۸۵۳۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مقایسه دقایق بازی عالیشاه و رقبا؛ سقوط امید

سعید کریمی، مهدی شریفی و محمدامین اسدی. این‌ها، آخرین بازیکنانی هستند که برای برانکو اولویت بالاتری از عالیشاه دارند.

وبسایت نود: انتخاب لیست تیم و یازده بازیکن ترکیب اصلی، حق ساده هر مربی است. مخصوصا اگر مربی با بازیکنانی که انتخاب کرده خوب نتیجه بگیرد و نشان داده باشد کارش را خوب می‌داند. به همین دلیل زمانی که برانکو رامین رضاییان را از پرسپولیس کنار گذاشت یا محسن مسلمان را نیمکت نشین کرد، کسی او را تحت فشار نگذاشت. با این حال برانکو، همیشه تلاش کرده درباره دلایل تصمیماتش حرفی نزند و همین موضوع، ابهامات زیادی را به وجود می‌آورد.

امسال، امید عالیشاه در لیست سیاه برانکو قرار گرفته و کسی هنوز علت تصمیم برانکو را نمی‌داند. سرمربی پرسپولیس، مثل ماجرای مسلمان از دلایل فنی صحبت می‌کند اما مرور دقایق بازی بازیکنان پرسپولیس، نشان می‌دهد دلیل نیمکت نشینی‌های طولانی عالیشاه که باعث اعتراضش هم شده نمی‌تواند چندان فنی باشد. عالیشاه به عنوان بهترین گل‌ساز نیم فصل اول پرسپولیس، مدت‌هاست بازی‌ها را از روی نیمکت شروع و روی نیمکت هم به پایان می‌رساند.

جدول زیر، دقایق بازی تمام عناصر تهاجمی پرسپولیس در ۷ بازی اخیر است.

مقایسه دقایق بازی عالیشاه و رقبا؛ سقوط امید

بازیکنان، بر اساس دقایق بازی در این 7 مسابقه رده بندی شده‌اند. هافبک راست، هافبک چپ و مهاجم، پست‌هایی است که عالیشاه توانایی بازی در آن را دارد. با این وجود از علیپور و نوراللهی به عنوان مهره‌های کلیدی پرسپولیس گرفته تا شریفی معمولا ناکام و اسدی و کریمی جوان، همگی دقایق بیشتر از عالیشاه برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند. رنگ کادر هر بازیکن هم تعداد بازی‌های او را نشان می‌دهد.

در این زمینه هم عالیشاه، کمتر از همه فرصت بازی پیدا کرده است. برانکو در بازی با سپیدرود، عالیشاه را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاد و در 6 مسابقه دیگر، او یا تمام بازی روی نیمکت نشسته و یا دورتر از نیمکت مجبور بوده در خانه بازی را تماشا کند.

با این شرایط، شاید عالیشاه سرنوشتی غیر از مسلمان و رضاییان در پرسپولیس نداشته باشد. با همان مسیر، که از نیمکت نشینی‌های طولانی شروع شده و کسی جز برانکو، از دلایلش با خبر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لابدبنده خداپول دلالی به برانکونداده دلیل دیگه ای نداره

      پاسخ ها

      • کرم احمدیان

        این خارجی ها با باج گرفتن از بازیکنان به آنها بازی میدن اگر هم باج ندن بازیکنی مثل علیشاه که سه پست بازی می‌کند روی نیمکت می‌نشیند کسی هم سوال نمی‌کند دلیلش چیست یا به کسی جوابگو نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج