۸۵۳۲۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حمله مؤسس اینستاگرام به زاکربرگ: مثل ترامپ رفتار می‌کرد

گزارش خبری مفصلی که اولین بار توسط سایت وایرد منتشر شده، از روابط کاری تیره مارک زاکربرگ با موسسان اینستاگرام خبر می‌دهد.

خبرگزاری مهر: گزارش خبری مفصلی که اولین بار توسط سایت وایرد منتشر شده، از روابط کاری تیره مارک زاکربرگ با موسسان اینستاگرام خبر می‌دهد.

مصاحبه‌ای که در این زمینه با ۶۵ کارمند فعلی و سابق فیس بوک به عمل آمده تصویری از روابط به شدت متشنج مدیرعامل فیس بوک و مؤسسان اینستاگرام، به دست می‌دهد.

حمله مؤسس اینستاگرام به زاکربرگ: مثل ترامپ رفتار می‌کرد

به گفته منابع وایرد، روابط دو طرف در حدی متشنج و تیره بوده که کوین سیستروم یکی از مؤسسان اینستاگرام بیم داشته که زاکربرگ با حذف پست شغلی وی، او را مجبور به ترک اینستاگرام کند. وی روابط خود با زاکربرگ را به رابطه دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا با جف سشنز دادستان سابق ایالات متحده توصیف کرده که علیرغم نزدیکی با وی سرانجام به علت اختلاف نظر دو طرف بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا با فشار ترامپ مجبور به استعفا شد.

یکی از دلایل عصبانیت زاکربرگ از اینستاگرام رشد سریع و مداوم تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. این در حالی است که رشد فیس بوک در سال‌های اخیر کند شده و همین امر موجب حسادت و عصبانیت مؤسس فیس بوک شده است.

از جمله دیگر دلایل خشم زاکربرگ از مؤسسان فیس بوک، پوشش مثبت فعالیت‌های آنها در نشریات و مطبوعات بوده که باز هم موجب حسادت مدیر فیس بوک شده است. همین مساله باعث شد زاکربرگ دستور دهد هیچ یک از مدیران ارشد اجرایی فیس بوک بدون مشورت با خود او یا شریل سندبرگ مدیر ارشد امور عملیاتی فیس بوک حق گفتگو با نشریات برای تهیه گزارش‌های مفصل در مورد موفقیت‌ها و توانمندی‌های خود را نداشته باشند.

با افشای رسوایی مؤسسه کمبریج آنالیتیکا سیستروم و کریگر مؤسسان اینستاگرام بسیار بیمناک شدند و نگران این بودند که این واقعه به مقدمه‌ای برای نفرت و عصبانیت بیشتر زاکربرگ از آنها مبدل شود. این تصور آنها درست بود و بعد از این رویداد زاکربرگ اعلام کرد از حمایت از اینستاگرام دست کشیده و از جمله از نمایش آگهی‌های مرتبط با این شبکه اجتماعی در درون اپلیکیشن فیس بوک خودداری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج