۸۵۳۳۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

طعنه فتح‌الله‌زاده به حرف های رویانیان

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که از تصمیم سرمربی‌اش درباره مهاجم ناراضی این تیم حمایت می‌کند.

تسنیم: علی فتح‌الله‌زاده درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن و صدرنشینی این تیم، قهر آرش برهانی، حرف و حدیث‌های بوجود آمده در مورد پژمان منتظری و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

از پیروزی استقلال مقابل راه‌آهن آغاز کنیم که تیم‌تان به صدر جدول رفت.

بچه‌ها غیرتمند بازی کردند و کادر فنی با شرایطی که وجود داشت، زحمات زیادی کشید. در این دیدار کل دفاع‌مان تغییر کرد و مقابل تیم خوب راه‌آهن عملکرد خوبی داشتند اما فارغ از این مسائل باید نکته‌ای را بگویم.

بفرمایید؟

گزارشگر بازی اعلام می‌کرد استقلال بازیکن ندارد. او باید این موضوع را اصلاح کند چون لیست ما جا ندارد که بخواهیم آن را پر کنیم. مصدومیت بازیکنان چه ربطی به من دارد؟ گزارشگر بازی ادعا می‌کرد همه بازیکنان استقلال از این تیم جدا شده‌اند، در صورتی که در نیم‌فصل دوم چند بازیکن جذب کرده‌ایم. نمی‌دانم چرا سطح گزارشگران ما این چنین است و به قول عادل فردوسی‌پور چه می‌کند این گزارشگر!

چقدر اطمینان دارید که استقلال قهرمان لیگ شود؟

ابتدای فصل گفته بودم و اکنون نیز می‌گویم ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. اگر مسائل مربوط به مهدی رحمتی در تیم ملی بوجود نمی‌آمد، از دروازه‌بان گرفته تا خط هافبک استقلال ستون‌های اصلی تیم ملی هستند. ضمن اینکه بازیکنانی چون پژمان نوری و مهرداد اولادی را داریم که سابقه بازی در تیم ملی دارند و محمد قاضی نیز در آستانه دعوت به تیم ملی است. آقایان مدام می‌گویند چرا مجتبی جباری را از دست دادیم اما چرا هیچ‌کس سوال نمی‌کند چگونه آندرانیک تیموریان را جذب کردیم؟ احساس می‌کنم مظلوم واقع شدم و پیروزی‌های استقلال هم جواب خدا به مظلومیت من است.

یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که چرا فتح‌الله‌زاده نتوانست بازیکنش را نگه دارد. وقتی بازیکن با یک تیم دیگر قرارداد بسته چطور می‌توان آن را نگه داشت؟ همه این مسائل یک طرف و باید به یاد داشته باشیم امیر قلعه‌نویی به تنهایی چند بازیکن است. من فردی به استقلال آوردم که بهترین مربی ایران است اما نمی‌دانم چرا اکنون که در صدر جدول هستیم به ما حمله می‌کنند.

محمد رویانیان گفته زمین، زمان، هوا و دریا به استقلال کمک می‌کنند تا این تیم پیروز شود.

زمین و زمان به آنها کمک هم کنند، نمی‌توانند بازی‌های خود را ببرند. حسین عسگری در مصاحبه خود گفته گل نفت به پرسپولیس سالم بود که داور مردود اعلام کرد. آیا باز هم می‌گویند به ما کمک می‌شود؟ ما چاکر رویانیان هم هستیم ولی زمین و زمان به ما کمک نمی‌کند بلکه با مربی و بازیکنان‌مان پیروز می‌شویم.

طعنه فتح‌الله‌زاده به حرف های رویانیان

در بازی روز گذشته آرش برهانی از تعویض خود ناراحت شد و با لگد به کُلمن آب زد. قلعه‌نویی هم گفته اگر این صحنه را ببیند تا زمانی که در استقلال حضور دارد برهانی جایی در این تیم نخواهد داشت. در این باره چه صحبتی دارید؟

از میرشاد ماجدی شنیدم که گفت برهانی به خاطر اینکه نتوانست گل بزند، به کلمن لگد زد. خود قلعه‌نویی هم عنوان کرده این صحنه را ندیده است.

اما برهانی با ناراحتی به رختکن رفت...

اختیارات مستطیل سبز در اختیار مربی تیم است و هر تصمیمی که او درباره برهانی بگیرد حمایت می‌کنیم.

مشکلات مالی استقلال به کجا رسید؟

مشکل مالی نداریم چون می‌دانیم همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و تنها استقلال نیست که دچار چنین مشکلی است.

ظاهرا شب قبل از بازی با راه‌‌آهن به اردوی استقلال رفتید تا با بازیکنان در مورد حرف و حدیث‌های بوجود آمده درباره پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان پول به پژمان منتظری صحبت کنید. درست است؟

پول گرفتن منتظری دروغ وحشتناکی بود که از داخل خودمان به آن دامن زده شد و آن رسانه‌ای که دوستان گرمابه و گلستان آقایان هستند این موضوع را مطرح کردند. اگر بتوانم به بازیکنی ۹۰۰ میلیون تومان بدهم هنر کرده‌ام. مگر قرارداد منتظری چقدر بوده که این همه پول به او داده‌ایم؟ ۲۰ سال است در استقلال و فوتبال حضور دارم و می‌دانم یک نفر که در باشگاه استقلال حضور دارد، با یک نفر که در بیرون از باشگاه است ارتباط دارد و می‌خواهد استقلال را بهم بریزد. من سناریوی آنها را می‌نویسم.

این شخص چه کسی است؟

خدا به زودی این شخص را به خاطر طینتی که دارد، معرفی خواهد کرد.

نظرتان در مورد جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس چیست؟

این کار خوبی است و امیدوارم همیشه از این نوع کارها انجام شود.

برخی انتقاد کردند که اگر پرسپولیس مشکل مالی دارد چطور این نوع جشن‌ها را برگزار می‌کند.

تا آنجایی که می‌دانم آنها نمی‌گویند ما مشکل مالی داریم و همیشه گفته‌اند شرایط ما خوب است! چنین جشنی را چند سال پیش گرفتیم اما چون برخی پیشکسوتان از دعوت نشدنشان دلخور شدند، سعی کردیم دیگر چنین جشنی نگیریم تا ناراحتی بوجود نیاید.

حسن روشن با تمجید از جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس از کارهای فرهنگی شما انتقاد کرد.

روشن ۲ سال است به من حمله می‌‌کند ولی چون پیراهن پیشکسوتی او را می‌بینم احترام می‌گذارم. اشکالی ندارد و بگذارید او به من حمله کند اما همانطور که گفتم برای اینکه دلخوری از اینکه فلان پیشکسوت دعوت نشده بوجود نیاید تصمیم گرفتیم چنین جشنی را برگزار نکنیم. با این وجود باز هم تاکید می‌کنم که کار رویانیان خوب بود.

همه می‌دانند شما بیش از دربی‌ها همیشه روحیه خوبی دارید و کری می‌خوانید. این بار در آستانه دربی چه صحبتی دارید؟

پیش از دربی با استقلال خوزستان داریم که آن دیدار برای ما مهم است چون اگر استقلال خوزستان را شکست دهیم حریف‌مان به احتمال زیاد امتیاز از دست می‌دهد و فاصله‌مان با صدر بیشتر می‌شود. هنوز به دربی فکر نکردم و پس از بازی با استقلال خوزستان درباره دربی صحبت می‌کنم.

به نظرم همیشه باید با روحیه کار کرد. به عنوان مثال وقتی می‌گویم منتظری را نگه می‌دارم برخی‌ها به من گفتند خیلی ساده‌ای، چون او از استقلال رفت. این افراد همان‌هایی هستند که وقتی جواد نکونام و مهدی رحمتی با یکدیگر عکس یادگاری انداختند به من گفتند این عکس را نگه می‌داریم و زمانی که از استقلال جدا شدند به فتح‌الله‌زاده نشان می‌دهیم. این ۲ بازیکن در استقلال ماندند اما من به روی آن رسانه نیاوردم که چه گاف بزرگی دادند.

منتظری از اول سال رفته بود و قراردادی که با او بستم جزو افتخار خودم می‌دانم. می‌دانید چرا؟ چون او را برای لیگ قهرمانان آسیا نگه داشتم و حتی در نیم‌فصل دوم نیز ۳ بازی برای ما انجام داد. آیا این به ضرر استقلال بود؟ به هر حال این مسائل تمام می‌شود و ما سال آینده‌ای نیز در پیش داریم.

طعنه فتح‌الله‌زاده به حرف های رویانیان

کار قرارداد بستن با بازیکن برزیلی به پایان رسید؟

این بازیکن اگر در تست پزشکی قبول شود مشکلی برای حضور در استقلال ندارد. هیچ وقت اجازه ندادم بی‌پولی به ما برای جذب بازیکن لطمه بزند. هنوز قرارداد این بازیکن برزیلی امضا نشده و همین‌جا از طریق شما اعلام می‌کنم آمادگی خرید بازیکن گرانقیمت را دارم و کادر فنی هر بازیکنی را که پیشنهاد دهد جذب می‌کنم.

حتی اگر لیونل مسی باشد؟!

نه، در حد عرف این مسئله را گفتم. به عنوان مثال آن بازیکن برزیلی که گفته بودم ۵۰۰ هزار دلار قراردادش بود حاضر بودم جذبش کنم ولی او نتوانست به ایران بیاید. نمی‌دانم چرا دوستان دوست دارند استقلال را به هم بریزند اما من و معاونانم همه تلاشمان را می‌کنیم تا استقلال موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسیژن

      بازی های استقلال 20 تا تماشگر داره 19 نفرشون هیئت مدیره و تدارکات و لیدرهای تیمشون و اون یه نفر باقیمونده هم گزارشگر بازیه...خخخخخخخخخخخخخخ

    • مهدی

      آقای عسگری بیخودکرده گفته گل نفت درست بود.اون که داوری بلدنیست چرااظهارنظرمیکند؟درضمن شماپارسال فقط به لطف داوران(ترکی،و...)قهرمان شدید.شاید خودت هم باورکرده ای که بابازی کردن قهرمان شده اید؟نه خیراشتباه نکن عزیزم.به فیلمهای بازیهایتان دربرنامه نودنگاه کنی متوجه میشی.همان بازی بافولادآقای ترکی که هرازگاهی باخودش قهروآشتی میکندیک پنالتی مفت وبیخودگرفت که باآن گل قهرمان شدید.زیادجوگیرنشد فتح اله چاخان قلی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج