جاباما
۸۵۴۰۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت والورده از شادی گل جنجالی کوتینیو

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که از شادی گل فیلیپ کوتینیو بعد از گلزنی مقابل منچستریونایتد متعجب شده است.

ورزش سه: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که از شادی گل فیلیپ کوتینیو بعد از گلزنی مقابل منچستریونایتد متعجب شده است.

کوتینیو که در ژانویه ۲۰۱۸ به بارسلونا پیوست، در یک سال و نیم اخیر روزهای چندان خوبی را در نوکمپ سپری نکرد اما سه شنبه شب در پیروزی ۳-۰ آبی و اناری ها مقابل شیاطین سرخ، توانست گل سوم تیمش را با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند.

او بعد از گل، با قرارداد انگشت در گوش هایش و بستن چشم هایش، به نوعی اعلام کرد که توجهی به انتقادات ندارد؛ اقدامی که با انتقادهای زیادی روبرو شد.

والورده معتقد است که این ستاره برزیلی باید انتقادات را بپذیرد اما از اینکه این حرکت بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا گل تماشایی و عملکرد خوب کوتینیو به اندازه لازم مورد توجه قرار نگیرد، ابراز ناراحتی کرد.

او به خبرنگاران گفت: " بازیکنان هم مانند بقیه تحت تاثیر احساسات قرار می گیرند. در رابطه با انتقادات، ما در دنیای فوتبال هستیم و دائما از ما انتقاد می شود و شما همیشه با انتقاد مواجه می شوید. کوتینیو هم مانند بقیه است.

من با او در این زمینه صحبت نکردم. او حرکتی انجام داد. آنچه من را متعجب کرد، این است که در مورد حرکت او، بیشتر از گل صحبت شد.

حمایت والورده از شادی گل جنجالی کوتینیو

من چیز خاصی ندیدم و فکر نمی کنم این حرکت، بی احترامی به کسی بود. ما در حرکت های نمادین، سر و صدای زیادی می کنیم. کوتینیو در این سال با انتقادهای زیادی روبرو شد اما مهمترین چیز این است که او دیداری داشت که من از نمایش او در آن راضی هستم."

بارسلونا در حال حاضر در فاصله 6 بازی تا پایان فصل، با 9 امتیاز فاصله با نزدیک ترین تعقیب کننده اش در صدر جدول قرار دارد. در کوپا دل ری به فینال رسیدند و در لیگ قهرمانان هم در جمع 4 تیم پایانی هستند اما والورده اعلام کرد که این دستاوردها تیمش را مغرور نکرده است.

" فصل خوبی بود اما ما چیزهای بهتری می خواهیم. ما در لیگ اول هستیم. باید در فینال کوپا دل ری با والنسیا بازی کنیم و سپس باید ببینیم که می توانیم به فینال چمپیونزلیگ برسیم یا نه.

ما جایی هستیم که می خواستیم باشیم. دو مقطع در تاریخ بارسا هست که ما توانستیم سه گانه ببریم.

اکنون آنچه ما را به جلو پیش می راند، نیاز ما به پیروزی است. این هفته 9 امتیاز روی میز است که چیزی است که ما برای قهرمانی نیاز داریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج