؟ شعار دادن خیلی خوب است. من می‌خواهم بگویم حرفی را که می‌زنید، پایش بایستید. اگر حرفی دارید بزنید و روی آن بایستید. این طور نشود که فردا حرف‌تان را عوض کنید. مرد اگر حرف می‌زند پایش ایستاد. به خاطر پول نباید یکسری مسائل را فراموش کرد. ما که در پرسپولیس بازی و مربی‌گری کردیم پرسپولیسی نمی‌شویم و بعضی‌ها که نمی‌دانم چه‌کاره هستند پرسپولیسی می‌شوند و هزاران حرف پشتش می‌آید.

سرمربی سایپا گفت: یکی از سایت‌های منتسب به باشگاه پرسپولیس گفت که این تیم ۳۵۰ میلیون تومان به من داده است. از همان اول قبل بازی برابر پرسپولیس چنین کارهایی را انجام می‌دهند و چنین انگ‌هایی را می‌زنند. بعد باید بگویم ما از پرسپولیس طلبی نداریم. ما با پرسپولیس توافق کردیم که تسویه حساب مالی دو سالی که در پرسپولیس بودم انجام شود. از آنجا بحث تبانی را مطرح کردند و همه کار کردند ولی ما عادت نداریم ساکت بمانیم. اگر ساکت می‌ماندم الان نصف تهران برای من بود. از بچگی سالم زندگی کردیم و می‌خواهیم در آینده هم سالم بمانیم.

علی دایی ادامه داد: همه ما اشتباه داریم و آدم باید اشتباهش را قبول کند نه اینکه حرفش را پس بگیرد. این مسائل را کسانی دیگر دارند دامن می‌زنند. اگر شماها دامن نزنید، این کثافت‌کاری‌ها راحت‌تر رو می‌آید. ما مردم را می‌خواهیم با چیزهای دیگر فریب دهیم. زمانی که من در پرسپولیس بودم اگر به یاد آورید در نیم‌فصل دوم کسی بالای سر ما نبود و پولی در کار نبود. این همه بچه‌های ما اعتصاب کردند. تیمی که سال قبل رتبه خوبی نداشت در آن فصل نایب قهرمان شد، آن هم با اتفاقات تلخی که در اهواز افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farhadzand

      دایی علی حاجی بیخیال سرت سلامت
      ای کاش رئیس جمهوربشی

    • بدون نام

      شما اول برو حرف زدن دادشیت را درست کن که زیاد چرت پرت میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی چرت وپرت تو ومافیاییوقبیله لنگ میگه کل لنگ رو جمع کنن اندازه یه انگشت علی دایی تو سواد و فهم وکلاس ودرست نمیشه تو دنیای فوتبال بهش احترام میزارن فقط تو ایران لنگیها علیهش هستن

    • بدون نام

      شهریار فوتبال ایران دوستت داریم
      اکه آلمان به قیصرش مینازه ما هم شهریار فوتبال دنیا رو داریم
      یاشاسین شهریار

    • بدون نام

      انشالله ک ورود کنن و از خودتم شروع کنن که پولهایی میلیاردی برای مربیگری بدون نتیجه هرسال گرفتی ... پول مردم چندماه توی حسابت نگهداشتی و سود بردی... پول گالری طلای زنت از کجا آمده... رانت برادرت که هیشکی نمیشناختش از کجا آمده... قراداد میلیاردی که اون سال بستی و بعد چند بازی اخراج شدی چطور ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اگه به حرف امثال تو قرار بود اتفاقی بیفته برای آقای دایی که دیگه دنیا فوتبال ایرانو با دایی نمیشناخت

      • بدون نام

        اگه منظورت ازپول مردم کمک به زلزله زدههاس که من خودم کرمانشاهی هستم والبته استقلالی آقای دایی پول مردم روتوی حسابش نگه نداشت بلکه این نمایندگان دزدشهرکرمانشاه بودن که حسابشومسدودکردن شماهم زیادزورنزن چون غیرممکنه بتونی مدرکی دال برضعف آقای دایی پیداکنی آقای دایی شریف ترین فوتبالیست دنیاست این راماکرمانشاهی هاباتمام وجودلمس کردیم

    • یاران 58

      آقای دایی مردم ایران شما را به پاکی و صداقت باور دارند متاسفانه عده‌ای هستند هرکسی مردم ایران دوست دارند تخریب و حاشیه سازی برعلیه خواسته مردم میکنن از شما عادل فردوسی پور گرفته الی اخر

    • بدون نام

      اقای دائی شما دیگه چرا، شما که فرد تحصیلکرده ای هستید، اطلاعات باز یک حرفی اما سپاه چرا، ؟

    • بدون نام

      آقای دایی من چیکاردارم چقدر دادیازیکن خریدی اصلا مجانی بگیر هروقت می بازی اون تیم اینقدر هزینه کرد شما چیکاره هستین یعنی از شما زرنگتر نیستن

    • بدون نام

      تیم های حرام خور بیت المال حق مردم رو میخورند

      پاسخ ها

      • سعیدالا

        یاشیسن علی دایی

    • بدون نام

      دایه نمه

    • بدون نام

      فقط همین رو کم داشتیم

    • بدون نام

      یکی باید به حساب خود اونها ورود کنه!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج