۸۵۳۴۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: این بهترین بازی دوران مربیگری‌ام نبود!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل سیتی پرداخت.

ورزش سه: علیرغم پذیرش شکست ۳-۴ در خانه سیتی، تاتنهام به لطف برتری دور رفت در لندن موفق شد در دیداری هیجان انگیز و نفس گیر به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام معتقد است بازیکنان تیمش لایق این صعود بوده اند.

پوچتینو گفت: "من صحنه های گل را ندیده ام اما شما نیاز دارید به VAR اعتماد کنید. تصمیم گیری با استناد VAR در فوتبال باعث تغییر بازی فوتبال شده است و شاید یک سال پیش کمی در مورد این موضوع نگران بودم، اما امروز هم احساس من یکسان است.

چه این تصمیمات به ضرر شما باشد و چه به سود شما، باید آن را بپذیرید. مهم ترین نکته در حال حاضر این است که ما در نیمه نهایی هستیم، تاتنهام سزاوار صعود و بازیکنانم قهرمانان بزرگی هستند.

پوچتینو: این بهترین بازی دوران مربیگری‌ام نبود!

من نمی توانم بگویم این بهترین بازی دوران مربیگری من بوده است زیرا ما در نهایت در این دیدار مغلوب شدیم. رقابت بین دو تیم بسیار شدید بود و به ثمر رساندن سه گل در خانه سیتی آسان نیست، اما برای من رفتن به نیمه نهایی در لیگ قهرمانان یک رویا بود.

من فقط می توانم به بازیکنان افتخار کرده و به خاطر این همه تلاش از آنها ممنون باشم. آنها قهرمانان بزرگی بوده و به خاطر حضور در نیمه نهایی سزاوار ستایش فراوانی هستند.

من فکر می کنم امروز و هفته گذشته ما نشان دادیم همه چیز در فوتبال امکان پذیر است. این تیم دارای شخصیت و ذهنیت موفقیت بوده و این همه مهم ترین مسئله است. صعود به نیمه نهایی یک دستاورد بزرگ برای ما پس از پنج سال بود.

رویارویی با آژاکس در نیمه نهایی؟ فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما پیش بینی می کنم این یک بازی هجومی و هیجان انگیز در انتظار همگان خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج