جاباما
۸۵۳۷۵۱
۷۸ نظر
۵۰۰۶
۷۸ نظر
۵۰۰۶
پ

فتاح: اتحادیه اروپا ۴۰میلیون یورو به یک رقاصه کمک کرد اما به ایران ۱.۵میلیون یورو

رئیس کمیته امداد افزود: اتحادیه اروپا هم ۱.۵ میلیون یورو به سیل زدگان کشورمان کمک کرد، وزارت امور خارجه باید این رقم ناچیز را در حالی که هنوز آن را هم نداده اند به صورت اروپایی‌ها می‌زد. کمک ۱.۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران در حالی است که آن‌ها ۴۰ میلیون یورو به آنجلینا جولی که یک رقاصه است کمک کردند.

خبرگزاری فارس: پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی در سی امین همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که با عنوان « جوان پیشرو در مسیر تمدن سازی» در حال برگزاری است، گفت: کاش این همایش در استان خوزستان برگزار می‌شد. در هر حال سابقه محلی که همایش در آن برگزار می‌شود مشخص است. معتقدم باید به خوزستان می‌رفتیم و در کنار سیل زدگان از غذای موکب‌ها می‌خوردیم.

وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور اظهار داشت: مردم ما در این حادثه ۱۱۶ میلیارد تومان به کمیته امداد برای کمک به سیل زدگان کمک کردند که این رقم خیلی بالایی است.

فتاح ادامه داد: کمیته امداد در جریان وقوع زلزله کرمانشاه متعهد شد که ۵۴۰۰ خانه بسازد که تاکنون ۵۲۰۰ واحد آن ساخته شده است.

وی افزود: کمیته امداد از نظر سرعت ساخت واحد‌های مسکونی در کرمانشاه رتبه اول را کسب کرده و این در حالی است که مددجویان یک ریال از جیب خود برای ساخت و تجهیز این خانه‌ها هزینه نکردند، همچنین ۳۵ میلیون تومان خسارت خانه و ۱۵ میلیون تومان بابت خسارت لوازم منزل به مددجویان بیمه شده پرداخت می‌شود.

فتاح تصریح کرد: اگر همه مردم بیمه حوادث بودند امروز لازم نبود که آسیب دیدگان منتظر کمک‌های دولت و صندوق توسعه ملی باشند در هر حال عدم توجه به بیمه یک نقص است.

فتاح گفت: در این دولت به بنده اصرار شد که به وزارت رفاه بروم با این وجود رهبر معظم انقلاب نظر دیگری داشتند و بنده در کمیته امداد ماندم. من می خواهم سرباز ولایت باشم.

وی ادامه داد: مسلماکمیته امداد به تمام تعهدات خود در قبال آسیب دیدگان در سیل عمل می‌کند. به خانوار‌های سیل زده هم دو برابر مستمری پرداخت شده و به هفت و هشت استان سیل زده نیز پول داده ایم. هم اکنون هم در حال خرید لوازم منزل برای مددجویان هستیم. البته تاکید کرده ایم که تمام لوازم باید ایرانی باشد تا تولید ملی نیز رونق پیدا کند.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: آنچه که در خوزستان موجب آب گرفتگی شد سیل نبود بلکه عدم مدیریت منابع مخزنی بود، اما در لرستان به دلیل توقف احداث چند سد از جمله سد بختیاری که در این دولت اتفاق افتاد شاهد سیل بودیم.

وی با بیان اینکه ما در کشور نیازمند وحدت رویه هستیم، چون دشمن با تمام قوا به نظام اسلامی حمله می‌کند، گفت: بسیج، سپاه، طلبه‌ها و اقشار مختلف مردم در استان‌های سیل زده مردم را نجات دادند، در جریان وقوع سیل در لرستان گلستان و خوزستان روح ایمان زنده و سپاه عزیزتر شد.

فتاح با بیان اینکه ما فکر می‌کنیم که حمله معاندین به کمیته امداد هماهنگ شده است، تاکید کرد: به طور مثال اوج کار ما در جریان وقوع سیل بود، اما معاندین گفتند که کمیته امداد در عراق به زنان عراقی که شوهران آن‌ها در جنگ کشته شده اند کمک می‌کند! معاندین با این اتفاقات که کمیته امداد دل مردم و نظام را به هم وصل می‌کند، مخالف هستند. آنها از اینکه ما در عراق کمیته امداد داریم باید بسوزند و بمیرند در هر حال امروز نام امام(ره) در خیابان‌های بغداد بصره و کاظمین به واسطه فعالیت کمیته امداد مطرح است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس با عراق جنگیدیم، اما امروز شاهدیم که انقلاب تا کجا در عراق نفوذ کرده است و مردم عراق به نام امام به مردم عراق کمک می‌کنند و تصاویر رهبری و شهدا در ورودی شهر بصره است، البته معاندین می‌گویند این پول‌هایی را که به عراقی‌ها می‌دهند پول ایران است در حالی که این گونه نیست.

وی افزود: مردم لبنان هم کمک‌های خوبی از طریق کمیته امداد به نیازمندان می‌کنند، لبنانی‌ها اصلا نیازی به پول ما ندارند البته پول‌ها را هم شرعا نمی‌توان جابه جا کرد. به هر حال حمله به کمیته امداد باعث شده که کمک‌ها به این نهاد افزایش یابد.

فتاح گفت: آمریکا اجازه نداد کمک‌های خارجی برای سیل زدگان به دست هلال احمر برسد، البته بنده معتقدم که اتحادیه اروپا با کمک یک و نیم میلیارد یورویی که رقم ناچیزی است نیز به ملت ایران اهانت کرد.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: ما به سعه صدر و همراهی با مردم نیاز داریم و مطمئن هستیم که با عنایت الهی از همه مسائل و بحران‌های پیش رو عبور خواهیم کرد و شکست مفتضحانه نصیب دشمنان خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گفت: کمیته امداد در سال ۹۸ بیست هزار میلیارد تومان از محل کمک‌های دولتی، مردمی، صندوق توسعه ملی و دیگر درآمد‌ها برای جامعه هدف خود هزینه می‌کند، ۱۰ هزار خانواده تحت پوشش در خوزستان شناسایی شده، با این وجود دستور داده ایم که چند هزار میلیارد علوفه دام برای مردم تهیه شود. همچنین گفته ایم که وسایل خانه را برای آن‌ها تهیه کنند و به همه بدهند با این وجود اصلا جای نگرانی نیست.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع سیل ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند که در این راستا نیز باید ۱۰ هزار خانه را بسازیم و ۲۰ هزار خانه را نیز بازسازی کنیم و همچنین تمام لوازم خانگی آن‌ها را تهیه کنیم.

رئیس کمیته امداد افزود: اتحادیه اروپا هم ۱.۵ میلیون یورو به سیل زدگان کشورمان کمک کرد، وزارت امور خارجه باید این رقم ناچیز را در حالی که هنوز آن را هم نداده اند به صورت اروپایی‌ها می‌زد. کمک ۱.۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران در حالی است که آن‌ها ۴۰ میلیون یورو به آنجلیناجولی که یک رقاصه است کمک کردند.

وی با بیان اینکه نگاه رهبری به کمیته امداد و اعتمادشان مورد مباهات ماست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ۴ مرحله، مبلغ چهار میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت‌ کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انجلیناجولی رقاصه نیست خیلی هم خانم خیر و انسانیه
      در ضمن مگر ارث پدرمون رو از اروپاییها میخوایم ما برای اونها چیکار کردیم!! از کشورهای برادرتون توقع داشته باشید که تمام پول این کشورو طی سالیان گذشته دادید به اونها!

      پاسخ ها

      • علی

        رییس کمیته امداد ، یک مسئول مهم کشوری ، به آنجلینا جولی میگه رقاصه. خیلی شانس آوردیم که سینما و تلویزیون و تئاتر رو تخته نکردن. دیگه جای حرفی نمی ماند.

      • بدون نام

        بسیار گل گفتی.

      • یوناس حقی

        نه همین لباس زیباست نشان آدمیت آقای مدیر!!!!!
        شما چطور در مورد دیگرانی قضاوت میکنی که نمیدونی یا نمیخوای بدونی چه کارهای خیر و انسان دوستانه ای کردند!!!
        اگر اتحادیه اروپا به او 40 میلیون داده به اندازه همان پول کارهای خوب دیده ازش و گزارش کارهاش به صورت شفاف و همیشگی در کل دنیا مشخص و منتشر میشه !!!!
        همین اتحادیه بابت پولی که کمک کرده به ایران سندی بابت هزینه کرد میخواد از شما ؟!!!! پول خیر بوده و داده ،
        شما یاد بگیر 100 میلیون ، 100 میلیون واسه دیگران نفرستی.

      • بدون نام

        اقای فتاح خودشما یعنی خودت چه مقدار. به سیل زدگان کمک کردی؟!!!!!

      • فرشید

        کامنت ها رو که خوندم لذت بردم از سطح شعور و روشن فکری بعضی از هموطن هام . دم همتون گرم . فقط متاسف هستم که مملکت افتاده دست امثال این آقای فتاح . ثروت تو این مملکت وجود داره ولی چشمشون دنبال گدایی هستش . متاسفم برای ایران عزیزم

      • بدون نام

        رقاصه که خوبه.بعضی صحنه های فیلمهای این خانم به پورنوگرافی شبیهه.در مورد عمل خیر ایشون هم بهتره بیشتر تحقیق کنید.مثلا از صنعت نیکوکاری چیزی می دونید؟

      • بدون نام

        رقاصه دلارو شاد میکنه شما چی

      • بدون نام

        اگر جولی رو میگه سفیرصلح کمک میکنه به گرفتار ها

      • بدون نام

        اونا حساب کتاب دارن اون پول رو بده ایران اختلاس میشه همش

      • بدون نام

        آنجلینا جولی رقاصه نیست آقای فتاح این نشون دهنده پاستوریزه بودن شماست که نمیدونید ایشون خیلی فیلم چرت بازی می کنند که خوشبختانه بنده هم مثل شما ندیدم. ایشون میرن توی کشورهایی که دولتشون اونجا مردم رو کشته و ادای آدمهای خوب رو در میارن. البته شخصا با خود آنجلینا جولی مشکلی ندارم ولی متاسفانه ایشون آلت دست دولت آمریکا شدند.

      • hassan.h

        برای آنجلینا جولی گریبان دری نکنید
        تحقیق کنید که این فرد آلت دست چه کسانی هست
        من بابت نسبت رقاصه دادن فتاح عذرخواهی می کنم

    • بدون نام

      الکی خوشم.

    • منتقد

      مادر سه فرزند به سرپرستی گرفته شده و نماینده سازمان ملل در امور بین اللملی خیریه و دارنده نشان لیاقت از ملکه انگلستان و ... رو رقاصه خطاب میکنی؟ تو کی هستی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رقاص بودن به نظرتون فحشه؟ انجلینا جولی وقتی جوان تر بود به پورن استارها شبیه تر بود تا رقاصه :)

      • بدون نام

        نصف دخترای این مملکت الان رو دست جولی زدن بزرگوار
        کلاهتو بذار بالاتر

    • بدون نام

      خدمت میخواید بکنید که شعارها دیگه چیه !؟ رقاصه پول گرفته !؟ برید همین کمک های مردم را تا ریال اخر به دست مردم برسونید ندید دست به دست بره .

    • .

      انجلینا جولی رقاصه نیست و داره به یونیسف در آفریقا کمک میکنه
      برا خودش که نمیخواسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه این کمکها واقعی بود این همه فقر و شکاف طبقاتی در جهان نبود.کمی اطلاعاتتون رو زیادکنید.هالیوود ابزار استعمار نو برای فتح ذهن جهانیانه

    • بدون نام

      اولا اطلاعات عمومیتو درست کن بعد رسانی کن آنجلیناجولی یک هنرپیشه طراز اول در جهان ایت وبرا سینمای جهان خیلی زحمت کشیده وباعث استقبال جهانی از سینما شده زود هرچه از دهنتو در میاد به زبان نیاربد التماس تفکر

    • بدون نام

      اقای فتاح انجلینا جولی رقاصه نیست وهنرپیشه خوشنامیه چند فرزند خوانده داره وفعالیتهای بشر دوستانه میکنه واون کمکها هم بابت این کمکهاست.اول اطلاعات کسب کنید بعد اظهار نظر کنید.

    • بی نام‌

      به قول معروف [ اسب پیش کش و دندونش و‌نمی شمرند ]
      شاید برای اروپا این اطمینان که کمک ارسالی برای سیل زدگان استفاده میشود نبودند نگاه اروپاییان به دستگاه حاکمه ایران نگاه خوبی نیست

    • بدون نام

      آنجلینا جولی یک رقاصه است!؟ کسی که خود را وقف درد کشیدگان تمام نقاط جهان کرده بد است و ما خوبیم !؟ او به کمک اتحادیه اروپا چه نیازی دارد؟ از همین دو جمله اعتبار بقیه حرف های ایشان را باید سنجید!

    • بدون نام

      آقای فتاح مفلس
      چقدرچشم طمع وگدایی بدست اروپایی هاداری؟! مردم وعزیزان سیلزده باکرامت ما، نیازی به این پولهاندارند...!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مسولین رقص و آواز نیگاه میکنن .استغفرالله

    • ام

      اعتماد باید ایجاد شود

    • بدون نام

      آنجلینا جولی یه هنرمنده.نمیدونم شما چرا خودتون رو از همه بهتر فرض میکنید

    • بدون نام

      4مین کشور از نظر ذخایر دنیا نیاز به کدایی نداره

    • بدون نام

      حالا مگر خودتون چکار میکنید. هر چی کمک هست میره برا کشورهای دیگه

    • عباس گلدوست

      انقدر ذلیل اروپا شده اید که یک چهلم یک رقاصه ارزش دارید چرا به خود نمایید ، چرا از اسلام و احکام ان انقدر گریزان شده اید که کشور ششم ثروتمند دنیا را اینگونه تحقیر میکنید ، اگر امام یا شهید رجایی بودند به شما چه میگفتند.

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        اونام یه اختلاس میکردن میرفتن کانادا

    • بدون نام

      حالا اونا به هرحال کمک میکنند دزدی که نمیکنند.

    • بدون نام

      انجلینا جولی از کی. رقاصه شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا فقط زورشون به غربیها میرسه پاکستان و عربستان و امارات و آلمان و ژاپن و کره جنوبی و لبنان و...که کمک کردن شما اثری از فلسطین و بوسنی و افغانستان دیدید ؟ یادتونه چه جوری واسه فلسطین و بوسنی و حتی حمله آمریکا به افغانستان پول جمع میکردن حداقل یادشون باشه به گربه صفتها کمک نکنن

      • بدون نام

        نادان بیشعور افغانستان خودش سیل زده هست داد و هوار هم به پا نکرده 170تا کشته داده هزاران نفر بیخانمان شدن کاسه گدایی هم دستش نگرفته نه ناله کرده نه کمک از کشوری بهش رسیده فعلاً به همین ها که گرفتین قناعت کن تا بعد

    • بدون نام

      انجلینا جولی هنرپيشه هالیووده نه رقاص درثانی ایشون نماینده حقوق بشر در زمینه حمایت از کودکان جهان سومه و این پولی که اروپا کمک کرد به شخص انجلینا جولی نبود

    • بدون نام

      شما که به همه کشورها مرگ بر میگید انتظار کمک میلیاردی دارید ؟

      اجلینا جولی بازيگر هست نه رقاصه و ضمن اینکه سفر صلح و حامی زنان می سرپرست از سوی سازمان ملل

      از افغانستان را افريقا برای کمک سفر میکند و هرگز هم شعار مرگ بر. نمیدهد


      کمتر اختلاس کنید که چشمتان به دست دیگران نباشد

    • بدون نام

      مردم در حد توان کمگ نقدی به سیل زدگان کنند.......

    • بدون نام

      یه جا گفتی یک ونیم میلیارد یورو بک جا گفتی یک ونیم‌ملیون یورو کدوم درسته
      اگه دومی درست باشه باز هم یکو نیم ملیون یورو هم‌که باشه هر یورو ۱۵هزار تومن حساب کنی حدود ۲۲و نیم میلیار تومن میشه که پول کمی نیست
      اگه یک ونیم میلیارد یورو باشه که باهاش میشه سه تا استان دیگه مثل گلستان و لرستان و خوزستان ساخت

      اگه به جای خودش خرج بشه و ....

    • بدون نام

      ببخشید که اتحادیه اروپا بابت خرج کردن پول خودشون از شما اجازه نگرفتن.در ضمن فعالیت های بشر دوستانه همین خانم رقاصه چندین برابر کارای شماست و صد البته خیلی مودب تر از شما هستند

    • بدون نام

      آخه مطمئن هستند که اون به اصطلاح رقاصه دست به خیر داره .

    • بدون نام

      انجلینا جولی سفیر سازمان ملل برای کودکان فقیر جهان است. هنرپیشه است. رقاص هم نیست. یا نمیدانی یا اصلا نمیدانی.

    • علی

      جناب فتاح . این خانم رقاصه نیست .یک هنرمند و یک خیر بزرگ جهانی است .

    • بدون نام

      انجلینا جولی هنرپیشه است

    • بدون نام

      بالاخره این هم از تربیت شماست که کمک را به صورت کمک کننده میزنید، به شما چه ارتباطی دارد آنها چه مقدار خرج چه کسی میکنند
      خوشحالم که ۲۰ ساله یک سکه هم تحویل سازمان شما نداده ام و مستقیم به نیازمند کمک میکنم
      #چشم سفیدی
      #وقاحت

    • مسیح

      جالبه صندوق توسعه ملی مگه برای مردمه نیست، پول مردم نیست که منتشو میذارن، انگار از جیب خودشون دارن میبخشن، درضمن با پولی ک باید به سیل زده هامون خرج شه نباید پز خیابون توی کاظمین بدین

    • دونالد ترامپ

      طلب دارین؟

    • بدون نام

      انجلینا جولی رقاصه اس؟!

      بگذریم

      1.5 میلیون یورو ناچیزه؟!

    • حسین نفتکش

      یکو نیم میلیارد دلار رقم ناچیز؟؟؟!!!البته راست میگی برای شما یکو نیم میلیارد پوله خورده بعدشم اسب پیشکشو دندوناشو نمیشمارن خود شما از جیب خودتون مایه گذاشتید یا از جیب ملت؟!!

    • حسین نفتکش

      پ ن میلیون ن میلیارد

    • علیرضا

      اول اینکه آنجلینا جولی بازیگر نه رقاصه...دوم اینکه سفیر صلح سازمان ملله سوم و مهمتر از همه پولی که به او داده شده کاملا مشخص در کجا و صرف چه خدماتی شده...اما ...

    • بدون نام

      تو خودت به سوریه و عراق در قالب کمیته امداد کمک میکنی واسه مردم ایران چیکار کردی؟

    • بدون نام

      فقط چاپلوس می کنید من خانواده تحت پوشش سوال کردم مگه بخدا بغیر از آن مبلغ نا چیزی که دو ماه یک دفع می دهند هیچ کمکی نمی کنند همش دروغ میگن

    • بدون نام

      فقط چاپلوس می کنید من خانواده تحت پوشش سوال کردم مگه بخدا بغیر از آن مبلغ نا چیزی که دو ماه یک دفع می دهند هیچ کمکی نمی کنند همش دروغ میگن

    • بدون نام

      تو که میگی ما در عراق کمیته امداد زدیم پس یعنی ما کمک می کنیم دکور که نیست پس چطور میگی کمک نمی کنیم چرا اینقدر دروغ میگی

    • بدون نام

      تو که میگی ما در عراق کمیته امداد زدیم پس یعنی ما کمک می کنیم دکور که نیست پس چطور میگی کمک نمی کنیم چرا اینقدر دروغ میگی

    • بدون نام

      آنجلینا جولی رقاصه نیست . من عاشق و سینه چاک جولی و هالیوود نیستم ولی خواهشا به آدم ها احترام بگذارید. این چه اخلاقیه که به هر کس که باب میل شما زندگی نمیکنه انگ و برچسب میزنید.این کارو با مردم خودمون هم میکنید با خارجی ها که دیگه جای خود دارد ! حداقل ادعای دین و اخلاق نکنید!!!

    • سید میرسالاری

      انجلینا جولی
      سرپرستی 1000کودک گرفت
      اون ی نفره
      اما کمیته امداد امام(ره)
      هر ساله بودجه داره
      خیرین کمک میکنند
      صندوق ک ی عالمه تو سطح شهر ها و روستا ها داره ک مردم کمک میکنند

    • درین درین

      ۲۲۰۰۰ میلیارد پول کمک کرده بازم میگی کمه؟؟
      فکر نکنم سیل این قدر خسارت زده باشه
      بیش از ۷برابر پولی که خاوری از ایران دزدید

    • زارع

      آفرین به آقای فتاح
      دقیقا جواب معلوم الحالان فضای مجازی را داده اید هرچندکه آنها مهربه دلشان خورده وقابل هدایت نیستند

    • بدون نام

      فرهنگ انسانی نداری فتاح

    • بدون نام

      اقای فتاح به اصلاح محترم بهتره مودبانه رفتار کنید بیسواد

    • بدون نام

      واقعا برات متاسفم فتاح برو تو مسابقه برنده باش یکم اطلاع عمومیت بیشتر بشه کسی که فرق بین رقاصو بازیگره انسان دوستو نمیفهمه فرق بین دارا و ندار هم نمیفهمه

    • بدون نام

      شاید لیاقت او (مسافرت های حداقلی به افغانستان ، افریقا،....) خیلی بیشتر از شماست ؟

    • بنده خدا

      1.5 میلیون یورو به ریال چقدر میشه....؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • .....

        یورو 15500 هست حالا برو ببین چقدر میشه

    • بدون نام

      خانوم انجلينا جولي رقاصه نيست بازيگر خوش نام و بسيار خيري هست اگر هم كمكي دريافت كرده تمام حساب كتابا رو براشون روشن كرده كه پول زيادي بهش دادن

    • .....

      واقعا خجالت هم خوب چیزیه
      مگه قراره میزان کمک رو شما مشخص کنید یک و نیم میلیون یورو کمه ؟
      به پول ایران یه چیزی بالغ بر 23 میلیارد تومن میشه که مطمئنا این مقدار به دست سیل زده ها نخواهد رسید بد جوری دنبال پول مفت هستین برای بالا کشیدن و هاپولی کردن حتی به قیمت بردن ابروی کشور
      هر چی بهت دادن بگو خیر ببینی و جمعش کن

    • بدون نام

      حالا این پولا ک جمع شدن کجان و چطور خرج میشن کی پیگیرش هست .
      با این پولایی ک جمع کردین کل اهواز میشه درست کرد .
      اون رقاصه ک میگین برین ببینین چ کمکهایی داره میکنه چندتا بچه ب فرزند خوندگی تقبل کرده و جان چندین نفر نجات داده شما چ کردین جز راندخواریی و پارتی بازی دزدی بسه بخدا پول یتیم و صدقه خوردن نداره .
      کاش همه پولها میدادن سردار سلیمانی خودش خرج خوزستان کنه

    • حسین

      تفسیرش چیه این کمک ..اینو بیاید بیان کنید که موضع اروپا با شما چیه؟

    • رضا

      اگه کمک ناچیز اروپا توهین آمیز ه حرف زدن شما و رقاصه خطاب کردن شما ( با توجه به معنای عام کلمه رقاصه) هم نشانه بی فرهنگی گوینده آن است همین خانم کن شما اون رو رقاصه خطاب میکنید از نپال در اسیا نا دورافتاده ترین کشورهای افریقایی در حال مدرسه سازی و خدمت به محرومان است اینکه چه کرده که بهش اعتماد شده به رفتار ش بیشتر از حرف زدنش بستگی داره

    • معلم

      همین ۱.۵ میلیون اگه ریالیش دست مردم برسه. معلوم نیست کجا داره برج میشه. مثل گوسفند های وارداتی که نصفشون تو فرودگاه دزدیدن. مگه اینم دست مردمه

    • بدون نام

      خجالت داره این طرز حرف زدنش در مورد کسی که دینش کشورش..جدا هست .فضولی ا ونا رو هم می کنند....حتما به مشتری های بهزیستی هم میگه گدا گشنه و زنان روس....

    • بدون نام

      خخخخخخخ اینادیگه کی هستن واسه جیب آنجلیناجولی هم کیسه دوختن

    • بدون نام

      اولاًتوهین نکردن دوماًچرامیگین این کمک ناچیزتوهین به ملت ایرانه چرانمیگین توهین به دولت ایران چراهرجاکم میارین پای ملت رووسط

    • بدون نام

      همین قدر هم داده معلوم نیست به دست مردم برسد . .....

    • بدون نام

      آنجلینا جولی سفیر صلحه شما چی سفیر جنگ

    • رکسانا

      چه گریبانهایی چاک دادن برای آنجلینا جولی اگر یه ذره این تعصبو برای کشورتون داشتید الان ما اینهمه مشکلات ریز و درشت نداشتیم چخبرتونه آنجلینا جولی قدیسه که نیست یه بازیگر مبتذله مگه غیر از اینه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج