جاباما
۸۵۳۸۴۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

«رونالدو» و حسرت بازی فینال در مادرید

کریس رونالدو در حالی نتوانست یووه را به دور بعدی بازی‌های لیگ قهرمانان برساند که رویایش حضور در فینال مادرید با تیم ایتالیایی بود.

خبرگزاری مهر: کریستیانو رونالدو بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی برگشت دو تیم فوتبال آژاکس و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا خیلی ناراحت بود. دیداری که باعث شد یووه از مسابقات حذف شود.

با یک شکست ستاره پرتغالی شانسش برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی در مسابقات لیگ قهرمانان را از دست داد. طبیعتاً حالا شانسش برای رسیدن به توپ طلا هم بسیار کمرنگ‌تر از قبل شده است.

در آغاز این فصل یکی از اولین اولویت‌های او رسیدن به ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان بود تا با رکورد پاکو خنتو برابری کند. اما حالا باید برای رسیدن احتمالی به این رکورد یک فصل دیگر صبر کند.

کریس این رقابت‌ها را با ۶ گل زده به پایان برد که از این تعداد ۵ گل در بازی‌های حذفی این مسابقات زده شده است. بهترین آمارش هم هنوز مربوط به فصل ۱۴/۲۰۱۳ است که ۱۷ گل زد.

یووه برای خرید این بازیکن سرمایه‌گذاری کلانی کرد تا بتواند با کمک او به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد، مخصوصاً که این تیم بدون رونالدو هم قهرمان سری آ می‌شد، اما قهرمانی لیگ قهرمانان چیزی است که ۲۳ سال پیش آخرین بار به آن دست یافتند. جالب اینجاست که در آن سال با شکست همین آژاکس در فینال به قهرمانی رسیدند.

رونالدو در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آژاکس گل زد، اما نتوانست تیمش را به دور بعد برساند.

وقتی رونالدو در حال ترک رئال بود، این ایده که بتواند با یووه در فینال مسابقات در واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اتلتیکو که در شهر مادرید واقع است، برایش بسیار جذاب بود، اما نتوانست به این رؤیا دست پیدا کند.

مطمئناً قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا او را خوشحال خواهد کرد، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای او متفاوت بوده است که این فصل آن را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه عشقی

    • بدون نام

      سلطان رونالدو تا ابد شماره یکی
      بهتر از مسیه بزه

    • بدون نام

      فدای سرت بیخیال تو ثابت شده ای.سال دیگه جام مال خودته.مرددوست داشتنی

    • بدون نام

      تو رئال بود ب لطف زیدان و بازیکنای دیگش ب فینال میرسید عادت کرده بود جلو دروازه وایمیستاد یا کله میزد یا پنالتی میگرفت . ب توپ طلاهای مفت عادت کرده بود مسی اگه اروپا رو نمیگرفت ولی لالیگا و جام حذفی و کفش طلا رو میگرفت . خداییش رونالدو از همون اول مالی نبود ی بازیکن عادی در حد لوکاکو هیگوئنه

    • رحمان یونسی

      پنالدو هم لیگ قهذمانان از دست داد هم جام حذفی ایتالیا را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج