۸۵۳۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریوالدو: مورینیو من را بیشتر از فان خال درک می‌کرد

ریوالدو، اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا چند فصل زیر نظر لوئیس فان خال مشغول فوتبال بود و البته روابط بین این دو به تیرگی گرائید.

ورزش سه: ریوالدو، اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا چند فصل زیر نظر لوئیس فان خال مشغول فوتبال بود و البته روابط بین این دو به تیرگی گرائید.

ریوالدو تابستان ۱۹۹۷ و زمانی که در دپورتیوو لاکرونیا بازی می کرد، به بارسلونا پیوست. همان فصلی که لوئیس فان خال جانشین بابی رابسون شده بود.

ریوالدو زیر نظر سرمربی هلندی موفق شد دو بار عنوان قهرمانی لالیگا را تصاحب کند و در ۵ سال حضورش در بارسا فاتح توپ طلا نیز شد ولی در انتها روابط او با فان خال به تیرگی گرائید.

ریوالدو: مورینیو من را بیشتر از فان خال درک می‌کرد

ریوالدو در همین رابطه به آاس گفت: « 5 سال برای بارسا بازی کردم و خاطرات خوبی برایم به جا ماند. به خصوص سال 1999 که فاتح توپ طلا شدم.

بیشتر دوران حضورم در بارسا با مربیگری فان خال همراه بود اما یک جایی باهم به مشکل خوردیم. مدت ها او از من در جناح چپ استفاده می کرد؛ در حالی که من بیشتر یک شماره 10 بودم تا 11. در بازی با اتلتیکو دست به شورش زدم و خودم پست خودم را تغییر دادم. پس از بازی او بسیار عصبانی بود و به من گفت که بازیکن افتضاحی هستی. واقعا دیگر نمی خواستم در جناح چپ بازی کنم و برایم فرقی نمی کرد اگر از تیم هم کنار گذاشته شوم. روزهای دشوار و پر از حاشیه ای بود.»

ریوالدو ادامه داد: « در عوض با ژوزه مورینیو که در آن زمان دستیار فان خال بود، رابطه بسیار خوبی داشتم. او به بازیکنان نزدیک تر بود و ما را بهتر درک می کرد. با او دردودل می کردم و بسیار من را درک می کرد. بعدها ارتباطم با مورینیو را حفظ کردم و هنوز هم با هم صحبت می کنیم ولی با فان خال خیر. البته او مربی بزرگی بود و چیزی بر علیهش ندارم ولی پایان خوبی با یکدیگر نداشتیم.»

ریوالدو: مورینیو من را بیشتر از فان خال درک می‌کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج