جاباما
۸۵۴۰۲۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

دست‌نشان: تراکتوری‌ها ما را هیچ گرفتند و باختند

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پیش‌بینی می‌کرده است که تیمش کار سختی در دیدار مقابل پارس جنوبی جم داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدرود پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی در پیش داشته باشیم، به خصوص با توجه به بیانیه‌ها و شرایطی که پارس جنوبی لحاظ کرده بود و بسیج کرده بودند که این بازی را با پیروزی به پایان برسند. آنها دو برابر بازی‌های دیگر انگیزه داشتند و تلاش کردند.

وی ادامه داد: بازیکنانم روی توپ‌های بلند پارس جنوبی، آن‌طور که انتظار داشتم عمل نکردند. مدافعان ما با ارسال توپ‌های بلند پارس از بازی خارج شدند و پارس جنوبی ما را با ارسال‌های بلند، به عقب نشاند. فکر نمی‌کردم حریف این‌قدر از این تاکتیک استفاده کند. آنها از دقیقه ۱۵ با ارسال توپ‌های بلند، ما را عقب بردند و تلاش کردند روی ما فشار بیاورند.

«پارس جنوبی با ارسال سانتر، کرنر و اوت دستی، شرایط سختی برای ما ایجاد کرده بود.»، سرمربی سپیدرود ضمن بیان این جمله گفت: به حریف تبریک می‌گویم. آنها امروز خیلی جانانه دویدند، تلاش کردند و روز سختی برای ما رقم زدند. به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم.

دست‌نشان: تراکتوری‌ها ما را هیچ گرفتند و باختند

سپیدرود امروز در غیاب پنج شش بازیکن خود بازی کرد. تازه من کاری به بازیکنانی که قبل از من آمدند و رفتند، ندارم. کوروش ملکی، نوزادزه و بلبلی را به دلیل مصدومیت، جواد آقایی را به خاطر اخراج مقابل تراکتورسازی و علیزاده و جوادی را به خاطر مسائل سربازی و دانشجویی در اختیار نداشتیم.

دست‌نشان با تمجید از شاگردانش گفت: من به مردم رشت و مسئولان سپیدرود تبریک می‌گویم که بازیکنان تیم در غیاب این همه بازیکن، جانانه بازی و در این شرایط سخت، این نتیجه (تساوی در خانه پارس جنوبی) را کسب کردند.

وی پس از سؤال خبرنگاری که گفت از فحاشی هواداران سپیدرود رشت شرمنده شده است، تصریح کرد: موی شما از من سپیدتر است. شما از بی‌ادبی چهار پنج هوادار سپیدرود شرمنده می‌شوید، اما دو هزار تماشاگر شهر شما چه شعارهایی دادند که بازی پنج دقیقه تعطیل شد؟ این برای شما زشت نبود؟ اگر واقعاً زشت نبود، من از شما عذرخواهی می‌کنم، چون انصاف را رعایت نمی‌کنید.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره اتفاقات دیدار هفته گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی و اتهام شرط‌بندی به محسن فروزان خاطرنشان کرد: من فروزان را نه می‌شناسم و نه ارتباطی با ما دارد، و نه بچه رشت است. به دروغ می‌گویند که فروزان اهل رشت است، چون او در خمام به دنیا آمده است.

امروز هم تراکتورسازی باخت. آیا فروزان دروازه‌بان امروز این تیم بوده است؟ تراکتورسازی هفته گذشته اسیر تاکتیک‌های مثبت خودش شد. آنها تیمی مثل سپیدرود را به هیچ گرفتند و نیز اسیر بازی هوشمندانه و فداکارانه ما شدند.

دست‌نشان با بیان اینکه تراکتورسازی سه گل از سپیدرود خورد و چهار گل نخورد، گفت: فروزان چهار موقعیت عالی را مهار کرد. در دیدار آرسنال مقابل واتفورد، همه دیدند که دروازه‌بان واتفورد چه اشتباه مهلکی مرتکب شد. یا دیدار بارسلونا - منچستریونایتد، اگر شما به جای دخه‌آ دروازه‌بان یونایتد بودید، توپ مسی را می‌گرفتید. من باید پاسخگوی فروزان باشم؟ گل اول روی غرور او بود. کاری که همیشه انجام می‌دهد و بازیکنان حریف را تحقیر می‌کند. او با دریبل سرپا زدن می‌خواست بازیکن ما را به تمسخر بگیرد که نتوانست.

وی با اشاره به سایر گل‌های تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: گل دوم به آن زیبایی به ثمر رسید. در صحنه گل سوم هم توپ به ران پای فروزان برخورد کرد. دروازه‌بان باید به سمت راست یا چپ شیرجه بزند. ما بردیم، چون درست بازی کردیم و تراکتورسازی باخت، چون فوتبال ما در باد مربیان خارجی خوابیده است. پول قرارداد دو بازیکن تراکتورسازی به اندازه کل بودجه پارس جنوبی و قیمت یک مربی یا بازیکن تراکتورسازی به اندازه بودجه سپیدرود است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه تراکتورسازی به خاطر غرور مقابل تیمش «هیچ‌کاره» بود، تصریح کرد: در فوتبال از این اشتباهات رخ می‌دهد و اگر فروزان یا هر کسی مرتکب تخلف شده باشد، باید به شدیدترین مجازات محکوم شود. کمیته‌های اخلاق و انضباطی و سایر ارگان‌ها باید به این موضوع ورود کرده و فوتبال را سالم کنند. هر وقت مدرکی داشتند، باید به موضوع ورود کنند. ما مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم و بردیم.

دست‌نشان در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی جم خاطرنشان کرد: کیفیت زمین از شرایطی که از تلویزیون دیدم، بهتر بود و انگار وصله پینه‌هایی به آن زده بودند. جم یک شهرک است و من برای اولین بار بود که به اینجا می‌آمدم. خوشحالم کنار این مردم عزیز، فوتبال قابل قبولی بازی کردیم، اما جم نیازمند امکانات زیادی است.

وی با انتقاد از امکانات شهرستان جم گفت: ما اینجا محلی برای استقرار نداشتیم و به عسلویه رفتیم. این امتیازات را به ما ندادند و گفتند که هتل جم رزرو است. این قشنگ نیست. ما دوست داریم با مردم جم آشنا شویم، وگرنه می‌توانستیم بوشهر بمانیم. زمین پارس هم در مقایسه با سازمان ورزشی پارس جنوبی خوب نیست. البته نسبت به دو سه هفته پیش که دیدم، انگار کمی مرمت شده بود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره اینکه اعتراض اعضای کادر فنی این تیم به داوری به دور از اخلاق بود، تصریح کرد: این اتفاق به دور از اخلاق است، اما اینکه یک تیم را مظلوم گیر بیاوریم و اشتباهات خود را به گردن آنها بیندازیم هم دور از اخلاق است. بازیکنان ما در اوایل مسابقه هر کدام یک خطا مرتکب شدند و یک اخطار گرفتند. یعنی تا آخر بازی نباید خطای دیگری می‌کردند. روح‌الله سیف‌اللهی در یک صحنه که توپ داشت به اوت می‌رفت و زمانی که دید به آن نمی‌رسد، شیرجه زد و داور خطا گرفت.

دست‌نشان با بیان اینکه اخطار دوم بازیکنانش صحیح بود، خاطرنشان کرد: داور در چهار صحنه که تیم ما در حال حمله بود، به بازیکنان تیم پارس جنوبی که در گرفتن این‌گونه خطاها باتجربه بودند و از حملات ما جلوگیری می‌کردند، اخطار نداد. داور تنها در دقیقه 85 به یک بازیکن پارس جنوبی کارت زرد داد، اما اخطار شامل حال چند بازیکن دیگر پارس هم می‌شد. باید این را بگذاریم به حساب اینکه سپیدرود خیلی مظلوم و در حال سقوط است و سرنوشت یک تیم و شهر و زندگی یک مربی و 35 بازیکن به سوت داور وابسته است.

وی درباره قضاوت کوپال ناظمی در این مسابقه گفت: داوری‌ها در پنج دیدار قبلی، یکی از یکی بهتر بود، اما امروز قضاوت ناظمی ضعیف بود. انتظار می‌رود با حمایت‌هایی که از او می‌شود و اعتمادبه‌نفسی که دارد، قضاوت بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: از زمانی که به سپیدرود آمدم، مشکلات مالی پابرجاست و مدیران باشگاه برای حل این مشکلات تلاش می‌کنند. مدیران ما برای تأمین هزینه سفر به عسلویه و جم با مشکل مواجه است و شهرداری رشت و سایر مسئولان به باشگاه کمک می‌کنند. این تیم‌های ریشه‌دار باید قوی بمانند و با تمرکز بیشتر به فوتبال خود بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      دمت گرم نادر خان!!!!!

    • حسن میزابی

      وقتی شیر زخمی میشه شغال های جولان می دن.

      پاسخ ها

      • رضا

        الان تراکتور شد شیر خخخ

      • دونالد ترامپ

        تراکتور کفتار هم نیست

    • بدون نام

      رقیبان تراکتور نا جوان مردانه وارد رقابت شداند مانند خریدن بازیکنان تراکتور وخرید داوران دوپینگ کردن حریفان تراکتور وتلسم وجادو وجنبل کردن تراکتور که نذارند تراکتور قهرمان شود

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        تو دیگه خیلی خوبی تراکتور که دستش تا بازو در بیت المال بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج