جاباما
۸۵۴۰۱۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

محرمی: حواشی، باعث لطمه به پرسپولیس می‌شود

مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که «برانکو ایوانکوویچ» ۲ سال پیاپی سرخپوشان را به قهرمانی لیگ برتر رسانده است، گفت: ورود به حواشی، به پرسپولیس لطمه وارد می کند.

ایرنا: مجتبی محرمی مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که «برانکو ایوانکوویچ» ۲ سال پیاپی سرخپوشان را به قهرمانی لیگ برتر رسانده است، گفت: ورود به حواشی، به پرسپولیس لطمه وارد می کند.

محرمی با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم ترین موضوعی که باید از سوی پرسپولیسی ها رعایت شود، دوری از حواشی است زیرا ورود به حواشی، می تواند به این تیم لطمه وارد کند.

وی افزود: پرسپولیس شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است و این موضوعی است که می تواند به آن دست پیدا کند. آنها باید در چهار هفته باقی مانده مسابقات لیگ، با تمرکز بالا کارشان را ادامه دهند و فقط به مستعطیل سبز توجه داشته باشند.

محرمی: حواشی، باعث لطمه به پرسپولیس می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و این تیم با تدابیر فنی او به قدرت فعلی رسیده است. نیابد فراموش کنیم او دو بار پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان ایران کرده است و با تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است؛ این افتخاراتی است که در این چندسال اخیر با قرمرپوشان تهرانی به دست آورده است.

محرمی تصریح کرد: پرسپولیس با بردی که برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد به جدول مسابقات برگشت و حالا این شانس را دارد تا با نتایجی که در ادامه بازی ها به دست می آورد به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند.

وی ادامه داد: چهار هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و هر کدام از این بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. سرخپوشان اگر بتوانند از دو بازی حساس خود مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان به چهار امتیاز دست پیدا کنند، بدون شک جام را بالای سر خواهد برد.

مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: این درست که پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد اما هنوز شانس اول قهرمانی در مسابقات قهرمانی لیگ برتر است و می تواند در ادامه مسابقات این تساوی را جبران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست های پشت پرده# دلالان #جادوگران #رانت #فساد #
      پولهای کثیف #خیانت# خنجر از پشت بر پیکره هواداران و تیم# در کمین برانکو و پرسپولیس
      هیات مدیره حواستون جمع باشه ماه پشت ابر نمی مونه

    • بدون نام

      هشت مقدس منی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج