۸۵۳۷۱۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

حیدری: هیات مدیره به دنبال حق بازیکنان باشد

کاپیتان اسبق پرسپولیس ایجاد هر گونه حاشیه برای این تیم را خطرناک دانست و گفت: هیات مدیره به جای مصاحبه کردن دنبال حق و حقوق بازیکنان باشد

ایرنا: سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برای ذوب اهن گفت: هم پرسپولیس و هم ذوب آهن در بهترین شرایط به هم رسیدند و شرایط دو تیم ایده آل بود. بازی در اصفهان و در ارتفاع ۱۷۳۲ متری برای تیم های میهمان از نظر تنفسی سخت است.

این موضوع پرسپولیس را به ویژه در نیمه اول اذیت می کرد. ذوب آهن هدفش این بود توسط حسینی و فخرالدینی از جناح چپ حمله کند و پرسپولیس روی کارهای ترکیبی خط هجومی اش حساب کرده بود. اما هر دو تیم به خوبی راه های نفوذ را بسته بلودند و معدود موقعیت های مسابقه هم روی ضربات ایستنگاهی رقم خورد.

حیدری: هیات مدیره به دنبال حق بازیکنان باشد

وی افزود: ذوب آهن در بهترین شرایط خود قرار دارد. صبر مدیرعامل تیم برای علیرضا منصوریان جواب داده و این تیم بهترین نتایج را می گیرد اما به هر حال گرفتن امتیاز از پرسپولیس نمی تواند برای ذوب آهن نتیجه بدی باشد. این تساوی بیشتر از هر تیمی به نفع تیم ذوب آهن بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به حواشی اخیر که از سوی هیات مدیره مطرح می شود، گفت: مصاحبه های اینچنینی تمرکز کادر فنی را بر هم می زند و البته پرسپولیس تیم بزرگی است اما واقعا ایجاد هر گونه حاشیه برای پرسپولیس که در هر سه جام مدعی است، برای تیم خطرناک است.

وی اضافه گرد: برانکو شرایط را درک کرده و با وجود مشکلات زیاد کارش را به بهترین نحو انجام می دهد. بازیکنان هم که با وجود همه مشکلات کمبود امکانات و شرایط سخت مالی سنگ تمام گذاشتند و غیرت به خرج دادند اما به تعهدات عمل نشد. هیات مدیره بهتر است به جای مصاحبه کردن به دنبال حق و حقوق بازیکنان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      بابا آخه اگر تو توضیح ندی پس کی توضیح بده لنگیها شانس آوردن که از تیم علی منصور شکست نخوردن با اون همه موقعیت گل ذوب آهن که با لب دقتی مهاجمان ذوب آهن وخوش شانسی لنگ گل نشد

    • بدون نام

      چشم حتما

    • بدون نام

      لطفا نگید هیئت مدیره ؛ بگید کانون بازنشستگان نادان پرسپولیس * یه زمانی اینها میزند زیر توپ زمانی که نه علم تغذیه بود ونه تفکرات تاکتیکی * بهش میگفتند فوتبال قنبر علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج