جاباما
۸۵۳۸۹۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

اصلا نیازی نبود که جوزپ بارتومئو برای تعریف و تمجید از ستاره فرانسوی بارسا، به تحقیر نیمار و کوچک شماردن او بپردازد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، دمبله در سطحی بالاتر از نیمار قرار دارد؛ این ادعایی است که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه اخیر خود با TVE مطرح کرد و بازتاب زیادی هم در رسانه های اسپانیا داشت. اینکه رئیس بارسلونا برای تعریف از دمبله او را در جایگاهی بالاتر از نیمار قرار می دهد، می تواند برداشت های متفاوتی را ایجاد کند.

قطعا بسیاری با نظر او مخالف هستند چرا که دمبله حتی در بهترین روزهای فوتبالی خود نیز با عادی ترین روزهای نیمار برابری نمی کند. فوق ستاره برزیلی در میان چند بازیکن برتر دنیای فوتبال قرار دارد و دمبله حتی در تیم ملی فرانسه نیز بازیکن ثابت نیست. بازیکنی که دست به گریبان مصدومیت ها، هر از چند گاهی فرصت درخشش در ترکیب بارسلونا را پیدا می کند.

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

این مصاحبه بارتومئو قطعا به گوش نیمار هم رسیده است. رئیس در دو جمله، پرونده بازگشت احتمالی نیمار را نیز بست:«امکان ندارد که نیمار به بارسا برگردد چون ما پروژه ورزشی جدیدی با جذب بازیکنانی چون دمبله و کوتینیو شروع کرده ایم.» و سپس دمبله را در سطحی بالاتر از نیمار قرار داد:« قطعا دمبله بازیکنی بهتر از نیمار است.»

آنهایی که نیمار را از نزدیک می شناسند، می دانند که او از این مصاحبه برآشفته شده است و حالا به خوبی می داند که دیگر راه بازگشتی برای او به بارسلونا وجود ندارد حتی اگر دل مسی و سوارز برای او بسیار هم تنگ شده باشد و حامیان زیادی در رختکن بارسا نیز داشته باشد؛ از جمله ایوان راکیتیچ و آرتور ملو.

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

اما بهترین پاسخ نیمار به حرف های بارتومئو چه می تواند باشد؟ فوق ستاره برزیلی قطعا به این فکر می کند که چگونه می تواند ادعای رئیس بارسلونا را به ادعایی پوچ و توخالی تبدیل کند و چه راهی بهتر از پوشیدن پیراهن سپید رئال مادرید.

بسیاری معتقدند که برای تعریف و تمجید از بازیکن خودی، هیچ نیازی به مقایسه او با یک ستاره دیگر دنیای فوتبال نیست به خصوص که آن ستاره، پیش از این پیراهن همان باشگاه را به تن کرده باشد. حتی اگر جدایی او بسیار دردناک و عذاب آور نیز بوده باشد. با این اظهارات، بارتومئو نیمار را بیش از پیش به سمت رئال مادرید سوق داده است. آنجا و در برنابئو، نیمار می تواند حقانیت خود را به بارتومئو ثابت کند و چه چیز برای هواداران بارسا، دردناک تر از دیدن نیمار با پیراهن رئال؟

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

با همه این اوصاف باید دید که شانس پیوستن نیمار به رئال چقدر است. احتمالی که حداقل در تابستان پیش رو اندک خواهد بود.

چندی پیش در برنامه خوگونس فاش شد که سران رئال همچنان به جذب نیمار فکر می کنند و احتمال به خدمت گرفتن او را غیرممکن نمی دانند.

فعلا کریم بنزما در رئال حرف اول را در گلزنی می زند. مهاجمی که تا به اینجای فصل با زدن 27 گل توانسته تا حدی البته نه چندان زیاد، جای خالی رونالدو را پرکند. او سال 2009 بود که به رئال پیوست و پس از گذشت 10 سال تبدیل به ششمین گلزن تاریخ باشگاه شده است. در این مدت مهاجمانی چون فان نیستلروی، ایگواین، رائول، آدبایور، موراتا، خسه، خوسلو، گرت بیل، چیچاریتو، بورخا مایورال و ماریانو کنار او بازی کرده اند اما بنزما هرگز جایگاه ثابت خود را از دست نداده است.

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

اما فصل بد رئال باعث شده تا سران باشگاه به دنبال تغییر و تحول در تمام پست ها برای فصل بعد باشند و تقویت خط حمله نیز در دستور کار قرار دارد. آنها می دانند که جذب یک مهاجم نوک یک امر واجب محسوب می شود و در حال حاضر شانس پیوستن لوکا جوویچ، ستاره صرب فرانکفورت نیز بیش از سایرین است ولی سران باشگاه همچنان منتظر نیمار هستند و تا زمانی که از عدم جذب او اطمینان حاصل نکنند، پروسه انتقال جوویچ را نهایی نخواهند کرد.

اگر اوضاع مساعد باشد و خود نیمار برای جدایی از پی اس جی وارد عمل شود، تلاش ها برای جذب او جدی تر پیگیری خواهد شد؛ در غیر این صورت، لوکا جوویچ را باید مهاجم نوک قطعی رئال برای فصل بعد دانست. در رئال می دانند که جدا کردن نیمار از باشگاهی که دولت قطر را حامی خود می بیند، چه کار دشواری است ولی هنوز از این امر ناامید نشده اند. نیمار بدون شک یک مهاجم گلزن مادرزاد و یک شماره ۹ واقعی نیست ولی شاید تنها کسی بعد از مسی است که از لحاظ رسانه ای می تواند جای خالی رونالدو را پر کند.

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

در حال حاضر زیدان برای فصل بعد به خط حمله ای با حضور ادن هازارد، وینیسیوس، آسنسیو، کریم بنزما و رودریگو فکر می کند و احتمال ماندنی شدن لوکاس نیز بالاست. به این جمع اگر جذب نیمار غیرممکن شود، لوکا جوویچ نیز به احتمال فراوان اضافه خواهد شد. از فاز تهاجمی این فصل رئال، گرت بیل را باید اولین جدا شده دانست ضمن اینکه ابراهیم دیاز نیز به تیمی دیگر قرض داده می شود.

رئیس بارسا و هل دادن نیمار به سمت رئال!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      یا هازارد یا مانه

    • بدون نام

      نیمار جزو س تا بهترین بازیکن دنیاست . چن ماهی مسدوم بود همه واسش شاخ شدن دمبله و هازارد و محمد صلاح همه زیر سایه نیمارن

    • بدون نام

      نه نيمار رو رئال نمیخواد چون امباپه رو میخواد و خوشحال شدیم که برنميگرده پنالسا و این حرف رئیس منفور تیم منفور پنالسا فقط از روی سوزش هست که نیومد نیمار و کلا رفت هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج