۸۵۳۹۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید صحبت کردن درباره ماندن یا نماندش در این تیم زود است.

ایسنا: پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام شد. شرایط آب و هوایی کار ما را بسیار سخت کرده بود اما هر دو تیم هر چه در توان داشتند روی زمین ارائه کردند.

بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند چون که بازی بسیار زیبایی انجام دادند. زمانی که توپ در اختیار تیم حریف بود، ما بازی گروهی خوبی انجام دادیم و زمانی که توپ در اختیار ما بود معلوم بود که می‌خواستیم در این بازی برنده میدان باشیم و من از این مساله خوشحال هستم. همه این عوامل این پیروزی را برای ما خاص و ویژه کرد.

سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند

او ادامه داد: فولاد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. نیمه اول کار تاکتیکی داشتند که ما نتوانستیم در برابر آن خوب عمل کنیم. بازیکن ژاپنی آن‌ها باعث شد تا در خیلی از دقایق بازی به مشکل بخوریم. در ابتدای بازی در مواقعی توپ در اختیار حریف بود، نتوانستیم کاری از پیش ببریم اما زمانی که فهمیدیم حریف چه کاری می‌خواهد انجام دهد، بازیکنان ما با زمین بازی هماهنگ شدند و موفق شدیم تاکتیک‌های گفته شده را پیاده کنیم.

سرجیو افزود: ما می‌دانستیم که اگر به گل برسیم، روی تیم حریف فشاری زیادی خواهد آمد و وقتی بالوتلی را وارد زمین کردیم به همین مساله توجه کرده بودیم. حتی زمانی که ما یک بر صفر عقب بودیم، خواستیم این را منتقل کنیم که چطور می‌شود دفاع بهتری انجام داد. بعد از اینکه توانستیم خوب دفاع کنیم، توانستیم به گل برسیم. سعی ما بر این بود که وقتی توپ دست ما بود، کنترل بازی را در اختیار بگیریم و در الویت بعد به گل و پیروزی برسیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار کرد: ما در ابتدای فصل در فشار بودیم. ما امروز یکی از بازیکنان مهم خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما همه بازیکنان ما کار خود را به خوبی انجام دادند. گاهی مردم درباره ترکیب نظر می‌دهند اما آن‌ها اطلاع دقیقی از بازیکنان ندارند. عادلانه نیست که از وفا هخامنش و مصطفی احمدی دفاع کنیم چون این دو بازیکن از حرفه‌ای ترین بازیکنانی هستند که در اختیار داریم و در شرایطی بازی کردند که از مصدومیت جزئی تازه بیرون آمده بودند.

او در پایان درباره اینکه در صنعت نفت آبادان می‌ماند گفت: صحبت کردن درباره این مساله زود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج