جاباما
۸۵۳۶۵۶
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ضرب الاجل کریس رونالدو به باشگاه یوونتوس!

اغلب نشریات ورزشی معتبر ایتالیا امروز از خشم و عصبانیت بی سابقه رونالدو نوشته اند و اینکه تاریخ جدایی او از یووه نیز مشخص شده است.

ورزش سه: اغلب نشریات ورزشی معتبر ایتالیا امروز از خشم و عصبانیت بی سابقه رونالدو نوشته اند و اینکه تاریخ جدایی او از یووه نیز مشخص شده است.

کمتر کسی باور داشت که یوونتوس با انبوهی از ستاره های ریز و درشتش و در راس همه، کریستیانو رونالدو، نتواند از پس آژاکس بر بیاید و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، وداعی تلخ با این رقابت ها داشته باشد.

یووه در زمین آژاکس به تساوی ۱-۱ دست یافته بود و در بازی برگشت که دو شب پیش برگزار شد نیز ابتدا با گل رونالدو پیش افتاد ولی در ادامه دو گل دریافت کرد و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

ضرب الاجل کریس رونالدو به باشگاه یوونتوس!

روز گذشته نشریه کوریره دلو اسپورت در گزارشی ویژه از خشم و عصبانیت رونالدو نوشت و اینکه او قصد جدایی از یووه را دارد. امروز هم دو نشریه "لا رپوبلیکا" و "گاتزتا دلو اسپورت "، گزارشاتی مشابه منتشر کرده اند.

لارپوبلیکا نوشته است که رونالدو به قدری عصبانی است که به سران باشگاه اولتیماتوم برای جذب ستاره های بزرگ در تابستان داده است. فوق ستاره پرتغالی تیمی برنده و مدعی فتح لیگ قهرمانان برای فصل بعد می خواهد و تنها یک سال به یوونتوس مهلت داده است و اگراهداف او برآورده نشوند، تابستان 2020 از یووه جدا خواهد شد. طبق این گزارش، رونالدو با وجود اینکه تا 2022 قرارداد دارد؛ احتمال اینکه به این قرارداد پایبند بماند، بسیار اندک است.

ضرب الاجل کریس رونالدو به باشگاه یوونتوس!

گاتزتا دلو اسپورت هم ادعا کرده است که رونالدو تنها در صورتی در یوونتوس خواهد ماند که فصل بعد این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود. در واقع او قصد جدایی در تابستان پیش رو را ندارد ولی تنها یک فصل دیگر به بیانکونری مهلت خواهد داد.

رونالدو می داند که راه رسیدن توپ طلای ششم از لیگ قهرمانان می گذرد و برای او یک سال دیگر بدون اینکه جزو مدعیان توپ طلا باشد، پذیرفتنی نیست. در این بین احتمال بازگشت او به رئال هم وجود دارد هرچند که در حال حاضر چنین چیزی غیرممکن به نظر می رسد.

رونالدو در دوران حضورش در رئال، همواره یک پای ثابت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و در ۵ سال گذشته، ۴ بار فاتح این رقابت ها شده بود و این کمک کرد تا به ۴ توپ طلا در پیراهن رئال دست یابد. در واقع با جدایی او، هم رئال و هم خودش بیش از حد تصور متضرر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا زود باشی چنتا ستاره بخرید پاس گل بدن یوونتوس قهرمان بشه تا توپ طلارو به پنالدو بدن بابا بنده خدا لقمه ی اماده میخواد بزنه تو گل پاس بدید پاس بدید بهش توپ طلا بدن

    • ر

      دیگه بسته. توپ طلا شاید حقت بود ولی قهرمانی تو لیگ قهرمانان نه دوبار بناحق قهرمان شد رئال

    • بدون نام

      ای عشقی یونتوس چی بود اومدی

    • بدون نام

      سریع برو یه تیم دیگه تا یکم جوونی تو ایتالیا ب هیچ چیز نمیرسی.تیمهای ایتالیا فوتبال دفاعی .و بدون ستاره هستن.و صد البته ک توفوتبال ایتالیاخرج ومخارجی ندارن...فقط اینومیدونم که خودتو نابود کردی بارفتن ب لیگ ایتالیا

    • بدون نام

      دیگه نه خودش میخواد برگرده .نه هوادارا .دیگه لازم نیست مثل طارمی خودش کوچیک کنه

    • بدون نام

      کاش یه بار دیگر با پیراهن رئال میدیدمت سلطان

    • بدون نام

      خخخخخ یعنی داره از حسادت میمیره که مسی ب توپ طلا شیشم نزدیکه و هم کفش طلای شیشم . بدویی هم ب کینگ مسی نمیرسی . سه سال از مسی بزرگتره زودتر فوتبالو شروع کرده تو هر س تا لیگی که بوده همه گلاش رو هم دیگه از مسی کمتره دو ماه پیش مسی ازش جلو زد . سیصد تا بازی از مسی بیشتر داره اما اندازه مسی گل نزده

      پاسخ ها

      • CR7

        انگار خواب تسریف داری حاجی کجا بت گفتن گلاش کمتر مسیه داری برعکس میگی دلتوخوش میکنی بنده خدا جاشونو تو آمارعوض

        نکن واقع بین باش یکم مسی وجودشو نداره یبارتیمشوعوض کنه فقط مسیه ک گلهاش تو محوطه جریمس باتیکی تاکا بقیه گل میزنه طوری تغذیش میکنن ک ی بچه مدرسه ایم بجاش میتونه گلزنی کنه اگ کریس جای مسی باسه هرفصل کمتر ۷۰گل نمیزنه ...اول خوب تحقیق کن بعدبیا

    • سی ارسون

      مسی ازهرلحاظ بهترازرونالدوس مسی غیرت داره تویه تیم میمونه رونالدو نخودیه هرجایی میره بعدشم راس میگه تو مطالعت بیشترکن مسی بیشتره گلاش...هرتیمیم میره همه بهش پاس میدن.اگ منم ب جااون بودم این همه پاس میدادن گل میزدم..ولی مسی چی ازعقب توپ میگیره میبره جلو پاس گل میده گلم میزنه رونالدو چی پاس میدن گل میزنه مسی درخدمته تیمه دوندگیشم ازرونالدو توهربازی بیشتره برو مطالعتو بیشترکن بعدن نظربده درمورد مسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلطان فقط رونالدو

      • بدون نام

        لایک پنالدو اثلا در حدو اندازه مسی نیس پنالدو نخودیه

      • CR7

        هروقت مسی تونست با پای راستش ی شوت محکم توچهارچوب دروازه کنه بازی یاد گرفته عشق من

      • CR7

        مسی کلا اینهمه توپ طلارو الکی بش دادن ک یکسال ازش رو باید ژاوی یا اینستا میدادن

    • بدون نام

      داداش علم فوتبالی نداری اطلاعات نداری همه فوتبالیا میدونن گلای رونالدو کمتر از مسی هست دو ماه پیش ازش جلو زد پنالدو واسه همین قاتی کرده اعصابش خورد شده

    • بدون نام

      مسی که داره هر سال کفش طلای اروپا رو میگیره معلومه پنالدو خیلی ازش عقبتره

    • بدون نام

      پنالدو عادت کرده با پارتی و مفت خوری توپ طلا بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج