۸۵۳۲۶۲
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

رونمایی از لیست خرید فصل بعد شفر

وینفرد شفر سرمربی استقلال برای فصل بعد نیز همچنان به دنبال تقویت تیمش است.

خبرورزشی: استقلال برای نقل و انتقالات فصل آتی برنامه عریض و وطویلی دارد واگر بودجه به موقع به مدیران این باشگاه برسد، در راستای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی (بخوانید آنها که شفر می‌خواهد) و جذب بازیکنان جدید به سرعت وارد عمل خواهد شد تا مانند فصول اخیر لیگ را با نتایج ناامید کننده آغاز نکند و بتواند عملکرد مطلوبی در هفته‌های ابتدایی از خود برجا بگذارد.

استقلال در فصول گذشته پیوسته لیگ را ضعیف آغاز کرد که همین موضوع باعث شد از کورس قهرمانی باز بماند و به رغم تمام تلاش‌هایی که در نیم‌فصل دوم داشت نتواند امتیازهای عقب‌افتاده را جبران کند. تصمیم‌گیران باشگاه استقلال به خصوص آنها که در اتاق فکر این باشگاه حضور دارند بر این باورند که تیم‌شان در فصل نوزدهم باید شروع متفاوتی داشته باشد که این شروع منوط به جذب بازیکنان جدید با عیار بالا و در حد واندازه استقلال است.

در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال به طور ضمنی لیستی را از وینفرد شفر گرفته‌اند تا در راستای جذب بازیکنان جدید بلافاصله وارد عمل شوند. در این لیست نام بازیکنان متعددی به چشم می‌خورد که اولویت‌بندی شده‌اند تا بعد از پایان فصل، یارگیران باشگاه در راستای جذب آنها اقدام کنند. یکی از بازیکنانی که در لیست خرید استقلال دیده می‌شود امین قاسمی‌نژاد است.

مهاجم گلزن باشگاه پدیده که عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم مشهدی داشته است. قاسمی‌نژاد که شم گلزنی مطلوبی دارد به احتمال فراوان جزو اولین بازیکنانی خواهد بود که باشگاه استقلال در راستای جذب آن اقدام خواهد کرد. اما دیگر بازیکنی که به احتمال زیاد باشگاه استقلال به سراغش خواهد رفت ایوب والی است. مدافعی که همواره در ترکیب فولاد فیکس است.

ظاهرا از ترکیب خط دفاع استقلال بازیکنانی جدا خواهند شد که این موضوع می‌طلبد تا در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام شود که یکی از این بازیکنان همین ایوب والی است که در فولاد بازی‌های متعددی انجام داده است. نام آرمان رمضانی، بازیکن خوش‌آتیه باشگاه سایپا نیز در میان بازیکنانی دیده می‌شود که باشگاه استقلال تمایل زیادی به جذب او دارد. بازیکنی از باشگاه سایپا. البته این تنها گزینه از دل سایپا نیست که مدنظر استقلالی‌ها است.

آرش رضاوند هم جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که باشگاه استقلال در راستای به خدمت‌گیری او به زودی اقدام‌هایی را انجام خواهد داد. در لیست استقلال نام دیگر بازیکنان هم دیده می‌شود. حجت حق‌وردی از تیم پیکان نیز در میان گزینه‌های احتمالی قرار دارد. درباره احتمال جذب ولسیانی، مدافع تیم نساجی هم صحبت‌هایی مطرح شده و آنها که یارگیری در استقلال را مدیریت می‌کنند به دنبال دریافت اطلاعاتی تازه درباره این بازیکن هستند.

حال باید دید که استقلال در نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ نوزدهم چه خواهد کرد. این طور که پیدا است مسئولان باشگاه استقلال به حفظ شاکله تیم تاکید دارند اما هیچ بعید نیست که بعد از پایان فصل با بازیکنانی همچون حیدری، محمدی‌مهر، رحمتی، تبریزی، منشا و حتی فرشید باقری (اگر فتحی او را نبخشد) قطع همکاری شود.

البته شفر بعضی دیگر از بازیکنان جوان را هم در لیست خروجی قرار داده که از آن جمله می‌شود به نام محسن کریمی اشاره کرد اما در وهله نخست کار یارگیری در باشگاه استقلال روی محور جذب بازیکنان جدید به خصوص بازیکنان آماده لیگ پیش خواهد رفت و بعد از آن است که مسئولان باشگاه استقلال لیست خروجی را اجرایی خواهند کرد. به هرحال باید دید که استقلال در نقل و انتقالات فصل آتی چه خواهد کرد و آیا می‌تواند با مقدمه‌چینی مناسب کاری کند که اتفاقات فصل پیش رخ ندهد یا خیر؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داوید

      باز کشیدن استقلال به حاشیه شروع شدش
      چرت و پرتی که تمرکز بازیکنانو بهم بزنه چقدر بدبختن که این روشهای مسخره رو پیش میگیرن

    • PS

      یعنی خدا هرچی مدیره استقلالیه لعنت کنه که این همه پول حیفو میل میکنید یعنی پررو تر ازجماعت شما کسی نیست

    • حمید

      این لیست و این اسامی رو از کجا میارید؟
      این فانتزیا چیه سر در نمیاریم ما.
      چند میگیری این اسمارو مینویسی خبرنگار؟

    • بدون نام

      روح الله باقری و تیموری هم اضافه کنید!

    • محمد ملکی (طراح)

      هر خبری که از دستتون میرسه میگید این چرت و پرتا چیه تو رو خدا مشخصه یه ادم که تخصصش رسانه نیست این خبر رو منتر کرده انگاری اصلا حرفهای شفر رو هم گوش نداده

    • محمد ملکی (طراح)

      هر خبری که از دستتون میرسه میگید این چرت و پرتا چیه تو رو خدا مشخصه یه ادم که تخصصش رسانه نیست این خبر رو منتر کرده انگاری اصلا حرفهای شفر رو هم گوش نداده

    • علی

      خدا بخواد دوباره شروع شد

      خرید تعداد زیادی بازیکن و سپس از دست دادن هفته های ابتدایی لیگ به دلیل عدم هماهنگی و بعد هم پایان فصل همه رو تو لیست خروج قرار دادن

    • علی

      لنگی شروع کردی به حاشیه سازی دوباره نامرد

    • تیردادآریا

      بله.بلعععه.وهمچنان هم وزیرپرسپولیسیه.
      هرسال سوگلی حکومتی دست کم بیست تابازیکن ایرانی وخارجی روبابالاترین قیمت میگیره ومیلیاردهاپول مردموحیف ومیل میکنه وآخرشم که بایدزیرسرورش دست وپابزنه اونوقت وزیرورییس جمهورورهبرونعوذباالله خداهم پرسپولیسی میشه.واقعاکه ازکیسه کش جماعت پرروترندیدم.پرسپولیس این چندسال همه افتخاراتوبرده وهنوزنتونسته که هشت ماه حقوق برانکوروبده اونوقت سوگلی حکومت فقط دومیلیون دلاردادن به گرو ونیومایرکه فقط دست ازسرشون برداره.

    • بدون نام

      بازهم بریز و بپاش تیمهای حکومتی از بیت المال نفرین بر مافیای فوتبال در تیمهای حکومتی مرکز

    • بدون نام

      خیلی چرتی خیلی اخه کدوم گیجی منشا رو میفردشه

    • بدون نام

      هیچ ارگانی نظارت نمیکنه در این اوضاع بد اقتصادی چرا پولهای بیت المال را هدر میدن . چه خبره بارسلون و رئال که خصوصی هستن اینهمه بازیکن نمیخرن . کیسه دو فصل اخیر 30 تا بازیکن خریده و هیچ کاری هم نکردن

    • بدون نام

      خدا خودت وباشگاه لنگ کیسه کش حکومتی رو لعنت کنه که یک مشت اختلاس گر رو آوردید به فوتبال هدایتی کجاست بگو نه کجاست ps

    • بدون نام

      همه شایعه و جو سازی است .

    • بدون نام

      شنونده بایدعاقل باشههلیست خریدبودیاتراوشات ذهن نویسنده خبر؟؟؟؟لیست اگه بودکه ورودی وخروجی روباقاطعیت میگفت نه اینکه احتمالن احتمالن احتمالن.....تاتیم دوامتیازگرفت حاشیه سازی شروع شد....خدابه خیربگذرونه..منشا باقری اسماعیلی تولیست خروج؟؟؟!!!مریضی که چاخان میکنی؟

    • بدون نام

      اینها همه تراوشات مغزهای معیوب یک نویسنده مغرض لنگی است.

    • بدون نام

      این چرت و پرتا رو از کجا میاری مزدور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج