۸۵۳۹۸۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتراف جالب مورینیو در مورد لیونل مسی!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، در مورد دو دیدار این هفته لیگ قهرمانان صحبت کرد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو سرمربی سابق شیاطین سرخ شکست این تیم مقابل بارسلونا را به دلیل عدم یارگیری صحیح از لیونل مسی و اشتباهات متوالی فردی دانسته و در مورد اتفاقات دراماتیک دیدار منچسترسیتی مقابل تاتنهام نیز صحبت کوتاهی داشت.

مورینیو گفت: "بازیکن سیتی تنها دو اینچ در آفساید بود و هیچ داوری و کمک داوری در چنین شرایطی در تاریخ فوتبال آفساید نمی گرفتند اما VAR چنین تصمیمی گرفت. VAR فشار را از روی داوران برداشته است، در دیدار سیتی و تاتنهام تصمیمات زیادی اینگونه گرفته شد اما من از دیدگاه مربیگری به ماجرا نگاه می کنم و در لیگ قهرمانان ممکن است که اشتباهات زیادی رخ دهد."

اعتراف جالب مورینیو در مورد لیونل مسی!

حذف یونایتد مقابل بارسلونا: "گل های بارسلونا روی اشتباهات فاجعه بار مدافعان یونایتد به ثمر رسید. در این مسابقه به این دلیل که یونایتد در بازی رفت با یک گل مغلوب شده بود، سعی کردند با رویکرد متفاوتی بازی را شروع کنند.

در مقابل خط دفاعی یونایتد تنها فرد حاضر بود و این همان منطقه ای است که مسی صاحب توپ می شود و وقتی این اتفاق رخ دهد کار شما تمام است. برای همین است که من هیچ وقت نبردهای فردی مقابل لیونل مسی را دوست نداشته و معتقد بودم باید او را محاصره کنید. درک مسی آسان است اما کنترل او همیشه دشوار بوده است.

مسی فصل فوق العاده ای داشته و در حال حاضر با توجه به حذف یوونتوس و کریستیانو رونالدو می داند که توپ طلا در انتظار اوست. به هر حال باید پذیرفت بارسلونا، بارسلونا است و آنها تیم بهتری از منچستریونایتد بوده و بازیکنان باکیفیت تر در اختیار داشتند، پس من فکر می کنم طبیعی است که بارسا برنده می شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیجا کردی تو..تو آرژانتین هم دیدمش خیلی عالیعه خخخخخخ

    • بدون نام

      توپ طلا و کفش طلا رو واسه شیشمین بار کینگ مسی میگیره پر افتخار ترین بازیکن تاریخ میشه چون اندازه کینگ مسی هیچ بازیکنی نتونسته توپ طلا رو بگیره اسمشو واسه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سبت میکنن . خداییش مسی و بارسلون شکست ناپزیرن .عادت ابی اناریها گل زدنو تیکی تاکا بازی کردن . حرفه ای ترین تیم تاریخ فوتبال تا زمانی که مسی حضور داره

    • بدون نام

      تو ارژانتین هم بهترینه چرا زر میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج