جاباما
۸۵۳۶۱۲
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

صبر بازیکنان پرسپولیس لبریز شد

هیات مدیره پرسپولیس با توجه به شرایط شکل گرفته از دقایقی دیگر جلسه‌ای فوق العاده تشکیل خواهند داد.

ورزش سه: پیروزی در ۵ بازی اخیر و تساوی برابر ذوب آهن با هیچ واکنشی از سوی باشگاه برای پرداخت پاداش و مطالبات بازیکنان همراه نبوده است. موضوعی که انتقاد شدید آنها را در پی داشته است. صحبت‌های خصوصی آنها در خصوص مقایسه با باشگاه رقیب به خوبی گلایه بزرگ آنها از این وضعیت را نشان می‌دهد. پاداش ۵۰۰ میلیونی بعد از پیروزی برابر الهلال عربستان و در سمت مقابل عدم توجه باشگاه و مدیران به پیروزی بزرگ آنها برابر استقلال در دربی و همچنین الاهلی عربستان که سرخپوشان را به لیگ قهرمانان بازگرداند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته‌های پایانی فصل در هر سه جام از بالاترین شانس برای دستیابی به موفقیت برخوردارند، حتی وضعیت سرمربی خود را نیز نابسامان می‌بینند و گلایه‌های برانکو بعد از عدم دریافت مطالباتش در نهمین ماه! نیز به این نارضایتی‌ها اضافه شده است.

لبخند تلخ بر لب بازیکنان پرسپولیس زمانی شکل گرفت که باشگاه استقلال بعد از پیروزی برابر سپاهان مدعی شد که قرارداد پاتوسی را نیز با پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش تمدید خواهد کرد!

بازیکنان پرسپولیس در گفتگوهای خصوصی خود مدعی هستند علیرغم حضور در فینال آسیا، رسیدن به دو قهرمانی پیاپی لیگ برتر، بالاترین شانس در فصل جاری برای رسیدن به قهرمانی با توجه به اختلاف با رقبا، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و همچنین حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، این رقیب است که خواسته‌های خود را به شکل مطلوب اجرایی دیده است.

آنها با اشاره به محرومیت نقل و انتقالاتی و جذب هفت بازیکن در آغاز سومین پنجره نقل و انتقالاتی که تنها ۳ نفر آنها به عنوان بازیکن ستاره شناخته می‌شوند، این حریف بوده که در این مقطع تنها با جذب ۵ بازیکن خارجی می‌توان گفت بودجه‌ای بیش از آنها صرف کرده و این ورای دیگر بازیکنانی است که جذب تیم شده‌اند.

آنها با کسب پنج پیروزی پیاپی (سپیدرود، استقلال، پیکان، الاهلی، سایپا) و رسیدن به یک تساوی همچنان در انتظار دریافت پاداش مربوط به این موفقیت‌هاست و در سمت مقابل باشگاهی را می‌بینند که حتی برای تیم دوم خود پاداشی بالاتر از پیروزی در این ۵ بازی، تنها برابر استقلال در نظر گرفته است. (زنوزی مدعی شده بود در صورت پیروزی ماشین سازی برابر استقلال یک میلیارد و در صورت تساوی ۵۰۰ میلیون به بازیکنان این تیم پاداش خواهد داد). مساله‌ای که در روزهای پایانی فصل و در شرایطی که هیات مدیره تنها با جلسات خود به دنبال راهی برای خروج از این بحران مالی است و قرارداد برانکو نیز همچنان نامشخص است، دلسردی بزرگی را در بین آنها شکل داده است.

خسته نیستیم - ناراحت هستیم!

در پایان بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن بازیکنان پرسپولیس یک به یک از جلوی میکروفن‌هایی که در انتظار پاسخی از سوی آنها بودند رد شدند و پاسخ آنها ممانعت از گفتگو بود. تنها نوراللهی که احتمالا به عنوان نماینده بازیکنان برابر اصحاب رسانه قرار گرفته بود از مشکلات مالی حرف زد. گلایه‌هایی که در روزهای پرفشار لیگ شاید بالاترین حق آنها باشد. لیگ ایران ۲۷ روز دیگر به پایان می‌رسد و در این میان نزدیک به ۵۰ درصد (با احتساب پاداش‌ها) از قرارداد بازیکنان باقی مانده است.

هیچ کدام از آنها امیدی برای دریافت آن ندارند و این مساله کار را برای برانکو سخت‌تر نیز می‌کند. سرمربی کروات سرخپوشان ضمن اینکه خود باید بی توجه به دریافت مطالباتش باشد و نگران آن نباشد، باید بازیکنانش را در روزهای پایانی فصل امیدوار حفظ کند و مانع از این شود که دسترنج یک فصل آنها از بین برود. بازیکنان پرسپولیس اما بی توجه به فشردگی بازی‌ها و سفرهای پیاپی و خسته‌کننده با جمله‌ای که کلید واژه این روزهای شرایط باشگاه است میکسدزون را ترک می‌کنند "ناراحت هستیم".

جلسه فوق العاده هیات مدیره

هیات مدیره پرسپولیس که روزهای ابتدایی تشکیل خود را پشت سر می‌گذارد، به هیچ عنوان نتوانسته همانند همتای خود در سمت مقابل چاره ساز مشکلات مالی باشد. دو پیروزی اخیر استقلال برابر الهلال و سپاهان برای بازیکنان این تیم پاداشی ۱۲ میلیونی برای هر کدام در پی داشته است و در این سمت میدان اما صندوق خالی باشگاه مانع از این شده تا ایرج عرب حتی توان رویارویی با بازیکنان تیمش طی دو دیدار اخیر را داشته باشد و در بازی برابر سایپا و ذوب آهن غایب اردوی تیمش بود.

اینکه به چه دلیل هیات مدیره پرسپولیس که از ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی تشکیل شده، تا به این لحظه نتوانسته‌اند به تعاملی برای دریافت منبع درآمد لازم برای آرامش تیم در روزهای سرنوشت ساز داشته‌باشند، نامشخص است. امروز نیز قرار است هیات مدیره پرسپولیس جلسه‌ای فوق العاده در خصوص "تامین منبع مالی" داشته باشند. جلساتی که طی این روزها کم برگزار نشده است اما اینبار برای فرار از پاسخگویی مکان آن به جایی غیر از دفتر باشگاه انتقال یافته است.

برانکو نیز تمرین امروز تیمش را تعطیل کرده تا بازیکنان با رفع خستگی ناشی از فشار بازی‌ها کمی نیز از حواشی دور شوند و البته آنها همچنان امیدوارند طی روزهای آتی و طبق وعده مدیران به خواسته خود دست یابند. لیگ برتر ۲۶ اردیبهشت به پایان می‌رسد و بازیکنان بعد از ۹ بازی طاقت فرسا و سرنوشت ساز به چیزی جز تعهد مدیران به قرارداد، توجه ندارند و البته هواداران نیز با نگرانی بزرگ نسبت به آینده برانکو و تیم امیدوار به این هستند تا هیات مدیره جدید هر چه زودتر در پایان جلسات صرف چای و شیرینی و میوه یک جمله امیدوارکننده و قطعی نیز در خصوص این مسائل داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل اینه ک پرسپولیس نباید نتیجه بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدایتی کجایی ..؟؟؟ حاج حسین پول نیاورد....برانکو دم درآورد...

      • بدون نام

        حسود شما بازی خودتون و بکنید اینقدر ننه من غریبم بازی درنیارین همتون شدیم سید بلال

    • türk kizi

      خخخخ
      بگم زنوزی کارت بکشه؟

    • اکبرتیموری مقدم از یاسوج

      تف برشرف مدیران باشگاه پرسپولیس، بی تعصبهای بی غیرت و نمک به حرام، ولی بازیکنان به خاطر ماهواداران ازجون مایه بگذارندونگذارند تیم حکومتی کیسه دم دربیاره، اونوقت بدترمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این تابان اون پولهای باد آورده ایی که هدایتی از جیب بیت المال بهتون میداد.چوب خدا صدا نداره لنگی

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخ تابان؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هیات مدیره بی خاصیت!!!!

    • استقلال سروره پرسپولیسه

      خوب مگه چی میشه؟چراحسودی استقلال رومیکنین اونم الکی .استقلال اگه پول داشت که بااتوبوس به اصفهان نمیرفت.لااقل شماپول داشتیدباهواپیمابریدوبرگردین.بعدشم مگه چی میشه یه مدتم اعصاب پرسپولیسیها بهم بریزه.این همه مدت فشارروی استقلال بوده یه مدتم روپرسپولیس باشه.بزاریدیکم اوناهم شرایط استقلال رودرک کنن یه مدتم ناراحت باشن ببازن افسرده شن.مگه چی میشه؟امسال جام مال استقلاله حالاببینید.

      پاسخ ها

      • داریوش پیش بین

        خوب پرسپولیس سرور استقلال دوبرابرش تو ایران طرفدار داره بعد نیمه کیسه رو با سرورت مقایسه میکنی برو پماده سوزشه اونجاتو بخر

      • وزیرجون وداوراکاری کنیدکیسه هم جامی ببره خخ

        لعنت برکیسه کشهای احمق بیشعور که حق پرسپولیسو میخورن حرامتان باد....

    • بدون نام

      تا حالا عابربانک (هدایتی) رو داشتن ک صداشون درنیومد حالا ک این و گرفتن صداشون دراومده تازه اون پنجاه درصدم ک گرفتین باید بدینش هدایتی با ی سیلی ک ب صورتش زدن اعتراف کرده

    • Alireza..4

      مرد و مردونه توو زمین مسابقه پرسپولیس رو از قهرمانی و موفقیت دور کنید اگه میتونید....این بیشرف بازیااا چیه درمیارین....

    • سجاد

      همه کاری میکنن که پرسپولیس قهرمان نشه،آقای عرب اگه نمیتونی خواسته های بحق تیم رو برآورده کنی حداقل مرد باش وکناربکش،مدیرعامل فقط بایدگرشاسبی باشه،الان همه جا بازنشسته ها سرکارشونن فقط واسه باشگاه پرسپولیس این قانون رعایت شد،ننگ براین فوتبال ناپاک که میخوان تیم مردمی وعشق 40 میلیونی پرسپولیس رو ازصدربکشن پایین

    • بدون نام

      این آقا که به اسم استقلال سرور پرسپولیسه نظر داده.خیلی خیلی زرزده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت زرزدی

    • ع.ن.

      اینا چون هدایتی گرفتن وپول ... دیگه نیست بخورن دارن اعتراض میکنن.وگرنه وحشی ترازاون هستن که بدون پول بازی کنن

    • بدون نام

      اینقدر پول برانکو ندهید که او هم مثل کی روش شکایت کتد! مدیر ان بی کفایت را چرا مدیر میکند

    • برند شیشتقلال

      فکر کنم پاداش فینال آسیایه مارو اشتباهی ریختن به حساب استقلال

    • بدون نام

      هدایتی زندانه پس پول بی پول

    • بدون نام

      بیچاره بازیکنهاپول بهشون نمیدن واگرم فصل بعدتمدیدنکنن انگه بیغیرتی هم بهشون میزنن

    • بهزاد

      دوستان و عاشقان پرسپولیس فرا خان بزرگی بدیم و هر کدام از ما عزیزان طرفدار پرسپولیس با مبلغ مشخصی در این زمان گرفتاری بیاری تیم بازیکن و سر مربی عزیز پرسپولیس بشتابیم. تا این فصل هم به امید ایزد یکتا قهرمان شویم. یا عشق. بی پایان. به. پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج