۸۵۳۹۴۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مکرون به نتانیاهو نامه نوشت

رئیس‌جمهور فرانسه در نامه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» پیروزی او در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و درباره تحقق «راهکار دو دولتی» ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری فارس: آنطور که یک رسانه رژیم صهیونیستی خبر داده، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه نامه‌ای برای نخست‌وزیر این رژیم ارسال و در آن درباره پیروزی او در انتخابات و مذاکرات سازش با فلسطینیان اظهارنظر کرد.

پایگاه صهیونیستی «واللا» خبر داد، رئیس‌جمهور فرانسه بعد از آنکه رئیس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را به دنبال اعلام نتیجه انتخابات اخیر مامور تشکیل کابینه کرد، نامه‌ای برای نتانیاهو ارسال کرد.

بنا بر گزارش این رسانه، امانوئل ماکرون در نامه خود به نتانیاهو پیروزی در انتخابات و مامور شدن او به تشکیل کابینه را تبریک گفت.

رئیس‌جمهور فرانسه همچنین از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست که مذاکره با فلسطینیان درباره مسائل امنیتی را حفظ کند. ماکرون همچنین درباره تحقق راهکار دودولتی ابراز امیدواری کرد.

ابراز امیدواری ماکرون درباره راهکار دو دولتی (تشکیل دو کشور مستقل فلسطینی و صهیونیستی بر اساس مرزهای ۱۹۶۷) در حالی مطرح شده که نتانیاهو در هفته‌های گذشته بر آمادگی خود برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود.

بعد از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور، یک مقام آمریکایی در آستانه دیدار او با نتانیاهو گفته بود که کاخ سفید اصراری بر راهکار دو دولتی ندارد.

از سوی دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره محتوای طرح دولت دونالد ترامپ درباره صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان موسوم به «معامله قرن» هم ادامه دارد.

«جرد کوشنر»، مشاور و داماد رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه (۲۸ فروردین) مدعی شده بود که طرح مدنظر این دولت درباره فلسطینیان و صهیونیست‌ها آخر ماه رمضان اعلام خواهد شد.

پیشتر برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که در معامله قرن و مذاکرات بعدی، مسئله آوارگان با «وطن جایگزین» در خارج از فلسطین اشغالی حل و «حق بازگشت» آوارگان فلسطینی به کشورشان برای همیشه لغو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر نتانیاهو و مکرون نامرد

    • بهزاد

      چیکار کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج