جاباما
۸۵۳۹۰۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فتحی: هیات مدیره در مسائل فنی دخالت نمی‌کنند

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه اعضای هیات مدیره این باشگاه هیچ گاه وارد مسائل جزئی و فنی نمی شوند، گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تنها در مسائل کلان ورود کرده و سیاست گذاری می کنند.

ایرنا: امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال، بازی با الهلال عربستان، ماجرای بخشیده شدن فرشید باقری، ادامه حضور وینفرد شفر در جمع آبی پوشان تهرانی و شایعه دخالت اعضای هیات مدیره استقلال در مسائل فنی صحبت کرد.

استقلال ماشین سازی تبریز را برد تا فاصله اش با صدر جدول به 5 امتیاز برسد. الان شرایط چه طور است؟

فتحی: خدا را شکر در یک بازی خوب و با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال به پیروزی رسیده و توانستیم به سه امتیاز کامل دست یابیم. همچنین با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر نزدیک تر شدیم. بنده با عملکردی که از مجموعه استقلال مشاهده کردم، به این اتفاق خوشایند بسیار خوش بین هستم.

آیا استقلال در 4 هفته باقی مانده لیگ برتر می تواند امتیازات عقب افتاده را جبران کند؟

فتحی: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید توجه داشته باشیم رقیبان استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر مسابقات حساس و دشواری را پیش رو دارند. به عنوان مثال پرسپولیس با دو تیم مدعی سپاهان و تراکتورسازی رو به رو خواهد شد و همچنین سپاهان یک بازی مهم را با تراکتورسازی دارد و امیدواریم اتفاقات فوتبالی به گونه ای رقم بخورد که استقلال از آن سود برده و در نهایت بتواند به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد، برسد.

هنوز استقلال افسوس شهرآورد را می خورد. اگر در این بازی نمی باختید، شانس استقلال برای قهرمانی بسیار بیشتر می شد.

فتحی: من پیش از این نیز گفته ام که استقلال سزاوار شکست در شهرآورد نبود و باید در این مسابقه به برتری می رسیدیم که این اتقاق رخ نداد. تبعات این شکست به بازی با سایپا کشیده شد که در این بازی به تساوی رسیدیم اما خدا را شکر با حمایت هواداران عزیز و البته با تدابیر کادر فنی و بازیکنان در سه بازی اخیر خود برابر الهلال عربستان، سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز به برتری رسیدیم تا به یک روند خوب برسیم.

فتحی: هیات مدیره در مسائل فنی دخالت نمی‌کنند

بازی برگشت با الهلال عربستان در پیش است. این مسابقه را چه طور می بینید؟

فتحی: به طور حتم بازی آسانی برابر این تیم عربستانی پیش رو نداریم و آنها بدنبال این هستند تا شکست مسابقه دور رفت را جبران کنند اما استقلال نیز همواره ثابت کرده در بازی های بزرگ و حساس به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. ما می خواهیم بار دیگر برابر الهلال به برتری رسیده و 3 امتیاز دیگر را در لیگ قهرمانان آسیا به حساب اندوخته های خود اضافه کنیم.

استقلال از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود می کند؟

فتحی: نهایت تلاش خودمان را انجام می دهیم تا چنین اتفاقی رخ بدهد و بتوانیم از گروه سخت خود که معروف به گروه مرگ است صعود کرده و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شویم. این مهم شدنی است و اگر الهلال عربستان را شکست بدهیم، گام بلندی را برای تحقق این امر بر خواهیم داشت.

برای این مسابقه حساس در کنار استقلال خواهید بود؟

فتحی: کاروان استقلال زودتر راهی ابوظبی خواهد شد اما به طور حتم من شب مسابقه به امارات خواهم رفت تا در کنار استقلال باشم.

مهم ترین موضوعی که این روزها مطرح است، تمدید قرارداد بازیکنانی است که در پایان فصل قرارداد های آنها به پایان می رسد. برای اینکه اتفاقات فصل گذشته رخ ندهد، چه راهکارهایی اندیشیده اید؟

فتحی: به طور حتم در زمان خود برای تمدید قرارداد بازیکنانی که مور د نظر فنی وینفرد شفر هستند و او به آنها نیاز دارد، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. من به هواداران استقلال قول می دهم تا زمانی که مدیرعامل این باشگاه هستم، به دور از حواشی، تیم را پر قدرت ببندیم تا هواداران رضایت کامل داشته باشند. در نیم فصل نیز در فضایی آرام و بدون التهاب بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که امروز برای استقلال مهره های تاثیرگذاری هستند و توانایی های فنی شان به اثبات رسیده است.

شما گفته بودید قرارداد آیاندا پاتوسی تمدید شده است اما معاون ورزشی استقلال اعلام کرده در صورتی که پول قرارداد پاتوسی پرداخت شود، او ۲ سال می‌ماند؟

فتحی: در قرار داد پاتوسی بندی وجود دارد مبنی بر اینکه در صورت پرداخت مبلغ مورد توافق، قرارداد این بازیکن از حالت 6 ماهه به 2 ساله تمدید می شود. پول این قرارداد نیز تهیه شده است و در زمانی که موعد آن فرا برسد، پرداخت می شود.

زمان آن کی فرا می رسد؟

فتحی: طبق توافقاتی که صورت گرفته است 4 ماه دیگر باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنیم تا قرارداد آیاندا پاتوسی از حالت موقت به دائم تبدیل شود.

وینفرد شفر فصل آینده در استقلال می ماند یا ادامه همکاری با این مربی آلمانی به پایان لیگ برتر و نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد؟

فتحی: شفر تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و این مربی مورد تایید مجموعه مدیریت باشگاه استقلال است و مثل همیشه از وی حمایت می کنیم.

ماجرای فرشید باقری به کجا کشیده شد؟ شفر بار دیگر در نشست مطبوعاتی اعلام کرده است به فرشید باقری نیاز دارم و از مدیرعامل استقلال خواسته ام تا او تیم را در مسابقاتی که پیش رو است، همراهی کند.

فتحی: من چیزی در این مورد نشنیده ام و تصمیم جدیدی درباره این بازیکن گرفته نشده است. او همچنان نمی تواند استقلال را همراهی کند و در سفری که به ابوظبی برای بازی با الهلال عربستان خواهیم داشت، او غایب خواهد بود.

برای این بازیکن نشست انضباطی نخواهید داشت؟

فتحی: فعلا که تصمیمی برای این کار نداریم.

به نظر می رسد این بازیکن تا پایان فصل حق همراهی استقلال را ندارد، درست است؟

فتحی: بله.

او در مصاحبه ای گفته است، کجای دنیا اعضای هیات مدیره تصمیم فنی می گیرند و بازیکن جذب می کنند؟

فتحی: این موضوع به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مسائل کلان ورود کرده و سیاست گذاری می کنند و هیچ وقت در مسائل فنی و جزئی وارد نمی شوند. بنده به عنوان مدیرعامل استقلال جا دارد از اعضای محترم هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر ویژه ای داشته باشم که برای موفقیت استقلال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجیدی روحمایت کن که رونق ایرانی هست نه پیرمردی دلقک که پدرسوخته ترین مرد روی کره زمین هست ! همه مدلش رو دیده بودم الا مدل وسبک این دلال رو !

    • بدون نام

      بی شرف وقتی بازیکنی که ازتوی کثافت انتقادکند.محروم می شود.دخالت درامورفنی است

    • بدون نام

      مسائل شخصی وارد مسائل فنی کردن از جانب جنابعالی دخالت کردن نیست .
      برای هواداران اعصاب نگذاشتی آقای فتحی لطفا دست بردار . و گرنه ما میدونیم و تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج