جاباما
۸۵۳۶۱۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

باشگاه ذوب آهن: مرد بدونِ بدهی، مرد نیست!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم والیبال بانوان کار بزرگی کرد، اما اولویت باشگاه، جام باشگاه‌های آسیا است، گفت: بودجه امسال باشگاه ذوب آهن جمع‌بندی شده است. مبلغ این بودجه قابل توجه است، البته فعلاً نمی‌توانیم مبلغ آن را اعلام کنیم، اما بیش از ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

ایسنا: احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران، درباره بودجه امسال باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: بودجه امسال باشگاه ۲۰ میلیارد تومان بود که از سوی کارخانه تأمین شد، همچنین باید ۱۹ میلیارد باشگاه درآمدزایی کند که در حال حاضر ۱۲ میلیارد تومان از این مبلغ تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم ۷ میلیارد تومان باقی‌مانده اعتبارات نیز تا پایان خردادماه تحقق پیدا کند، افزود: اصلاحیه‌ای ۷ میلیاردی برای بودجه زده شده که ۴ میلیارد آن پرداخت شده است و در آینده‌ای نزدیک ۳ میلیارد تومان دیگر به زودی پرداخت خواهد شد که گفته شده حتماً به تیم فوتبال اختصاص یابد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن پیرامون بودجه ۹۸ نیز، گفت: بودجه امسال نیز جمع‌بندی شده است. مبلغ این بودجه قابل توجه است البته فعلاً نمی‌توانیم مبلغ آن را اعلام کنیم، اما بیش از ۵۰ میلیارد خواهد بود.

وی درباره وضعیت تیم‌های بسکتبال و هندبال، اظهار کرد: این دو تیم ظرف یک هفته بسته شدند که ۸۰ درصد تیم بسکتبال ما بومی هستند و سوم شدند.

حدود ۵۲ درصد مبلغ قراردادها پرداخت شده است

جمشیدی تصریح کرد: به دنبال تقویت این تیم همانند دهه ۷۰ هستیم و با برنامه‌ریزی دقیق امیدواریم به این هدف دست پیدا کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن همچنین درباره بودجه این دو تیم نیز، گفت: بودجه این دو تیم خارج از بودجه سال ۹۷ بود و از خارج از باشگاه و اسپانسر تأمین شده است.

باشگاه ذوب آهن: مرد بدونِ بدهی، مرد نیست!

وی درباره پرداختی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: تاکنون نزدیک به ۵۲ درصد از مبلغ قراردادها پرداخت شده است و در آینده نزدیک با بالای ۷۰ درصد خواهد رسید.

برای اعزام تیم والیبال بانوان به مسابقات آسیایی تلاش کردیم

جمشیدی در واکنش به قهرمانی تیم والیبال بانوان در لیگ برتر و عدم اعزام این تیم به مسابقات آسیایی، گفت: در بودجه سال ۹۷ باشگاه، بازی‌های آسیایی تیم‌های غیر فوتبال را پیش‌بینی نکرده بودیم، اما برای اعزام تیم والیبال به مسابقات آسیایی تلاش زیادی کردیم، اما متأسفانه نتیجه‌ای نداشت و امسال نمی‌توانیم این تیم را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

وی پیرامون اعلام فدراسیون والیبال مبنی بر جریمه شدن باشگاه ذوب‌آهن به دلیل عدم اعزام تیم بانوان، اظهار کرد: در این خصوص از باشگاه استعلام گرفته ایم، اما به طور کتبی چیزی به ما اعلام نشده است.

از هواداران تیم ذوب آهن گله مند هستم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در ادامه در خصوص دیدار روز گذشته تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس و اختصاص سهم بیشتر سکوهای ورزشگاه به هواداران تیم رقیب، اظهار کرد: ۳ روز پیش از بازی، در رسانه‌ها اعلام کردیم که تماشاگران زودتر به ورزشگاه بیایند، اما عادت اکثر هواداران تیم‌های میزبان حضور دقیقه نودی در ورزشگاه است. بابت این موضوع از هواداران گله‌مند هستم.

وی ادامه داد: به دنبال مقصر این موضوع نیستیم، اما ناهماهنگی‌هایی در ورود به ورزشگاه وجود داشت. یکی از مشکلات پیش از بازی برگزاری این دیدار، مکان برگزاری بازی بود که قرار بود بازی به ورزشگاه نقش‌جهان منتقل شود. شورای تأمین تصمیم خود را برای برگزاری این دیدار در این ورزشگاه گرفته بود و حتی مکان برگزاری دیدار هم در بلیت‌های این دیدار ورزشگاه نقش‌جهان عنوان شده بود.

جمشیدی افزود: به دلیل اینکه ورزشگاه نقش جهان مشکل داشت دوباره تصمیم گرفته شد بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. اگر به یگان ویژه برای برگزاری بازی در فولادشهر اصرار می‌کردیم و اتفاقی می‌افتاد، باشگاه ذوب آهن را مقصر می‌دانستند.

وی تاکید کرد: طبق اعلام سازمان لیگ، تا یک ساعت پیش از شروع بازی، نباید اجازه ورود هواداران تیم مقابل را به سکوهای تیم میزبان می‌دادند، اما متأسفانه روز گذشته اتفاقاتی برخلاف این رخ داد.

هواداران پرسپولیس را بدون بلیت به ورزشگاه راه دادند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن همچنین درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر پرسپولیس، گفت: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و به تساوی دست پیدا کردیم. متأسفانه بیش از ۳ هزار هوادار ما پشت درهای ورزشگاه ماندند و هواداران پرسپولیس بدون بلیت به ورزشگاه راه داده شدند. من از هوادارانی که روز گذشته پشت در ورزشگاه ماندند، عذرخواهی می‌کنم. در آینده سامانه خرید بلیت الکترونیکی را راه‌اندازی می‌کنیم. اکنون مراحل اولیه این سامانه به انجام رسیده است.

وی درباره اتفاق روز گذشته از یگان ویژه گلایه کرد و افزود: ابتدا باید از یگان ویژه بابت زحمات روز گذشته تشکر کنم، اما از آنها گله‌مند هستیم. برخورد بدی با هواداران و حتی یکی از اعضای هیئت مدیره ما داشتند.

سکوهای ورزشگاه فولادشهر برای فصل آینده آماده خواهد بود

جمشیدی در خصوص بودجه سکوهای در حال احداث ورزشگاه فولادشهر، اظهار کرد: بودجه ساخت سکوها از بودجه باشگاه نیست. به همین منظور مدیرعامل کارخانه بودجه جداگانه‌ای برای این موضوع اختصاص داده که بیش از هشت میلیارد تومان است و در صورت وصول، سکوهای ورزشگاه فولادشهر برای فصل آینده آماده خواهد بود.

وی در رابطه با اینکه چرا آذری، اعتراضی به باشگاه سپاهان برای عدم اختصاص ورزشگاه نقش‌جهان برای دیدار روز گذشته نکرده است، گفت: شورای تأمین باعث شد این بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. در جریان اتفاقات باشگاه سپاهان نیستم، اما برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت چمن ورزشگاه راضی بود و در کنفرانس خبری پس از این بازی هم تشکر کرد.

در صورت توافق با منصوریان، قراردادش را تمدید می‌کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن همچنین درباره قرار داد منصوریان با این باشگاه، اظهار کرد: با آمدن منصوریان، کیفیت‌مان بالا رفته است و او از نظر فنی کیفیت بالایی دارد. اعضای هیئت مدیره باشگاه و آذری از عملکرد او راضی هستند. قرارداد منصوریان با باشگاه تا پایان این فصل است و در صورت به توافق رسیدن با او، تمدید خواهیم کرد.

وی درباره برنامه باشگاه برای جذب هوادار برای دیدارهای فوتبال، گفت: این نیست که ما هواداری برای فوتبال نداریم، اما یکی از مشکلات ما برای حضور هواداران در ورزشگاه، دوری ورزشگاه فولادشهر است. هدف ما جذب هوادار همچون دهه ۷۰ است و رسانه‌ها برای این موضوع، می‌توانند کمک جدی به ما کنند، همچنین سکوسازی جدید ورزشگاه فولادشهر یکی از برنامه‌های ما برای این موضوع است.

جمشیدی درباره استفاده VAR در ورزشگاه فولادشهر و زیرساخت‌های آن، اظهار کرد: در مسئله داوری بیشترین حق از تیم فوتبال ذوب‌آهن ضایع شد تا ۱۵ امتیاز تأثیرگذار را در نیم‌فصل نخست از دست دهیم. اگر VAR برای فصل آینده راه‌اندازی شود یکی از باشگاه‌هایی که سود می‌کند، باشگاه ذوب‌آهن است.

باشگاه ذوب‎آهن جای آزمون و خطا نیست

وی در خصوص بدهی باشگاه ذوب‌آهن، گفت: مردی که بدهی نداشته باشد، مرد نیست! باشگاه‌های دیگر مشکلات بیشتری دارند. در رشته‌های بسکتبال، والیبال نشسته و … بدهی‌هایی به برخی بازیکنان داریم. با یزدی زاده در این خصوص صحبت کرده ایم و وی تاکید کرد که نگران این بدهی‌ها نباشیم و پرداخت می‌شود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به این موضوع که چرا ۳ میلیاردی که یزدی‌زاده به باشگاه اختصاص خواهد داد صرف اعزام تیم والیبال بانوان به آسیا نمی‌شود، گفت: تیم والیبال بانوان کار بزرگی کردند، اما اولویت باشگاه، جام باشگاه‌های آسیا است. برای فصل جدید برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت و حتماً تیم‌های بانوان خود را تقویت خواهیم کرد.

وی همچنین درباره قطع همکاری این باشگاه با نمازی‌زاده و مصاحبه‌های جنجالی او پس از قطع همکاری، اظهار کرد: نمازی‌زاده را برای ورود فوتبال نوین به ایران به خدمت گرفتیم، اما باشگاه ذوب‎آهن جای آزمون و خطا نیست. هواداران و مسئولان استان نگران نتایج نیم فصل نخست بودند و ما هیچ گاه به او نگفتیم کسب نتیجه برای ما مهم نیست.

جمشیدی ادامه داد: نمازی‌زاده را به خدمت گرفتیم تا به قهرمانی یا حداقل نایب قهرمانی دست پیدا کنیم، اما دیدیم اگر به همکاری با او ادامه دهیم، وضعیت تیم بدتر خواهد شد، بنابراین با توافقی دو طرفه قطع همکاری کردیم. آنالیز فنی وی در جلسه هیئت‌مدیره با حضور آذری و خود نمازی‌زاده نشان داده شد تا دلایل قطع همکاری به صورت مستند مشخص باشد.

وی درباره اعزام خبرنگاران به مسابقات آسیایی به همراه تیم فوتبال، اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره در خصوص این موضوع بحث خواهیم کرد، اما تاکنون اگر خبرنگاری همراه تیم اعزام شده است فکر می‌کنم از اصفهان بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در پایان پیرامون جو هیئت مدیره باشگاه، گفت: هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم، اما اگر بحثی هم وجود داشته باشد، خانوادگی است و این بحث‌ها به معنای مشکل داشتن با یکدیگر نیست. در نهایت همه با هم همسو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم ذوب آهن اصفهان اصلا هوادار نداره اون چند نفری هم که میرن از کارمندان شرکت ذوب آهن هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج