جاباما
۸۵۳۹۱۵
۱۰۷ نظر
۵۰۱۳
۱۰۷ نظر
۵۰۱۳
پ

توضیح درباره حضور حشدالشعبی در خوزستان

استاندار خوزستان توضیحاتی را در خصوص دلیل و کیفیت نیروهای حشد الشعبی در ایران بیان کرد.

پایگاه خبری جماران: غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار ، درباره علت حضور نیروهای حشدالشعبی در مناطق سیل زده خوزستان گفت: از آنجا که آب در خوزستان به صورت بطئی خارج می شود و زمین مسطح است، شهرهای زیادی درگیر سیل هستند.

از این رو ما نیاز به ماشین آلات داشته و این موضوع را نیز از قبل اعلام کردیم. از همین رو، برادران عراقی ما یکسری ماشین آلات نظیر بیل مکانیکی، کمپرسی و آمبولانس آوردند. آنها حتی بیمارستان صحرایی نیز آورده بودند که به آنها گفتم به بیمارستان صحرایی نیاز نداریم، همچنین گفتم که به این تعداد آمبولانس احتیاج نداریم و لذا تعدادی از آنها را برگرداندند.

توضیح درباره حضور حشدالشعبی در خوزستان

وی افزود: به آنها گفته بودیم که 30 بیل مکانیکی نیاز داریم اما آنها 20 دستگاه آوردند و منتظر هستیم که 10 دستگاه دیگر نیز بیاورند. آنها همچنین کمپرسی و لودر آوردند تا سیل بند زده و راه ها را ایجاد و روستاها را نجات دهند. تنها علت حضور این نیروها همین موضوع بوده و دلیل دیگری در کار نیست.

از سوی دیگر، اخیراً عکسی در فضای مجازی از حضور حشدالشعبی در ستاد مدیریت بحران منتشر شده که مربوط به جلسه مدیریت بحران نیست. برادران عراقی در هیچکدام از جلسات مدیریت بحران چه در استان چه شهرستان ها شرکت نکرده اند.

شریعتی ادامه داد: ما آن شب جلسه ستاد مدیریت استان را در خصوص شهرستان شادگان داشتیم و بعد از اتمام آن، در محل دیگری به نیروهای عراقی که برای کمک به استان آمده بودند خوشامد گفتیم.

استاندار خوزستان گفت: باید از همه کشورهایی که به ما کمک کردند؛ از عراق، کویت، پاکستان، آلمان و ... تشکر کنیم. حشدالشعبی نیز از کشور عراق برای کمک به سیل زدگان امکانات آورده است.

وی یادآور شد: ما به ماشین آلات هرچه بیشتر نیاز داریم و امروز بیش از 2000 ماشین آلات در سطح استان فعالیت می‌کند. بی تردید ما تنها از این طریق توانستیم سیل را کنترل کرده و نگذاریم آب وارد شهرهایمان شود.

وی اظهار داشت: نیروهای عراقی از یک هفته قبل از ورود خود به ایران اعلام آمادگی کردند که می توانند ماشین آلات بیاورند و ما نیز استقبال کردیم. آنها نیز این زحمت را کشیدند و ماشین آلات خود را به کمک ما آوردند.

بازهم اگر هر سازمان، نهاد یا کشور دیگری که می تواند ماشین آلات برای ما بیاورد با کمال میل می پذیریم تا وارد کشور شده و به سیل زدگان ایرانی کمک کند. همانطور که برخی کشورهای اروپایی ابراز آمادگی کردند و گفتند می توانند پمپ هایی برای ما تهیه کنند که به کمک آن می توان آب را از منازل خارج کرد و ما استقبال کردیم.

استاندار خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می شود نیروهای انسانی عراق به کشور آمدند درحالی که ما کمبود نیروی انسانی نداریم، گفت: هیچ نیروی انسانی ای به کشور نیامده، بلکه مسئولین نیروهای عراقی به همراه ماشین آلات خود به کشور آمده و تشریف هم بردند.

مسلماً راننده بیل مکانیکی از خود این نیروها بودند. ماشین آلات نیروهای عراقی، قیمتی بوده و آنها این حق را دارند که این ماشین آلات را به تنهایی دست ما ندهند. بنابراین راننده خود را دارند و مسئولی برای هندل کردن آنها وجود دارد.

این حرف بسیار درستی است که خود به اندازه کافی نیروی انسانی داریم ولی حشدالشعبی آمد تا به ملت دوست و برادر خود ایران نشان دهد که کمک ها دوطرفه است.

وی در پایان گفت: همانطور که ما در مبارزه با داعش به عراقی ها کمک کردیم و این گروه تروریستی را در آن کشور زمین گیر کردیم، آنها نیز زمانی شهرهای ما گرفتار سیل شدند، امکانات خود را برای کمک و حمایت از ایران قرار دادند. این کار انسان دوستانه ای است که همه باید آن را تشویق و حمایت کنند.

بنابراین همانطور که از کشورهای دیگر حمایت کننده خود تشکر کردیم از نیروهای مردمی دولت عراق نیز که به ما کمک کردند سپاسگزاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که یه سیل رو نمیتونین مدیریت کنین چرا ادعای الکی و توخالی میکنین

      پاسخ ها

      • سعید

        یعنی ما واقعن باید بیل مکانیکی از عراق بیاریم...انقدر کشور فقیره؟؟؟

      • بدون نام

        کشور به این بزرگی بیل مکانیکی نداره؟؟؟ هلال احمر جهاتی هم که اصلا نیست. فقط می مونه حشد

      • بدون نام

        همه مخالف حضور عراق هستند صدام نتونست پرچمشو بیاره تو ایران اینا با سو مدیریت این کارو‌کردن

      • بدون نام

        ایران خودش کمک میکنه کشورای دیگه برای همین تحریم شدیم یعنی بیل مکانیکی نداره خندیدیم

      • بدون نام

        چه اشکالی داره دوستان عراقی به ما کمک کنند؟

    • بدون نام

      شما خودتون میرید تو عراق بیمارستان میسازید ضریح طلا میسازید تمام تجهیزات در اختیارشون میزارید این چه حرفیه میزنید مگه به بچه دارید توضیح میدید

    • بی نام

      مگه این کشور که دم از قدرت میزنه همیشه با دنیا کل کل میکنه خودش تجهیزات نداره که به یه کشور جنگ زده رو میندازه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تجهیزاتمون سوریه ست !

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم وراجی زیاد می کنند

    • بدون نام

      ما هم باور کردیم. خودتی!

    • رسول

      شما قانون اساس را زیر پا گذاشتید! اینها توجیه هستند اگرچه قابل قبول هم برای مردم نیستند. شاهد بودم اکثر شهرداری ها موظف شده اند که چندین دستگاه ماشین آلات سنگین خود را با راننده به مناطق سیل زده بفرستند، یعنی کافی نبود؟ ورود نیروی شبه نظامی خارجی به هیچ وجه توجیه ندارد، این را همه مردم میدانند. شما چرا قانون را دور میزنید و خودسرانه عمل می کنید؟

    • یا حق

      تو یک جمله میگفتی ، تکذیب میکنم
      خدا را شکر مسئولین اگه هیچکاری بلد نیستن، ولی دست به تکذیبشون خیلی خوبه

    • مهران

      یعنی تو زیمباوه به اون داغونی اینطوری مملکتداری نمیکنن. یعنی بعد اینهمه سال فروش آب و خاک و ذخایر این مملکت چهار تا دستگاه نتونستین بخرین تو خوزستان بذارید که از اجنویا کمک گرفین. 80 میلیون ایرانی نمیتونستن به هموطنانشون کمک کنن رفتین همونایی رو آوردین که گلهای جوان این مرز و بوم رو روزگاری پرپر میکردن

    • بی نام

      سلام.ماراننده کامیون هستیم ۲۴ساعته لب مرزهستیم خصوصاخسرو
      ی که بایدبرای تخلیه بارواردخاک عراق شدچیزی که مامیبینیم خیلی فرق داره که شمامیخوانیدزمانی که میرویم توی خاکشون تالحظه اخرباترس می اییم بیرون میخوان سرمونوازتن جداکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا که شما خیلی اشتباه می کنی خاک مملکتت رو می بری می فروشی به عراق. اگه این کارا رو نمی کردی، هموطنت الان تو سیل نبود. دوما که بازم از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      یه جاهایی رو درست گفتی ولی تعداد خود این نیروها چقدر بوده که اینقدر صدا کرده ؟! بیست تا بیل بیست راننده بقیه اومدن نظارت کنن که اون بیست راننده خش نندازن به دستگاهشون....!؟ ازجنگ این ابومهدی فعلی و چند تا دیگه کمک ایران بودن با اسم دونفر غوغا کردید برادران عراقی وبرادران راه انداختید !

      پاسخ ها

      • معینی گله

        الکی

    • بدون نام

      کشور به این بزرگی چهارتا بیل میکانیکی نداره امبولانس نداره وای خدا وای بالباس نظامی چرا امدن اونهم نداشتین

    • یه ایرانی

      دمش گرم استاندار خوبیه. خوب مدیریت کرد واقعا خدا رو شکر

    • بدون نام

      شکر بر شما دله دزدها

    • بدون نام

      خفه شدیم از بس که راجع به این موضوع خبر دیدیم. یه گروه 20 نفره اومدن، 1000 نفر راجع بهشون اظهار نظر کردند. بسه دیگه اه

    • بدون نام

      ما که فیلمشو دیدیم.فقط تویوتا لندکروز وانت بود.نه بیل مکانیکی

    • بدون نام

      شما هم گفتین و ما هم باور کردیم...

    • امیر

      کاملا درست ومنطقی ست.زمانی گروهی ازمردم مدعی بودندکه چراایران به عراق وسوریه کمک میکنند! حال بایددربحران سیل نیزآنان به کمک ما بشتابندتااین تفکرغلطی که درارتباط با کمکهای یکطرفه ایران به عراق وسوریه دراذهان عده ای نقش بسته بودودشمن هم بهره برداری میکرد،زدوده شود.من بنوبه خوددست تک تک همه افرادی که دراین سیل ویرانگربه مردم کشورم یاری رساندندبالاخص اتباع کشورهای همسایه رامیبوسم وازآنان تشکرمیکنم

      پاسخ ها

      • ترسو

        تو و امثال تو عادت به دستبوسي و چاپلوسي داريد و حقير و خوار و ذليل هستيد و به اين كارتون ادامه بدين .....

    • بدون نام

      پس اینهمه ماشین آلات سپاه کجاست شما که 20 بیل مکانیکی ندارین چطوری میخواین با امریکا و عربستان و امارات و اسراییل و .... بجنگین؟

    • بدون نام

      ۱. عراقی ها برادران ما نیستند، بلاشک دشمنانمونن و چندین هزار نفر از هموطنانمون رو در جنگ ۸ ساله کشتن و با هیچ بهانه ای نمیشه این کشتار رو توجیه کرد حتی اگه دیکتاتوری مثل صدام حسین مجبورشون کرده باشه.
      ۲. برای ورود تجهیزات نیازی به حضور نیروی نظامی نبود!
      ۳. ساده لوح کسیه که دیگران رو ساده لوح میپنداره.
      ۴. انسان نمیتونه در چنین شرایطی لب به دشنام باز نکنه و اگر فحاشی کنم عین عدالته.

    • بدون نام

      من از اهوازم. دست برادران عراقیم و تمام ایرانی ها که کمک کردن رو میبوسم.
      تا کور شودند کسانی که از کل کمک به ما یه کامنت دادن رو بلدن و فقط میخوان نفاق درست کنند.
      مرگ بر نژاد پرست.
      ما اول شیعه هستیم.
      یا علی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

    • رضا

      خودمون مگه امکانات نداریم حتما باید حشدی ها میومدن

    • بدون نام

      بیان کمک میکه ارتش امریکا در زلزله بویین زهرا 41 نیامد کمک؟؟

      بهشون پول و امکانات دادیم تا در این مواقع کمک کنن بلاخره باید کمک های ما را جبران کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشونم همینو گفتند

    • م.تبریز

      استفاده از کمک های کشور های دیگر باید اصولا مطابق تدابیر وضوابط باشه چه اشکال داشت از سازمان هائی مانند هلال احمر میبود ؟مگر ما هشت سال باعراق جنگ نداشتیم ازکجا معلوم درآینده تکرار نشه؟ اینا میتونند مناطق سوق جیشی خوزستان را بررسی کنند .استاندار میگه درخواست کمک کردیم ایشان از ریاست جمهور اجازه گرفتند ؟ واقعا جای تعجب داره مردم نوددرصدش ایشانرا نمی شناسه حتی نمیتونه اسمشو بیان کنه دولت عراق هم چندان قبولشان نداره .ورود نیروی نظامی به کشور ،خیلی کار ریسک وخطرناکه.باید زود بیرون کرده تکرار نکنند.قابل توجیح نیست.

    • بدون نام

      عراق یا دیروز از ایران گوجه و پیاز وخیار و گوشت و.... مبرد برای خوردن حالا چطور شده که ما از اونها بیل مکانیکی درخواست میکنیم ؟

      یا عراق ابن چند ماهه خیلی پیشرفت کرده یا ایران خیلی عقب رفته ؟

    • بدون نام

      تروخدا اینقدر استدلالهای آبکی نیارید ترو بخدا اینقدر با حرفهای غیر کارشناسی این کارو توجیح نکنید یعنی ما فقط محتاج ماشین آلات حشد بودیم کشوری که فقط انبارهای جهاد و سپاه و ارتش مالامال از ماشین آلات هستش

    • بدون نام

      عراق بیاره بدهی میلیاردی گاز و برقش رو بده کمک نمی خوایم

    • بدون نام

      ایران خودش به کشورای دیگه مگه کمک نمیکنه این ماشین ها رو خودمون هزارتاش رو داریم

    • ح

      دستشان درد نکند

    • بدون نام

      پس چرا تو شهر هلهله می کردن؟ سیل هلهله داره؟

    • بدون نام

      استاندار خوزستان گفت: باید از همه کشورهایی که به ما کمک کردند؛ از عراق، کویت، پاکستان، آلمان و ... تشکر کنیم
      البته هر کسی با ادبیات خودش تشکر میکنه مثلا اقای فتاح رییس کمیته امداد گفت کمک اتحادیه اروپا را باید به صورتشان پرت کنیم

    • بدون نام

      به همه جاي دنيا لودر و كمپرسي و كمك ميفرستيم!!الان نيازمنديم
      اصلا منطقي نيست

    • نرگس

      کار بسیار خطر ناکی است ورود این جنگجویان پیامد های خطر ناکی دارد و یک اشتباه تاریخی است

    • خوزستان

      عراقی ها هیچوقت برادر نبوده و نیستن. من خودم عرب خوزستانم چطور میتونید به کسایی که جوونامون و به قتل رسوندن برادر بگید؟؟ ایران خودش قدرتمنده نبازی به این خائنها نداره. حالا گیرم که برای کمک اومدن به چه حقی پرچم کشورشونو با افتخار وارد ایران میکنن؟ لطفا بیرونشون کنید تو بدبختی باشیم خیلی بهتره تا این خائنها کمکمون کنن
      ما خودمون نیرو زیاد داریم وقتی حاج قاسم تو خوزستانه کافیه سپاه و ارتش کافیه ما نیازی به عراق و لبنان و سوربه نداریم. تا بوده اونا محتاج ما هستن. لطفا قاتلین و از خاک پاک کشورمون بیرون کنید بخدا اینا نامردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان که برای کمک اومدن به خواست ارتش خودمونم اومدن

    • حمید

      همین برادران عراقی تون هشت سال جوونای مارو کشتن

    • آ زاد

      اونا برای مردم ما مزدور محسوب می‌شوند

    • بیکار

      بگو این ماشینها با پول کشور خریده شده که الان به دست خودمان هم نمی دهند به ایرانیها اعتماد نمی کنند ماشینهای که با پول مردم ایران خریده شده را به ایرانیها ندهند چون قیمت انها زیاد است حتما خودشان باید باشند مگر کشوری به بزرگی ایران وسرمایه زیاد وای همه جوان بیکار چه احتیاجی به ماشین هاوخود عراقی داره چه زود فراموش کردند مسئولین جنایتهای که همین عراقی ها درزمان ورود به شهرهای کشورمان سر زن بچه و مرد کشورمان آوردن حالا شدن برادر کشورومردم را فدای افکار بیهود چه کردین

    • سامانتا خانم

      خیلی هم خوب البته اگرکسی قبول کند

    • بدون نام

      نیروی چریک برا امدادگری!؟؟ مگه ما خودمون کمبود نیرو داریم؟؟؟!!!!

    • جلال

      ما خودمون هستیم نیاز به غریبه نداریم.با این کار خیلی حاشیه درست کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما ازشان ممنونیم که به ایران کمک کردن ودشمنامان مردان حتاامریکا

      • بدون نام

        شما کجا هستید آلمان ؟

    • بدون نام

      خب هزینه آونها همیشه از جیب مردم ایران هست الان اومدن کمک

    • بدون نام

      یعنی ایران به این عظمت کشته مرده این سی دستگاه بیل مکانیکی بوده.بعید میدونم.چقد دروغ تحویل مردم میدید.

    • بدون نام

      برادران عراقی!!!!!!!!
      برادر!!!!!!
      خودتو سیاه کن

    • حبیبی

      آیا کسی نیست به خانم افشار بگوئد شما چه کاره ای این مملکت هستید که نظر بدهید فلان گروه تو ایران چه کار می کند شما یک هنر پیشه هستید سرازاین کارها در نمی آورید مملکت صاحب دارد بی درو پیکر نیست که هرکه از راه برسد سرشو بکند تو ۰۰انها یک گروه عراقی هستند جهت کمک به سیل زدگان آمده اند چیزی دیگری به غیراز این نمی تواند باشد چطور ما ایرانیها در مسله داعش به آنها کمک کردیم آنها هم آمدند به ما در مسله سیل کمک می کنند البته عده ای هم به غیر از خانم افشار این مسله را مطرح کرده اند که عراقیها توخوزستان چه می کنند به جز کمک انسان دوستانه چیزی دیگری نمی تواند باشد ما به آنها در شرایط سخت کمک کردیم آنها هم آمدند به ما کمک در مسله سیل کمک می کنند والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود تو چه کاره ای که تعيين كنى چه كسى حق دارد يا ندارد كه نظر بدهد؟

      • بدون نام

        توکه راست میگی ازکی تاحالالندکروزروبیل میکانیکی میبینی چشمات روبازکن کلاهت روهم ببربالاتر

    • بدون نام

      آنها زحمت کشیدند؟؟؟ بله زمان جنگ زحمت کشیدند و فرزندان این مرز وبوم را کشتند الان هم زحمت کشیدند و معلوم نیست چه بلایی نازل خواهد شد

    • zzzz

      چطور می تونید با عراقی هایی که 8 سال بهترین جوانان ما را شهید کردند دوستی کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفات بده حزب بعث منحل شده تو خوابی؟

    • بدون نام

      ادمین خبر دروغ چاپ نکنید این تصویر خود گواه است . در خبرها نوشته شده که ستاد بحران جلسه داشته..اینقدر لا پوشانی نکنید دنیا به دور یک سایت خبری نمیگردد تمامیه سایتهای خبری اعلام کردن. شما که در چاپ نکردن کامنتها خبره اید .

    • ابراهیم جولائی کیوی

      خدابه دادمان برسد

    • بدون نام

      چاپ کنید

    • بدون نام

      اگر نظرها رو چاپ نمیکنید لطفا قسمت نظرها رو برای همه ببندید نه برای بعضی کامنتها

    • سعید

      مگه خودمون نداریم ؟؟؟

    • بدون نام

      در هر حال جناب شریعتی ما این قدر آدم باعرضه داشتیم وهیچ نیازی به نیرو های عراقی نبود اینها همه نوعی بیراهه رفتن است این همه ماشین های راه سازی کشور کجا بودند که شما نیاز به ماشین آلات ودیگر ادوات راه سازی نیروهای حشد الشعبی پیدا کردید اینها همه سرمایه‌های این کشور بودند که به طریق مختلف در اختیار آنها بود ما مردم ایران این حرکت را از طرف هر کسی بوده محکوم میکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مردم ايران نيستى. از بين مردم ايران عده اى موافق اين اقدام هستند و عده اى مخالف هستند. هيچكدامشان هم تمام مردم ايران نيستند. از اين كولى گريها دست برداريد

    • کارمند

      به نظر دروغ میاد
      یعنی در کشور بیل مکانیکی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نيست

    • بدون نام

      کوربشه چشمانی که تحمل دیدن برادری دوملت ایران وعراق رانداره

      پاسخ ها

      • علی

        کور بشه.

    • بدون نام

      برادران عراقی!!!

    • مش قاسم

      قانع شدیم. ولی چرا بیل مکانیکی ها روی تویوتا های دو کابینته گذاشته بودود

    • بدون نام

      اونا را برای سرکوب ملت ایران اوردن

    • بدون نام

      اشتباه کردین....مجلس باید در جریان قرار میگرفت...و اظهار نظر میکرد...

    • ناشناس

      سیاست پیچیده است و کشورهای زیادی از رابطه خوب و سیاسی ایران و عراق خوششان نمی آید از طرفی از داخل هم همینطور

    • نسرین

      امارات چی کمک نکرده

    • سجاد

      فکر کنم نظراتو سانسور میکنید ....دلیلشم واضحه

    • ساعی

      به خدا انگارخودم پشت تریبون چند تا خرگیر آوردم دارم براشون دروغ میگم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار چيه؟ مگه خيال كردى واقعيتش هم غير از اينه كه ميگى؟

    • علی

      قابل توجه مهناز جون افشاررررررررررر

      پاسخ ها

      • ترسو

        برادر علي ! اينگونه توجيهات ؟! فقط ميتونه امثال شماها رو قانع كنه ، نه " آدمها " رو !

    • علی

      هر کشوری که در مصیبت و بلا و گرفتاری به ما کمک کنه ازش قدر دانی می کنیم ( حتی آلمان که کمک کرد ، حتی عربستان که ادعا میکنه کمک کرده) و هر کشوری موقع گرفتاری نه تنها کمک نکنه بلکه هلال احمر ایران رو تحریم کنه دشمن واقعی ملت ایران ( نه دشمن حکومت ) میدانیم. حالا آمریکا دوستان ناراحت بشن و فحش بدن.

    • ss

      دروغه.

    • بدون نام

      انشاالله گروه های نظامی شیعه بیشتری ایران را اشغال کنند

    • بدون نام

      آره جون عمت

    • بدون نام

      برگردین همون عراق اینقدرم این ملت رو عصبی نکنین

    • بدون نام

      خخخخخخخخ ترس

    • amb

      اسلحه برای چه کاری خواستین؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش چرا ناقص منتشر میکنی؟؟؟؟
        اصلاً منتشر نکن

    • بی نام

      عراقی هایی گه میگید برادر ما که نیستند هیچ دشمن ما هستند، ماله کشی نکنید

    • بدون نام

      بازم چرت و پرت؟ خود حشد الشعبی فرمودن برای کمک به مردم عراق و جلوگیری از ورود سیل به عراق، تشریف آوردن، گوشای ما درازه یعنی؟

    • بدون نام

      کشورماکشورقدرتمندیست وباداشتن ارتش غیرتمندوسپاه ونیروی انتظامی وبسیج چه نیازی به حشدالشعبی ونیروی بیگانه دارد؟

    • بدون نام

      درود بر مردم عراق که مهربان و دلسوزند

    • بی نام بینام

      خدا کنه که واقعا راست بگید در غیر این صورت خدا بداد مردم برسه

    • بدون نام

      تو گفتی ما هم باور کردیم

    • بدون نام

      باشه

    • بدون نام

      یعنی داخل ایران بیل مکانیکی وجود نداشت...

    • بدون نام

      مگه ایران نیرو و مردم که از کشور غريبه می ایند؟

      ..

    • علی

      خاک بر سرتون که خودتون ۲۰تابیل مکانیک ندارید ولی توی کشورهای آفریقایی مدرسه و بیمارستان و مسجد میسازید...

    • بدون نام

      بیل وکلنگ و آمبولانس وبيل میکانیکی و... برید خودتون مسخره کنید.

    • بهرنگ

      مسئولین محترم،
      خسته نشدین از این همه دروغ‌گویی به مردم ایران؟؟؟

    • بدون نام

      عمو تو این کلیپ های ک اومده بیرون ب جز ماشینای شاسی بلند ملیاردی با پرچم عراق ک داشتن تو خیابونا مانور میدادن ما چیزی ندیدم اگه غیر از اینه ب ما بگید

    • نازی

      هی خدا .چرا باید خوزستان اینقدر مظلوم واقع بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج