۸۵۳۳۶۲
۲۴ نظر
۵۰۰۰
۲۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: شفر هم گل استقلال را آفساید می‌گرفت!

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: در بازی مقابل استقلال یک گل آفساید خوردیم که اگر شفر هم کمک‌داور بود این توپ را آفساید می‌گرفت.

خبرگزاری تسنیم: هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر راجع به اینکه مالکیت دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتورسازی برای زنوزی است و در این بازی ماشین‌سازی قصد داشت هر طور که شده نتیجه بگیرد تا راه برای تراکتورسازی باز شود، گفت: اگر ما این بازی را پیروز می‌شدیم هم به نفع سپاهان، هم پرسپولیس و هم پدیده بود. در این باره یک بُعدی نگاه نکنید، ما در این بازی یک گل آفساید خوردیم که اگر شفر هم کمک‌داور بود این توپ را آفساید می‌گرفت.

وی درباره اینکه آیا ماشین‌سازی در ادامه مسابقات به نفع تراکتورسازی بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بهتر است افکارتان را عوض کنید. من یکبار پاسخ این سوال را دادم، اگر مقابل استقلال پیروز می‌شدیم به نفع تیم‌های سپاهان، پدیده و پرسپولیس هم بود، این موضوع را می‌توانید از خود این تیم‌ها هم سوال کنید.

نصیرزاده: شفر هم گل استقلال را آفساید می‌گرفت!

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی راجع به قضاوت سیدعلی در این دیدار و اینکه استقلالی‌ها نسبت به یک خطای هند اعتراض داشتند، گفت: صحنه‌ای که استقلالی‌ها به آن اعتراض داشتند توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و هند حساب نمی‌شد. در نیمه اول از قضاوت سیدعلی راضی نبودم چرا که در این نیمه او بیشتر تماشاگر بود تا داور، اما در نیمه دوم قضاوتش به نسبت نیمه اول بهتر شده بود. در ثانیه اول نیز یک خطا به روی بازیکن ما رخ داد که نمی‌دانم داخل محوطه بود یا خارج، اما سیدعلی در کل داوری است که کم خطا و پنالتی می‌گیرد و این موضوع امروز به ضرر ما تمام شد.

نصیرزاده درباره سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تراکتورسازی برای شکست استقلال، برای شما پاداشی در نظر گرفته بود؟ تصریح کرد: متاسفم برای این سوالی که شما مطرح می‌کنید.

وی درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برای حمایت از ماشین‌سازی عنوان کرد: ماشین‌سازی و تراکتورسازی هر دو نمایندگان فوتبال آذربایجان هستند و هواداران تراکتورسازی برای همین موضوع به ورزشگاه آمده بودند. همانطور که هواداران استقلال و پرسپولیس در بازی‌های آسیایی برای حمایت از تیم‌های یکدیگر به ورزشگاه می‌روند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خصوص توهین‌هایی که برخی هواداران استقلال به کنعانی‌زادگان داشتند، گفت: تماشاگران استقلال بسیار خوب و فهیم هستند. ما امروز با یک تیم بزرگ و آسیایی بازی داشتیم،‌ استقلال تیم قابل احترام و بزرگی است و نمی‌توان با ادبیات بدی با این تیم صحبت کرد.

نصیرزاده در رابطه با اینکه گفته می‌شود شخصی از باشگاه سپیدرود با شما تماس گرفته و راجع به موضوع محسن فروزان گفت‌وگو کرده‌اند، خاطر نشان کرد: آقایی به من زنگ زد که نمی‌دانم چه کسی بود، او به من گفت که اگر ما بودیم و از موضوعات خبر داشتیم به فروزان بازی نمی‌دادیم، اما این صحبت‌ها بعد از بازی انجام شد. او گفت که من با آذرنیا نیز صحبت کرده‌ام، اما من در جریان مسائل باشگاه تراکتورسازی نیستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داوود

      لجن،خفه

    • بدون نام

      ۵۰۰ میلیون پاداش دادن بعد از یه بازی برد تو آسیا برای پاتوسی ۱۰ میلیارد خرج کردن بیشترین بازیکنان و تو نیم فصل خریدن با بیشترین رقم قرارداد داوریها هم در کل بگیری بیشتر به نفعشونه بازم دبه ان بازم میگن باید به تیم پول تزریق بشه سیرایی هم ندارن

    • بدون نام

      خیلی بی وجدانی

    • پورسنایی

      دم خبرنگار تسنیم گرم که با سواده اولین باره که میبینم یک خبرنگار کلمه راجع به راصحیح نوشته اکثر خبرنگاران راجب مینوبسند ومن تشکر میکنم از توجه شمای خبرنگار

    • بدون نام

      یک گل صد در صد آفساید
      خاک بر سر داور و اسدقلال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عینک بزن

    • پرویز

      باز داور و باز گل آفساید به نفع کیسه خدا این تیم حکومتی خجالت نمی کشه

      پاسخ ها

      • حامد

        کجانیم متر عقب بود مرد باش بگو اشتباه کردم دارخطا هند هم نگرفت اگه مرد باشی اعتراف میکنی

    • عباس شهسوار

      پنالتی سوخته استقلال چی مردباش واونم بگو

    • بدون نام

      باخت تیمتان را این طوری توجیح نکنید آمده بودید تهران تا اتوبوسوی دفاع کنید ولی خدا زد پس سرتون

    • مشهد

      چقدر تو پرویی مردک نادان ،پنالتی صدرصد رو نگرفت به ضرر استقلال ؛چند تا خطا رو نگرفت بزکر میخاستین یک امتیاز بگیرین خدا حق رو به حق دار داد ،نمیدونم این داورهایی که واسه اسقلال میزارن چه پدر کشتگی با این تیم دارن اون از این هفته گل سالم رو نگرفت این هم از اینهفته پنالاتی صدرصد رو نگرفت ،مهاجری هم با این سبک بازی باید بهش مدال بدن ،مدیر و سر مربی واسه پول پاداش دم تکن میدن ،از سوزت نگی افساید چی بگی فیلم بازی رو بزار نگاه کن بی کفایت ،

    • بدون نام

      پنالتی چی؟

    • بدون نام

      داوری ها فعلا همش بنفع استقلال است

    • کاربر قدیمی

      جناب نصیرزاده ، من یک پرسپولیسی هستم و قبول دارم که برد ماشین سازی به نفع همه تیم های صدر جدول بود و سوت پایان زده شد و آفساید بود یا نبود در نتیجه تاثیری ندارد ، هر چند که نتیجه گرفتن ماشین سازی برای تراکتوری که صدای پای استقلال و سپاهان را پشت گوشش می شنود ، بهتر بود. پرسپولیس به نسبت تیمهای دیگر بازی های سخت تری دارد و تراکتور آنقدری که دو تیم دیگر می ترسد از پرسپولیس هراس کمتری دارد .ولی حرف من و خیلی ها این است که چرا در یک شهر دو تیم لیگ برتری باید متعلق به یک نفر باشد ؟ تراکتور ، فصل را با ۶ امتیاز در جیب شروع می کند و اگر هر تیم دیگری این شرایط را داشت ، همه هوادارهای آن تیم باید هر روز صبح می رفتند کلانتری و حضور خود را اطلاع می دادند از دست تراکتوری ها!!! یادمان باشد عادل هم به این موضوع پرداخت و اگر اشتباه نکنم اولین بار صفت پدرخوانده را برای زنوزی ( در مورد ثروت ایشان حرف زیاد است که انشاالله بی ربط باشند) به کار برد و ماندگار شد. در هر صورت ماشین سازی ، خط شکن تراکتور و نقش ایضایی را اجرا می کند . البته ممکن است بگویید که هر تیم هیات مدیره خودش را دارد و ایشان تصمیم گیرنده نیست ولی حذف فروزان خلاف این را ثابت کرد و نشان می دهد و نخ همه به دست پدرخوانده است.

    • بدون نام

      لنگی جان، نصیرزاده حرفش رو پس گرفت و گفت گل استقلال سالم بود. چرا این خبر رو هنوز منتشر نکردی؟ کجاتون داره میسوزه دقیقا؟

    • بدون نام

      کلا لیگ رو برمبنای منافع دو تیم پایتخت میچینن

    • بدون نام

      کلا لیگ رو برمبنای منافع دو تیم پایتخت میچینن

    • بدون نام

      حرف مفت زیاد میزنی...
      شوهر عمه من بوده اومده تو اردوی ماشین سازی و وعده و وعید پاداش داده....

    • کامران

      خودت راچند فروختی!؟
      این زنوزی خوش رقصی هم براش بکنی آخرسر بااردنگ شوتت می کنه!؟
      اون از بالا به اتون نگاه می کنه!؟
      می دونم کجاتون می سوزه!
      اون توپی تومحوطه دفاع تون با دست انداخت جلوپاش پنالتی نبود!؟
      ای کارشناس سابق وعادل نود؟

    • گیله مرد

      چیه یک میلیارد تومان پاداش زنوزی از کف تان پرید خدا را سپاس که بردیم
      تا ایقدر بعضی ها پولشان را به رخ نکشند
      در ضمن از زنوزی جونت بپرس آفساید بود یا نه از ما و شفر مایه نزار

    • بدون نام

      با داور میخواهن قهرمان شون.مکتب کیسه کثیف

    • لنگی

      تسنیم داری میسوزی بدبخت. یه پنالت هم نگرفت. خبر ناهار خور لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به تسنیم داره این حرف نصیرزاده مسخره ست که چون مدیرعامل تیمی هست کل اعتبار داوری خودش رو میبره زیر سوال

    • جعفر

      نصیرزاده چرامیسوزی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج