جاباما
۸۵۳۹۶۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حکم جایگزین زندانیان برای کمک به سیل‌زدگان

مدرس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس با اشاره به ضرورت کاهش هزینه‌ها در ساخت منازل مسکونی آسیب دیده در سیل، گفت: می‌توان از ظرفیت صدور حکم جایگزین زندانیان برای کمک به سیل زدگان استفاده کرد.

خبرگزاری فارس: نادر بردی‌زاده امروز در گفت و گویی با اشاره به اینکه امروز همه مردم باید در اندیشه کمک به سیل‌زدگان برای رفع نهایی مشکلات به ویژه در مرحله بازسازی و ساخت منازل آسیب‌دیده است، اظهار کرد: باید با تفکر و تدبر در امور به راهکارهای نوین در این راستا توجه کرد.

وی با بیان اینکه برای کاهش هزینه‌ها و ساخت سریعتر منازل مسکونی آسیب دیدگان در سیل می‌توان از ظرفیت‌های پنهان شهرستان نیز استفاده کرد، افزود: به طور مثال پیشنهاد من این است که در اقدامی شایسته از نیروی زندانیان شهرستان در چند بخش استفاده کنیم.

مدرس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استفاده از زندانیان رای باز یکی از این راهکارهاست، خاطرنشان کرد: استفاده از توان و نیروی برخی مجرمان جرائم غیرعمد و محاسبه هزینه این توان به عنوان همان جریمه و یا بدهکاری به دولت و .. یکی دیگر از این ظرفیت‌هاست.

بردی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های دیگر مهم در این حوزه صدور آرا و احکام جایگزین برای متهمان در شهرستان است، ادامه داد: برای تحقق این امر باید هماهنگی لازم میان مسوولان شهرستان با دستگاه قضایی و قضات دادگستری برای صدور این احکام است.

وی بر لزوم دعوت از متخصصان و کارآفرینان شهرستان در مناطق سیل‌زده برای آموزش ایجاد کار و درآمد در شرایط بحران برای مردم این مناطق تاکید کرد و گفت: مردم در مناطق زلزله‌زده با برخی مشکلات در حوزه معیشت مواجه هستند که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

مدرس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین موضوع در مناطق سیل‌زده رفع مشکلات معیشتی مردم است، اضافه کرد: در این حوزه توجه به کرامت انسانی و جایگاه رفیع عزت انسانی باید مورد توجه قرار گرفته و به جای ماهی دادن، ماهی گرفتن را به این عزیزان آموخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چه اعتمادی هست.

    • بدون نام

      عجب فکرخوبی پولها روجمع کردین کارگر مجانی به به ازاین بهتر نمیشه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج