۸۵۳۷۹۳
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

سرهنگی که مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت

سرهنگ فداکار ارتشی اهل سمنان گفت که ما خود را خادم مردم می‌دانیم و تاآخرین‌نفس تا جان در بدن داریم در خدمت به مردم و دفاع از کشورمان کوتاهی نخواهیم کرد و ان‌شاالله بتوانیم سرباز خوبی برای مردم، رهبری و کشورمان باشیم.

خبرگزاری تسنیم نوشت: سرهنگ فداکار ارتشی اهل سمنان گفت که ما خود را خادم مردم می‌دانیم و تاآخرین‌نفس تا جان در بدن داریم در خدمت به مردم و دفاع از کشورمان کوتاهی نخواهیم کرد و ان‌شاالله بتوانیم سرباز خوبی برای مردم، رهبری و کشورمان باشیم.

ماجرا از پخش یک کلیپ در فضای مجازی شروع شد؛ کلیپی که تلاش یکی از مردان مرد این مرزوبوم را در خدمت‌رسانی وامداد مسافران درراه مانده و حادثه‌دیده به نمایش گذاشت.

پس از چند روز مشخص شد که تصاویر مربوط به گردنه خوش ییلاق است و آن مرد نیز سرهنگ ارتش جمهوری اسلامی به نام محمد حقیقی اهل سمنان و عضو لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود است.

سرهنگی که مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت

تلاشش آن‌چنان صادقانه و از روی اخلاص بود که تحسین همگان را برانگیخت؛ تا جایی که رهبر انقلاب نیز روز گذشته در دیدار با فرماندهان ارتش اشاره‌ای به این کلیپ کردند و از اقدام این سرهنگ ارتشی تقدیر کردند.

محمد حقیقی اهل سمنان و عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود درباره خدمت‌رسانی به مردم در گردنه خوش ییلاق شاهرود اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفند 97 در گردنه خوش ییلاق شاهرود برف و باران سنگینی بارید و این اتفاق موجب گرفتار شدن بسیاری از مسافران در این منطقه شد. وی افزود: بلافاصله نیروهای ارتش همراه با دیگر ارگان‌های کمک‌رسان وارد میدان شدند تا به نجات حادثه دیدگان بپردازند.

این سرهنگ عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود بیان داشت: مردم در آن شرایط لحظات سختی را می‌گذراندند، سرما شدید و طاقت‌فرسا بود و از طرفی امکاناتی همچون نردبان نیز در دسترس نبود و با توجه به وجود افراد سالخورده و ارتفاع بالای خودروها لازم دیدم برای تسریع در امور و همان‌طور که در کلیپ منتشرشده است، خم شوم و بدان صورت به کمک هم‌وطنانم بپردازم.

حقیقی با بیان اینکه خدمت به مردم یک افتخار است گفت: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و تاآخرین‌نفس تا جان در بدن داریم در خدمت به مردم و دفاع از کشورمان کوتاهی نخواهیم کرد و ان‌شاالله بتوانیم سرباز خوبی برای مردم، رهبری و کشورمان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج