۸۵۳۴۵۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

درخشنده: عدالتی در چرخه اکران سینما نمی‌بینم

کارگردان فیلم «زیرسقف دودی» گفت: از نظر من وضعیت اکران در سینما باید ریشه‌یابی شود. من نمی‌دانم چه زمانی عدالت به چرخه اکران آمده و مشکلات حل می‌شود. نه تنها «تختی» بلکه همه فیلم‌ها ساخته کارگردانان خوب همین کشور است و باید به همه فرصت پخش یکسان داده شود.

میزان: کارگردان فیلم «زیرسقف دودی» گفت: از نظر من وضعیت اکران در سینما باید ریشه‌یابی شود. من نمی‌دانم چه زمانی عدالت به چرخه اکران آمده و مشکلات حل می‌شود. نه تنها «تختی» بلکه همه فیلم‌ها ساخته کارگردانان خوب همین کشور است و باید به همه فرصت پخش یکسان داده شود.

درخشنده: عدالتی در چرخه اکران سینما نمی‌بینم

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درباره ساخت فیلم «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند»، گفت: امیدوارم قفل ساخت فیلمم باز شود. در حال حاضر مشغول مکاتبه و گفت‌و‌گو در قبال اثر هستم منتها این مدت تا حدی مشکلات زیاد است که راه ساخت این فیلم هم طولانی‌تر شده است.وی در همین راستا ادامه داد: من سال‌ها برای ساخت «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» تلاش کرده‌ام.

مهم‌ترین مساله بار سنگینی است که بر دوش من است.افراد قصه‌هایشان را برای من تعریف می‌کنند و من بار مسئولیتی نسبت به آنان دارم که به‌سختی آن را حمل می‌کنم.کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» با اشاره به عدم موفقیت «تختی» در گیشه تاکید کرد: مشکل چرخه اکران یکی دو تا نیست.

چرخه اکران همواره دارای مشکلات فراوانی بوده است. فیلم «تختی» فیلم خوبی است و من آن را دوست داشتم. مخاطب، فیلم را دوست داشته و با آن ارتباط برقرار می‌کند، اما اینکه چرا در این زمان اکران شده و سانس‌ها و سینماهایش به این شکل است مشخص نیست.وی در ادامه افزود: از نظر من وضعیت اکران در سینما باید ریشه‌یابی شود. من نمی‌دانم چه زمانی عدالت به چرخه اکران آمده و مشکلات حل می‌شود.

نه تنها «تختی» بلکه همه فیلم‌ها ساخته کارگردانان خوب همین کشور است و باید به همه فرصت پخش یکسان داده شود.درخشنده تخصیص سالن و سانس بیشتر به برخی فیلم‌ها را اشتباه خواند و خاطرنشان کرد: اینکه یک فیلم در ابتدا نفروشد و به همین دلیل سانس‌هایش را بگیریم تا فیلم خودمان بفروشد اتفاق عادلانه‌ای نیست. من هیچ‌ عدالتی در چرخه اکران سینما‌ها نمی‌بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توچی عدتلت داربم بودجه ومنابع شغل ایرانیابه افغانهامیدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج