۸۵۴۰۵۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

شیث رضایی:

سرنوشت قهرمانی در دست شاگردان برانکو است

«شیث رضایی» کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرنوشت قهرمانی دست شاگردان برانکو است و نباید کوچکترین لغزشی در این مدت داشته باشند.

ایرنا: شیث رضایی، کاپیتان پرسپولیس با اشاره به تساوی این تیم برابر ذوب آهن گفت: از آنجایی که پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد، تساوی نتیجه در این دیدار خوبی نبود. همه اعتقاد دارند که مساوی خارج از خانه خوب است اما با تمام احترامی که برای ذوب آهن قائلم، کسب یک امتیاز را برای پرسپولیس که تنها هدفش قهرمانی است، نتیجه خوبی نمی دانم.

وی افزود: پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد اما شرایط در حال حاضر متفاوت است. این تیم چهار فینال را پیش رو دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. این تیم نباید کوچکترین لغزشی داشته باشد تا هت تریک قهرمانی را جشن بگیرد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: می دانیم که مشکلات زیاد است و حاشیه سازی، فشردگی بازی ها و مسائل دیگر هم وجود دارد اما هیچ بهانه ای وجود ندارد که بازیکنان کم بیاورند.

رضایی با بیان اینکه بازیکنان تاکنون غیرت به خرج داده اند، خاطرنشان کرد: باشگاه موظف است تا مبلغ قرارداد بازیکنان را بپردازد اما امیدوار هستم در چهار دیدار باقی مانده از لیگ نیز تمرکز بازیکنان معطوف به موفقیت باشد تا با وجود همه مشکلات، شاهد سومین قهرمانی متوالی سرخپوشان باشیم.

وی در پایان در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی پیش رو این تیم برابر الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: پرسپولیس با بردی که در بازی رفت کسب کرد، شرایط خوبی دارد. با این برد شرایط تیم در جدول خیلی بهتر شد.

مدافع اسبق پرسپولیس ادامه داد: در بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی عربستان نیز مطمئن هستم شاگردان برانکو با ارائه یک بازی حساب شده نتیجه لازم را خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرچه برانکو بگه

      صهرمانی برای عشقپولیس وبزانکوست
      پیش بسوی هتریک قهرمانی

    • بدون نام

      سرنوشت قهرمانی دست فدراسیون ومافیا میباشد شک نکنید

    • sahand

      بردار شیث تکنیک های خاصتو یاد بازیکنای این تیم بده تا مجبور نشوند تکنک خاصی را دسته جمعی انجام بدهند

    • بدون نام

      اولاً در ایران قهرمان شدن چه ارزشی داره اونم قهرمانی که با حق خوری بقیه تیم ها چرتپولیس تیم سلطنتی کشور چه ارزش داره کشوری که با تبعیض اداره بشه حال و روزگارش این میشه که مردمش از گرسنگی و فقر و بیکاری و تورم کمر شکن این میشه......

    • بدون نام

      خطاب به همه طرفدارن پرسپولیس اعم از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال و هوادارنش، آخه خدایش در ایران قهرمان شده چه ارزشی داره اونم قهرمان مهندسی شده و حق خوری بقیه تیم ها بواسطه داور های خائن.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج