جاباما
۸۵۳۳۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مظفری زاده: تنها اشتباه داور کارت زرد اوساگونا بود

اشکان خورشیدی در یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر قضاوت موفقی در بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس داشت.

ورزش سه: اشکان خورشیدی در یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر قضاوت موفقی در بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس داشت.

سعید مظفری زاده داور قدیمی و کارشناس داوری فوتبال ایران با بیان اینکه خورشیدی هفته های موفقی را سپری می کند درباره صحنه های بحث برانگیز بازی امروز گفت:« در دقیقه ۱۰ اوساگونا بعد از خطا بر روی نوراللهی، با کف پا بر روی مچ پای بازیکن ضربه زد که این صحنه از چشم داور و کمک داور دور ماند. از آنجایی که خطا شدت و نیروی زیادی نداشت داور باید این صحنه را با کارت زرد جریمه می‌کرد. اگر ضربه شدت بیشتری داشت قطعا جریمه اش کارت قرمز بود.»

او افزود:«در دقیقه ۳۹ خورشیدی که بسیار به صحنه خطای نادری روی حسینی نزدیک بود به خوبی این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.» مظفری زاده ادامه داد:« در دقیقه ۵۸ تصاویر تلویزیونی نشان می داد که ضربه سر اوساگونا را بیرانوند قبل از عبور کامل از خط دروازه برگردانده و ادامه بازی تصمیم درست داوری بود.»

کارشناس داوری فوتبال ایران ضمن تمجید از عملکرد تیم داوری در بازی امروز گفت:« اشکان خورشیدی و تیم داوری بازی امروز بازهم یک قضاوت موفق دیگر را از خودشان نشان دادند .خورشیدی یک فصل موفق را تا اینجا سپری کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج