۸۵۳۵۵۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کلاتنبرگ: هر دو تصمیم چاکر درست بود

مارک کلاتن‌برگ، داور باسابقه انگلیسی می‌گوید تصمیم جونیت چاکر داور دیدار دیشب سیتی و تاتنهام درباره در آفساید قرار داشتن سرخیو آگوئرو و پنالتی نگرفتن حرکت فرناندو یورنته صحیح بوده.

ورزش سه: مارک کلاتن‌برگ، داور باسابقه انگلیسی می‌گوید دو تصمیم جنجالی جونیت چاکر، داور ترک بازی دیشب تاتنهام و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، چه در مورد در آفساید قرار داشتن سرخیو آگوئرو و چه در مورد عدم اعلام پنالتی به دلیل ادعای برخورد توپ به دست فرناندو یورنته صحیح بوده است.

کلاتن‌برگ می‌گوید دیشب تکنولوژی VAR شبی عالی را پشت سر گذاشته و به داور کمک کرده تا تصمیم‌های درستی اتخاذ کند. او معتقد است تصمیم جونیت چاکر برای مردود کردن گل رحیم استرلینگ که در وقتهای تلف‌شده انتهای بازی به ثمر رسید صحیح بوده. چرا که بازپخش صحنه به وضوح نشان می‌داده که سرخیو آگوئرو زمانی که توپ در برخورد با هم‌تیمی‌اش برناردو سیلوا مسیرش عوض می‌شود در آفساید قرار داشته.

کلاتن‌برگ می‌گوید اینکه کمک‌داور پرچم خود را پایین نگه می‌دارد و منتظر بازبینی صحنه با VAR می‌شود کار درستی بوده چون او احتمالا فکر کرده که توپ از سوی کریستین اریکسن مستقیماً به سمت آگوئرو آمده. اما در صحنه‌های ویدیویی مشخص است که توپ بین راه به سیلوا برخورد می‌کند. برخی می‌گویند این برخورد عمدی نبوده ولی طبق قانون نیازی به عمدی بودن برخورد نیست.

کلاتن‌برگ می‌گوید قبل از آن هم بررسی صحنه با VAR و قبول کردن گل فرناندو یورنته یکی از بهترین مثالها برای دفاع از تکنولوژی VAR بوده. بازیکنان سیتی مدعی بودند مهاجم تاتنهام توپ را با دست وارد دروازه کرده.

کلاتن‌برگ می‌گوید اگر توپ به دست یا بازوی او برخورد کرده بود، حتی غیرعمدی، گل باید مردود اعلام می‌شد ولی در تصاویر آهسته مشخص است که توپ به قسمت بالای ران یورنته برخورد می‌کند و نه به دست او. در نتیجه تصمیم داور برای صحیح اعلام کردن گل او کاملا صحیح بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توپ ب بازوش خورد قشنگ معلومه گوشت بازو موج بر میداره

    • N

      بالاخره با دست گل زد واقعا که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج