۸۵۳۹۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لو رفتن نقشه سولسشر با بی‌دقتی راشفورد

در جریان دیدار تیم های بارسلونا و منچستر یونایتد در نیوکمپ نارک آندره ترشتگن به یادداشتی برخورد که حاوی تغییرات تاکتیکی تیم تحت هدایت اوله گانر سولسشر بود؛ اتفاقی که از چشم دوربین های تلویزیونی مخفی ماند.

ایرنا: روزنامه آ.اس اسپانیا نوشت: تنها چند روز پس از حذف شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان توسط آبی اناری ها در نیوکمپ، ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد چگونه یادداشت های یکی از اعضای کادر فنی یونایتد در جریان بازی به دست گلر بارسا رسیده است.

این حادثه در ابتدای امر نه توسط دوربین های تلویزیونی ثبت شد و نه از سوی هواداران پشت دروازه بارسا، بلکه تصاویر منتشر شده از سوی شبکه تلویزیونی گل اسپانیا چگونگی رسیدن یادداشت «کایران مک کنا» دستیار سرمربی یونایتد به دستکش های ترشتگن را برملا کرد.

لو رفتن نقشه سولسشر با بی‌دقتی راشفورد

تصاویر ضبط شده در جریان نیمه دوم بازی نشان می دهد که سولسشر یادداشتی را که حاوی دستورات تغییر تاکتیکی و سیستم بازی یونایتد بوده به مارکوس راشفورد می رساند. مهاجم قرمزها دستورات را به تیم منتقل می کند و پس از چند دقیقه نگه داشتن برگه در دستانش در نهایت پس از برخوردی با جرارد پیکه خارج از محوطه جریمه بارسا آن را روی زمین می اندازد.

در ادامه ترشتگن برگه را از روی زمین برداشته و شروع به خواندن آن می کند، علاوه بر این این شبکه موفق شد تا برگه مذکور را به دست آورده و تصویر آن را که نشان دهنده تغییر سیستم از 4-3-1-2 به 4-4-2 بوده و نام تک تک بازیکنان یونایتد به همراه پست جدیدشان در آن درج شده است، منتشر کند.

با این حال تغییر تاکتیکی سولسشر هیچ کمکی به یونایتدهایی که در پایان با 3 گل مغلوب کاتالان ها شدند، نکرد.
شاگردان سولسشر بدنبال حذف از لیگ قهرمانان در لیگ برتر جزیره باید سه بازی سخت و سرنوشت ساز را به منظور قرر گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان انجام دهند. آنها یکشنبه به میهمانی اورتون می روند و در ادامه نیز باید در اولدترافورد به مصاف منچسترسیتی و چلسی بروند.

شیاطین سرخ در حالی که نبرد برای کسب ۲ سامیه باقی مانده لیگ قهرمانان در روزهای پایانی فصل به اوج خود می رسد، هم اکنون با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال رده چهارمی و چلسی رده پنجمی در رتبه ششم جای داشته و با تیم رده سومی تاتنهام سه امتیاز فاصله دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج