جاباما
۸۵۴۰۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جسد کودک ۴ساله از کانال دهرود مشهد پیدا شد

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به پیدا شدن جسد بی‌جان کودک ۴ ساله از کانال دهرود مشهد، گفت: باوجود تلاش کادر درمانی برای احیا، متأسفانه این کودک جان باخت.

خبرگزاری فارس: حیدر خوش‌نیت در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر سقوط یک کودک ۴ ساله در کانال دهرود واقع در انتهای منطقه پنج‌تن مشهد، تیم‌های امداد و غواصی به محل اعزام شدند.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به اینکه پیکر بی‌جان این پسربچه ۱۰۰ متر پائین تر از پل شترک انتهای التیمور پیدا شد، یادآور شد: اگرچه وقتی‌که پسربچه ازآب‌گرفته شد، علائم حیاتی نداشت، اما نیروهای اورژانس تلاش زیادی برای احیای این کودک انجام دادند که متأسفانه این تلاش‌ها مؤثر واقع نشد و کودک در بیمارستان شهید هاشمی نژاد فوت کرد.

وی بابیان اینکه این دومین کودک مشهدی است که از ابتدای امسال به دلیل غرق شدن در آبراهه‌های شهر فوت می‌کند، ابراز کرد: با توجه به اینکه ۷۰ کیلومتر طول رودخانه کشف رود در داخل شهر قرار دارد و جمعیت زیادی هم در مشهد و اطراف شهر در حاشیه این مسیل‌ها سکونت دارند، از خانواده‌ها انتظار داریم که مراقب کودکان خود باشند تا شاهد بروز این حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

سرپرست فرمانداری مشهد تأکید کرد: جزئیات بیشتر در خصوص بروز این حادثه در دست بررسی است.

گفتنی است در هشتم فروردین‌ماه کودک ۷ ساله‌ای که در بلوار شاهنامه مشهد به داخل کشف رود سقوط کرده بود، پس از ۱۷ ساعت تلاش عوامل اورژانس و هلال‌احمر پیکر بی‌جانش پیدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج