جاباما
۸۵۳۵۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمک ٢.۵ میلیاردی ورزشی‌ها به سیل زدگان

بیش از ۲۵میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک‎های مردمی در گردهمایی اکران فیلم تختی برای مردم سیل زده کشورمان جمع آوری و تحویل سازمان هلال احمر شد.

ورزش سه: مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، قهرمانان المپیک، خیران و نیکوکاران، تجار و کسبه بازار بزرگ ایران برای کمک به هموطنان سیل زده، عصر چهارشنبه ۲۸فروردین ماه با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، حمید سوریان، مجبتی جباری، بهداد سلیمی و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان در کتابخانه بازار بزرگ ایران برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰میلیون تومان به حراج بگذارد.

همچنین ۸۰میلیون تومان کمک‎های غیر نقدی شامل کنتورهای برق و ... جمع آوری شد.

یک بلیت سینما به مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس خریداری شد. همچنین تعدادی از حاضرین بلیت‌هایی به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان خریداری کردند.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان از مبلغ ۲۲هزار تومان تا ۵میلیون تومان و کسبه و تجار بازار بزرگ ایران از ۱۵تا۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خدا پسندانه کمک کردند.

طبق اعلام کمیته ملی المپیک جمع کمک‌های مردمی به ۲۵میلیارد و سیصد میلیون ریال (دو میلیارد و پانصد و سی میلیون تومان) تا لحظه تنظیم خبر رسید.

همچنین مسئولان برگزاری این همایش اعلام کردند؛ در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع آوری شده اعلام خواهد شد.

این مراسم به همت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و پس از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل زده، فیلم «غلامرضا تختی» اکران شد.

کمک ٢.۵ میلیاردی ورزشی‌ها به سیل زدگان

کمک ٢.۵ میلیاردی ورزشی‌ها به سیل زدگان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج