جاباما
۸۵۳۶۲۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

قطبی: حاضرم برای مربیگری به کره ماه بروم

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که برای تقویت تیمش در فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا بازی خیلی جذابی را پیش رو داریم و به نوعی یک دربی دیگر برای فوتبال خوزستان است. بارها در مورد شور و اشتیاق مردم آبادان در مورد فوتبال شنیده‌ام و همان جمله معروف‌شان که می‌گویند آبادان برزیلته. این بازی برای‌مان خیلی اهمیت دارد، چرا که می‌خواهیم راه‌مان را ادامه داده و به یک تیم بزرگ تبدیل شویم.

وی افزود: خیلی خوشحالم از اینکه می‌بینم افراد زیادی در ورزشگاه شهدای فولاد تلاش می‌کنند تا امکانات این ورزشگاه تکمیل شود. کارگران در این ورزشگاه شبانه‌روزی کار می‌کنند و این مسئله در بازیکنان تیم انگیزه ایجاد می‌کند. اگر نگاه کنیم این ورزشگاه با چمن خوبی که دارد و فضای خیلی خوبی که در اینجا حاکم است، حسابی لذت می‌بریم. مخصوصاً وقتی که بیش از ۳۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و سه ساعتی خیلی خوب را در اینجا سپری می‌کنند.

قطبی: حاضرم برای مربیگری به کره ماه بروم

سرمربی فولاد با بیان اینکه به آینده تیمش امیدوار است، یادآور شد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که بازی‌های آینده برای ما اهمیت زیادی دارد، چرا که می‌خواهیم بهتر شویم و در کنار آن تیم‌هایی هستند که در کنار ما برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می‌کنند. همچنین در بازی‌های پیش رو دنبال این هستیم که ببینیم چه بازیکنانی برای ادامه راه می‌توانند در فولاد بمانند. برای من نام یا سابقه بازیکن مهم نیست، بلکه مهم تلاش و انگیزه بازیکن است. خیلی مهم است که ما بازیکنان با سبک‌های مختلف در تیم‌مان داشته باشیم.

قطبی در پاسخ به این پرسش که تیمش مقابل نفت آبادانی که وضعیت خوبی در جدول ندارد و دنبال سه امتیاز این بازی است چه برنامه‌ای دارد، گفت: وقتی ترکیب تیم آبادان را می‌بینم باید بگویم این تیم پرمهره و خوب است. آنها شایسته جایگاهی بهتر هستند و در فوتبال عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود شما نتوانید از همه‌ی توان خود استفاده کنید. فکر می‌کنم در بازی فردا جایگاه دو تیم در نتیجه بازی تأثیری ندارد بلکه همه چیز به تلاش، دقت و تمرکز بازیکنان بستگی دارد.

وی در رابطه با اینکه اگر در فولاد بماند کدام‌یک از بازیکنان فعلی تیمش را حفظ خواهد کرد، یادآور شد: برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، چون خیلی مهم است که بودجه باشگاه چقدر خواهد بود. باید دید هدف باشگاه چه خواهد بود و چه نگاهی به آینده دارد. مطمئناً اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم باید خیلی بهتر از نفرات فعلی‌مان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا در مدت حضورش در اهواز از شرایطی که داشته راضی بوده است یا نه،‌ خاطر نشان کرد: من عاشق کارم هستم و هر موقع با خانواده خود صحبت می‌کنم، می‌گویم که اگر نیاز باشد برای کار کردن به کره ماه هم می‌روم، چون واقعاً عاشق کار خود هستم. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که اهواز را بسیار دوست دارم، چون مردمانش به مانند خود من خونگرم و احساسی هستند.

قطبی افزود: بازیکنان بسیار مستعدی در این منطقه هستند. نکته دیگر که مرا بسیار علاقه‌مند می‌کند در اهواز بمانم وجود چنین استادیوم بزرگ و باکیفیتی در اینجاست. اگر بتوانیم از امکانات حرفه‌ای در این ورزشگاه استفاده کنیم تا به مانند باشگاه‌‌های بزرگ دنیا شود آن وقت کار بزرگی انجام داده‌ایم. همه‌ی این عوامل در تصمیم من برای ماندن در اهواز تأثیرگذار است.

وی در پایان راجع به اینکه آیا باشگاه فولاد به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است یا نه، تصریح کرد: با باشگاه صحبت‌هایی داشته‌ایم، اما هنوز در مورد جزئیات صحبت نشده است. چهار هفته دیگر به پایان لیگ بیشتر باقی نمانده است و در این مدت صحبت‌های ما ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا آنجا لازمت دارند

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخ

    • ارتش سرخ

      ماشالله امپراتورر

    • ایرانی

      بگوبخاطرپول تاکره پلوتونم. میدوم.اقای قلب شیرپاستوریزه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج