جاباما
۸۵۴۰۶۷
۱۷۱ نظر
۵۰۰۶
۱۷۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مالک تراکتور و ماشین سازی: همه در خدمت استقلال و پرسپولیس هستند

مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز با انتقاد از شرایطی که برای این تیم ایجاد کرده اند و حمایتی از سوی مسئولان انجام نمی شود گفت: آقای تاج شما خدمتتان را به فوتبال کرده اید پس بهتر است بروید.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی که تا هفته بیست و پنجم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هجدهم بود، با شکست عجیب برابر سپیدرود و باخت به پیکان در هفته بیست و ششم، عملاً شانس خود را به حداقل رساند.

دریافت سه گل از سپیدرود که دو گل آن روی اشتباهات محسن فروزان دروازه بان این تیم بدست آمد، حاشیه‌های زیادی را برای این دروازه بان و تیم تراکتورسازی ایجاد کرد.

مسئولان تراکتورسازی پس از این اتفاقات محسن فروزان را تا پایان فصل از تیمشان کنار گذاشتند. ضمن اینکه کمیته اخلاق هم این بازیکن را احضار کرد.

محسن فروزان این مسائل را اتهام به خودش عنوان کرده و قرار است از مالک باشگاه تراکتورسازی شکایت کند.

محمدرضا زنوزی در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان در گفتگویی با رادیو جوان به سوالات مطرح شده در این مورد پاسخ داد.

فدراسیون و سازمان لیگ مهندسی می‌کنند

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاق در دو هفته اخیر برای تراکتورسازی رخ داده است گفت: این سوالات را باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بپرسید. مگر مهندسی را من می‌کنم که جوابگوی سوالات شما باشم. شما فکر می‌کنید این مهندسی نشده است؟ یک نفر معمولی را بگذارید که بازی‌ها را تماشا کند و نوع چیدمان را تماشا کند و مهندسی را تماشا کند قطعاً به این مسئله پی می‌برد. اصلاً چرا این سوال را مطرح می‌کنید. باید از آقایان این سوال را بکنید.

منتظر تماس تاج و وزیر هستم

زنوزی ادامه داد: چرا بازی با سپیدرود گرانول در زمین چمن مصنوعی می‌ریزند؟ ناظران را از محل خودشان انتخاب می‌کنند. از رئیس فدراسیون فوتبال یک هفته است خواستم تلفنی با هم صحبت کنیم گفت یک ساعت دیگر زنگ می زنم اما اگر شما تماسی دیدید من هم دیدم. از وزیر ورزش وقت خواستم که به من وقت بدهند اما اگر شما وقت را دیدید من هم دیدم.

تیم‌ها را از سوم و چهارم به بعد بچینند!

مالک تراکتورسازی ادامه داد: آقایان طوری رفتار می‌کنند که بقیه تیم‌ها باید برای سوم به بعد تلاش کنند. تیم‌های اول و دوم را اینها می‌چینند. بقیه ۱۴ تیم دیگر باید برای آن یک سهمیه تلاش کنند.

مالک تراکتور و ماشین سازی: همه در خدمت استقلال و پرسپولیس هستند

همه در خدمت استقلال و پرسپولیس هستند

وی بر دخالت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تاکید کرد و گفت: صددرصد اصلاً شک نکنید که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کنند برای قهرمانی استقلال و پرسپولیس. در بازی گذشته داوری را گذاشتند که پنالتی صددرصد ما را نگرفت. در بازی استقلال با ماشین سازی باید در دقیقه اول یک پنالتی برای ماشین سازی گرفته می‌شد و بازیکن حریف اخراج می‌شد اما نشد.

ما باید هزینه کنیم بقیه قهرمان شوند؟

وی ادامه داد: ما باید هزینه کنیم که یکسری تیم‌های خاص بهره برداری کنند؟ یک سوال دیگر از وزیر ورزش دارم. آیا این ۸۰ میلیون جمعیت ایران طرفدار این دو تیم هستند؟ پس چرا از جیب این ۸۰ میلیون نفر برای این دو تیم هزینه می‌کنند.

فروزان به این سوالات پاسخ بدهد

وی در مورد اتفاقات پیرامون دروازه بان تراکتورسازی گفت: آقای فروزان ابتدا بیاید و بگوید بازی خونه به خونه و سپیدرود چطور گل خورد. این را جواب بدهد که در بازی پارس و سپیدرود چطور گل خورد. در نیم فصل اول تراکتور دقیقه ۸۵ گل می‌زند دقیقه ۹۰ گل می‌خورد اون گل را چطور خورده؟ من فقط دارم سوال می پرسم. آقای فروزان به این سوالات پاسخ بدهد. چرا این اشتباهات فقط در بازی با سپیدرود رخ داده است.

کل فیلم باید ارسال شود

وی در مورد فرستادن فیلم به شرکت رادار اسپور در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اعتقاد من این است که باید کل فیلم بازی فرستاده شود چون دو گل دیگر هم مشکوک بوده است. در برنامه ورزش و مردم نشان داده شد که ایشان می‌توانست روی صحنه گل اول، هشت تصمیم دیگر بگیرد.

مشکلات فقط برای تیم‌های شهرستانی است؟

زنوزی در ادامه انتقاداتش گفت: در فوتبال ما خیلی چیزها غیراستاندارد است اما اینها دارند استانداردش می‌کنند. این مشکلات و اتفاقات چرا فقط برای تیم‌های شهرستانی می‌افتد. با این شرایط هیچ بخش خصوصی وارد نمی‌شود.

بگوییم این دو تیم قهرمان هستند

وی ادامه داد: ما بیایم بگوییم دو تیم اول و دوم هستند. بقیه هم بیایند برای مقام‌های بعدی بازی کنند. بازی قبل گل‌های ما را آفساید اعلام کردند. خطاها و پنالتی ما را نگرفتند. در بازی با پیکان پنالتی ما را نگرفتند. مگر یک تیم چند موقعیت می‌تواند ایجاد کند. چرا این اتفاقات برای تیم‌های شهرستانی ایجاد می‌شود. اعتراض‌هایی که تیم‌های تهرانی علیه داور می‌کنند و بازیکنان ما یک پنجم اعتراض می‌کنند چرا اخراج می‌شوند اما با آنها کاری ندارند.

تاج برود تا خیال فوتبال راحت شود

وی سپس انتقاداتش را به سمت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چرخاند و گفت: به آقای تاج می گویم اگر خسته شدید بروید تا این فوتبال راحت شود. اگر خدمت رسانی هم باشه شما به اندازه کافی خدمت کرده اید. آقای تاج رفتن شما از فوتبال خدمت بیشتری به فوتبال است تا ماندن شما.

از فردا هم هر کاری می‌خواهد علیه من بکند انجام بدهد. بدتر از اینکه نمی‌شود. دیگر می‌خواهد با این هواداران تراکتورسازی چه کند. یکسری از این آقایان بروند فوتبال ایران اصلاح می‌شود. هر چقدر هم می‌خواهند بروند علیه من اقدام کنند بروند. من آمادگی دارم با همه مناظره کنم. اما هیچکدام نمی آیند به خاطر کم کاری‌های خودشان.

وزیر ورزش برای همه است نه فقط تهران

مالک تراکتورسازی ادامه داد: اگر وزیر ورزش حرف‌های من را می‌شوند می گویم که وزیر ورزش، وزیر دو یا سه تا تیم نیست و وزیر کل کشور است. ایشان باید نظارتشأن را بیشتر کند و کارهای بیشتری انجام بدهند. چطور می‌شود که به یکی دو استادیوم می رسند. مگر استادیوم‌های شهرستان‌ها برای وزارت ورزش نیست؟ چرا به آنها رسیدگی نمی‌شود. چرا به استادیوم‌های تختی رسیدگی نمی‌کنند که دسترسی‌ها و امکاناتش چطور است. آیا آقای وزیر کسی را فرستاده است که به این وضعیت رسیدگی کند. از دفترشان بیایند بیرون و بازدیدهایی را انجام بدهند و به این قانع نباشند که فقط روبان پاره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اینقد فرهنگ فوتبالیت پایینه که جنبه ی باخت نداری وگرنه کسی در خدمت کسی نیست

      پاسخ ها

      • علی

        بحث فرهنگ و سواد نیست
        اتفاقا ایشون خیلی زرنگ و باهوشه
        الان که میبینه هوادارهای تراکتور باید بخاطر اغتشاش و درگیری محروم بشن و دژاگه هم بخاطر زدن هوادار باید محروم بشه ، و بازی خانگی بعدی تراکتور هم با پرسپولیسه ، داره این مسائل رو مطرح میکنه که کمیته انضباطی رو تحت تاثیر قرار بده
        واقعا مشاوران خوبی داره ، امیداورم کمیته انضباطی و سایر مراجع به هوش باشند و گول هوچیگری ایشون رو نخورند

      • بدون نام

        باید از میزبانی محرومشون کنند

      • بدون نام

        این اصلا فرهنگ نداره فوتبالیش بماند

      • بهزاد

        تراکتوریها بدون دلیل کاری انجام نمیدن.
        لطفا پرسپوخ لیس ها و استفراقیا هوچی گری نکن به دلایل زیر:
        اولا دوتا پنالتی مسلم به نفع تراکتور گرفته نشده و پاس های سالم آفساید اعلام شده.
        ثانیا طرفداری که به داخل زمین اومده و با شجاعی درگیر شده طرفدار پرسپوخلیس هست، ما این حرفو با مستندات ثابت میکنیم و کانال تراکتور اینو ثابت کرده.
        ثالثا نتایج مهندسی شده و این برا همه ی ثابت شده هست.

      • دونالد ترامپ

        بهزاد شما ترک هستی؟ کاملا مشخصه

    • مانی

      تو هم فک کردی همه چی رو میشه با پول خرید...
      رفتی چن تا فسیل خریدی فک کردی الا شدی بارسلونا...

      پاسخ ها

      • مجید

        دمت گرم، دقیق گفتی.
        فقط یه بیت شعر هم کاملش میکنه :
        یا رب مباد که گدا معتبر شود
        گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود.

        فقط اگه تراکتور ببره، همه چیز قانونی و مرتبه، مساوی یا باخت برابرست با تبانی و....
        جمع کنید بابا

    • زاگرس

      حرف مفت میزنی داداش
      وقتی بازیکنات نمیتونن به سپید رود و پیکان گل بزنند بقیه چه گناهی دارن

      پاسخ ها

      • علی

        وقتی پنالتیمونو نمیگیرن ویقی الکی کارت میدن وقتی نتایج مهندسی شده و‌..

    • خوفی

      ساکت لطفا
      یک شهر رو به اتش کشیدی با افکار اپارتایدت.
      از مدیریت فقط یاشاسن گفتن بلدی جناب بیزینس من غیرفوتبالی

    • kardook

      #احمق ها
      خدایی خیلی خوبن اینا واسه خندیدن و شاد بودن ایرانیا

    • غریب

      اخه شما دو تا بازی پشت سر هم میبازید به کسی ربطی داره خدا جای حق نشسته

    • معلم

      مردک حرف مفت نزن. اسمش فوتباله با پول که نمیشه برنده شد باید گل زد. فکر میکنی کی هستی که وزیر بهت زنگ بزنه. اقه دیگه ترک گریت نشون نده

      پاسخ ها

      • حسین

        وای به حال مملکتی که تو معلمش باشی و به یک قوم توهین کنی تعجب آور مدیر سایته که مزخرفات تو را نمایش میده

      • دونالد ترامپ

        خیلی هم درست فرمودند اقای معلم

      • علی

        درست فرمودند ؟ برو دکتر

    • رضا

      آقای عزیز آب را بریز اون جایی که داره میسوزه.......خدا وکیلی اگر استقلال وپرسپولیس نبودند،دیگر چه بهانه ای میخواستی بیاری!!!!!!!!!

    • بابا اتی

      اوه اوه بد جور سوزش پیدا کرده ..اقایج و وزیر ورزش چرا بداد این بنده خدا نمرسید ..دوتا دروازبان خوب براش جور کنید .یا خودتون تو دروازه سوراختور بایستیدتا کسی جرات نکنه به شما گل بزنه .خیال زنوزی هم راحت بشه لااقل یبارم که شده جام بگیره گناه داره .......

    • بدون نام

      دیگه داری چرت میگی اگه پنالتی های پرسپولیس گرفته میشد الان با اختلاف زیاد درصدر جدول بودیم

      پاسخ ها

      • محمد

        در این لیگ علاوه بر پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم هایی چون سایپا،فولاد وحتی استقلال خوزستان نیز قهرمان شده اند ولی شما نتوانسته اید میدونید چرا؟ چون شخصیت قهرمانی ندارین. حتی در جام حذفی نیز وضع به همین منواله. پس الکی زر نزن آقای زنوزی.

      • محمد

        در این لیگ علاوه بر پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم هایی چون سایپا،فولاد وحتی استقلال خوزستان نیز قهرمان شده اند ولی شما نتوانسته اید میدونید چرا؟ چون شخصیت قهرمانی ندارین. حتی در جام حذفی نیز وضع به همین منواله. پس الکی زر نزن آقای زنوزی.

      • حمید .موحد

        اقای زنوزی بیا بقیه تیمهای لیگ برتر را بخر خودت تیم قهرمان را مهندسی کن ترا بخدا واقع بین باشیدهمه بد هستن شما خوبید مردم فهیم ایران خودشون تشخیص میدن بد و خوب را

    • وزیرجون وداوراکاری کنیدکیسه هم جامی ببره خخ

      برو اختلاسگر بیسواد توازفوتبال چی میفهمی برو به اختلاست برس و بارشوه ماشین سازی رو بخر تو داری پول بیت المال رو میخوری بیشرف خدارو شکر تحقیق وتفحص ازت وازوام گرفتناتو از کارخونه وهواپیمایی خریدنت تصویب شده پس منتظر باش مثل هدایتی هارت وپورت نکن قهرمان شخصیت میخوادکه شماندارین اگه بناباشه بایه باخت هر مدیرعامل ومالکی همه تقصیرهارو گردن این واون بندازه نمیشه که باختی لال شو مگه بناس همیشه شمارو برنده کنن چرا چندهفته بردی لال بود

    • بدون نام

      ماشین سازیم برای سوراختور بازی میکنه

    • ایرانی

      این فردبراحتی چندین اتهام که قابل پیگیری حتی درمراجع قضایی ست به دست اندرکاران فوتبال وبخصوص مهدی تاج وشخص وزیروارکان دولتی واردکرده.اگربخاطراینکه پولداره ازش حساب نمیبریدتحت تعقیب قانونی قررارش بدید.این فردبعینه داره مردم اذربایجانوتحریک میکنه وباادامه رفتارهای غیرقانونیش مطمئن باشیدداره بلواایجادمیکنه.

    • تراکتور عشق است

      بابا ما نمی‌توانیم پیکان ببریم چرا الکی مشکل رو به یکی دیگه نسبت بدیم آقای زنوزی... بازیکن بی غیرته ...
      فقط فقط مقصر خودمونیم

    • بدون نام

      جناب آرسن لوپن ....
      زمین و زمان را محکوم کردی
      اما از تیم هایی که تراکتورسازی را شکست دادند کلمه ای نگفتی
      چرا ؟
      چرا اینقدر فرافکنی میکنی ؟
      چرا حقیقت را وارونه جلوه می‌دهی ؟
      چون پولدارهستی به خودت اجازه می‌دهی که هر حرفی را به زبان بیاوری
      اگه قانونی وجود داشته باشد باید به تمام.گفته های ناحق تو.مردک پولدار اختلاس کن رسیدگی کند
      خیلی حرفهای دیگه هم میشه از صحبتهای نسنجیده شما بیرون کشید که واقعا حوصله نوشتن و خواندن آن وجود ندارد

    • بدون نام

      کی گفته چون پول داری با تیمت قهرمان شه

    • بدون نام

      برو بابا جنبه باخت داشته باشید از سپیدرود باختید گفتیم تو درست میگی بازی مهندسی شده به پیکان باختی چه بهانه ای داری حتما به پرسپولیسم ببازی باز میگی مهندسی شده نه عمو اینطوری نیست همه چی پول نیست جنبه خودت رو بالا ببر

    • بدون نام

      تواول بگواينهمه پول روازکجااوردي ازاسمان که زرنباريده سرت ،دوم اينکه هم اخلاق روباختيد هم نتيجه رو،

    • سرخابی

      آقای زنوزی شما که مدعی هزینه کردن هستی اول خودت برای ملت توضیح بده که تا ۱۰ سال قبل مالک یک کارگاه کوچک آهنگری و یک سوله ۵۰۰ متری بودی ، این اموالی رو که هزینه میکنی از کجا آوردی و این ثروت بادآورده را با کدام رانت بدست آوردی؟؟؟ از پول مردم و از جیب مردم خرج میکنی حالا منت هم میذاری ؟؟؟ بیشترین آسیبها رو پرسپولیس و استقلال از داوری دیدند ولی هیچ وقت هوادارنشون این رفتار ناشایست شما رو نداشتند

    • حامد

      دمت گرم آقای زنوزی،اینهاتموم هدفشون قهرمان کردن تیم حکومتی ه چرتپلیسه،تاوقتی که این وزیر ورزش سرکارشه مطمئن باشین بقیه تیم هابایدم به فکردوم سومی باشن ،یه چرخی بزنید همه میفهمن که نیم فصل اول چقدرلنگی هاازداوری سودبردن...

    • بدون نام

      وقتی مدیرعامل یک مجموعه اینجوری رفتار میکنه و با جوسازی فقط دنبال گرفتن امتیازه از هوادارنماها چه انتظاری دارید ؟؟؟

    • بدون نام

      چون هزینه کردی شما باید قهرمان شوید .میگی تیمهای شهرستانی مظلومن دو بار فولاد پنج بار سپاهان قهرمان شده یک بار استقلال خوزستان قهرمان شده تو میگی ما مظلومیم والا هر کی میاد تبریز انواع اقسام فحشهای ناموسی رو میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکبارهم سایپاقهرمان شده حتی پاس که حالادسته دوبازی میکنه هم یکباربامجیدجلالی وخدادادعزیزی قهرمان لیگ برترشده

    • بدون نام

      من امروز بازی شما دیدیم مسعود شجاعی که باتجربه بود تا جوانها همش اشتباه میکردن اصلا بازی نمیکردن کجاش مقصر فدرسیون یا داور بهانه میاری

    • مرتضی قرمز

      واقعا که دست پیشو میگیره ردنخوره خجالت بکش نیم فصل دوم باتمام تیمهای مدعی توتبریزبازی داشتی .دوتاتیم داری ۶امتیازازهمه جلویی بعدمیگی مهندسی شده

    • مسعود. الف

      چقدر چرت و پرت گفتی! خسته نشدی؟!!!
      یه تیم چهل تیکه درست کردی وبا کمک ماشین سازی خواستی قهرمان بشی؟ نه جونم به این سادگی هم نیست. خیلی برات زوده!

    • رضا

      کاملا با صحبت شما موافقم چرا که اگر این فوتبال استاندارد بود شخصی مثل شما که هیچ تخصصی درفوتبال ندارید وخودتون در همه زمینه ها متخصص میدونید نباید اینجا باشه. شما خودت یک نفره درباره همه چی نظر میدی و دخالت میکنی. درباره مسائل مدیریتی و فنی و داوری و.... حضور داری و نظر میدی و فکزگر میکنی فقط خودت میفهمی. بازهم با سخن شما موافقم که مهندسی شده دلیلش هم میزبانی شما از همه تیم‌های مدعی درهفته های اخیر هستیم. اما شما یک چیز را فراموش کردی که خدا جای حق نشسته وخودش جواب خیلی از آدمارو میده. انشاءالله روزی باشه که فوتبال ما از دست افرادی مثل شما خلاص بشه. ودست از سر این فوتبال بردارید.

    • 6عشقپولیس6

      بهت حق میدم از تیمای خودت واسه باخت و بازیای ضعیفشون ناراحت باشی ولی حق نداری درباره تیمی ک الدوحیل و السد رو با اون همه ستاره و امکانات شکست میده و فینالیست آسیا میشه حرف بزنی. طرفدار تیمت به شجاعی و دژاگه ب طرفدار تیمت حمله میکنه مقصر فدراسیون فوتباله آیا؟ مگه اونا با فروزان قرارداد بستن؟ بجای این حرفا بشین فکر کن ببین قبل از تاج چندبار تیمت قهرمان لیگ شده ک الان تاج رو مقصر میدونی؟ اشتباهات داوری واسه همه تیما هست. بعضی تیما ضرر کردن و تیم مقابل از داوری سود برده. منظورم تیم خاصی نیست و کلی میگم. انشاالله ک VAR از سال آینده راه اندازی بشه تا عدالت اجرا بشه. همیشه طرفدار عدالت بودم و خواهم بود.
      به امید قهرمانی پرسپولیس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلالی هستم اماصحبتهای این دوست پرسپولیسی کاملاًمنطقی هستش

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      مردتیکه‌ رانت‌خوار ...بلبل زبونی لازم نیست .... عوض این توجیه ضعف و مشکلات و امورات کارها.... برو حواشی تیمتو جمع جور کن و مدیریت کن ....

      رانت خوار مفسد !!!

    • ش.ص

      برو بابا جمع کن. پولت حلال نیست برکت نداره. دو سال دیگه بمونی تراکتورت می ره دسته سه

    • بدون نام

      همه در خدمت تو هستند که چند هزار میلیارد وام گرفتی و دو تا باشگاه خریدی و ....

    • س

      یکی اینو از پریز بکشه
      عمو تیمت بی اصالته
      تماشاگر بیشعورت میزنه زیر گوش کاپیتانت
      میترسی بیان سراغ خودت داری میگی.حق هوادار حق هوادار
      باختی به درک
      سیتی هم باخت اونم تو چه شرایطی
      اگه.جا اونا بودی چه میکردی
      خدا خر و دید شاخش نداد
      ببندش و برو بلیط هواپیماتو بفروش
      تو رو چه به فوتبال
      همش توهم میزنی فک.میکنی باهات لجن
      چی هستی خودت و تیمت که بخوان باهات لج بشن؟!

    • پرند

      اخه تو از فوتبال چی میدونی که الکی هارت و پورت میکنی . فکر کردی چون پول باد اورده داری میتونی برای همه تصمیم بگیری؟

    • بدون نام

      وقتی که آدمی مثل تو یه شبه صاحب دو تا باشگاه لیگ برتری میشوی واقعا باید فاتحه این فوتبال را خواند.

    • حسین تاجی

      مدیر عامل خودت میگه دقیقه یک پنالتی نبود اونوقت تو میآی زر می زنی . گل سالم ما رو قبول نکرد اون وقت تو طلبکاری، والا شعور هم خوب چیزیه سوراختور

    • بدون نام

      واقعا همینطوره همه تلاش فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش اینه که پیروزی و استقلال قهرمان شوند بیشرف ها فقط حق خوری میکنن داورها چون دستور از بالا صادر میشه اشتباه پشت اشتباه از داورها بر علیه بقیه تیم ها و بنفع چرتپولیس و استقلال خدایا چرا تبعیض در ایران بیداد میکنه...

    • شش ♥

      وقتی گاو فربهی مثل شما که از مکیدن خون این مردم فربه شده، اینجور حرف میزند. معلوم است نتیجه اش اغتشاش در استاديوم تبریزی هاست. در فوتبال ایتالیا 8 سال پیاپی یووه قهرمان شده. آیا مالک میلان و اینتر هم چنین حرفهای ابلهانه ای زده اند؟ در آلمان و اسپانیا که سالهاست امثال رئال و بارسا و بایرن قهرمان می شوند چه؟ اگر شما و آقای ترامپ به تجارتی که در آن سر رشته دارید بپردازید برای دنیا بهتر است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ بیچاره ترامپ باکی مقایسش میکنن

    • سام

      واقعا تراکتوری ها همیشه جرزنی میکنن،هیچوقت اخلاق ومردانگی را رعایت نکردن اگه درکورس قهرمانی باشن که همیشه این حرفا عادتشونه من طرفدار تیم خاصی نیستم فقط فوتبالو دوس دارم،اما اینا نه به فدارسیون نه به مربیشون نه به بازیکنشون احترام نمیذارن،بازیکن سرباز میگیرن بعد خدمتش قرارداد نمیبنده اضافه خدمت بهش میزنن،گل میخورن زمین وزمان مقصره،بخدا زشته یکم منطقی باش

    • بدون نام

      بابا زر مفت نزن طاقت باخت نداری الان هم این چرت و پرتها را میگویی گه طرفدارن تراکتور را آرام کنید فدراسیون ما فدراسیون اصفهانی است

    • کامران

      ببند با پولی که معلوم نیست از کجا اوردی گند زدی تو فوتبال پیکان ته جدولو بهش میبازید الان صغری کبری میچینی..تو چمن مصنوعی همه باز میکنن مگه شما بازی کردی فقط..ادم دلال بازیکناشم دلال میشن مث فروزان جون...گنده تر از استیل اذین نیستی که ازش اثزی نمونده توام میری همونجا به زودی پیش حسین هدایتی...

    • psg

      چییییییی؟

      پاسخ ها

      • من

        یکم یواش می خوری زمین

    • بدون نام

      مرد حسابی چرا جنبه باخت ندا ری ؟
      تیمت باخت چرا ،چرا چرت و پرت میبافی
      نمیتونی تیمداری کنی برو کنار
      واقعا ثابت کردی که ....

    • بدون نام

      جنابعالی دوتا تیم داری و همه چی در خدمتته،همه چی خدایی به ضرر استقلال و پرسپولیسه،چند ساله شهرستانیا متحد شدید هی پایتخت پایتخت میکنید،اقا شخصیت قهرمانی هم مهمه،همه چی پول و پارتی نیست،ی نگاه به بازیا اونا کن،ی نگاه به خودتون،تا هفته پیش همه چی خوب بود حالا باختید سفسطه نکنید لطفا،

    • فرهاد

      اینکه منطق بزرگ و صاحب تیمه دیگه وای بحال هواداراش!!!!!!

    • امید

      آقای عزیز میدونم میلیاردی هزینه کردی
      ولی فوتبال همش پول نیست
      با متهم کردن این و اون ناکامیتو توجیه نکن

    • حبیب

      سوراخ توری ها خخخخخخ رفتن چهارم

    • بدون نام

      واقعا برای این فوتبال باید گریه کرد یک همچین اشخاصی تا تیمشان همه تیمها رامیبرد هیچ اتفاقی نیافتاده ولی همینکه تیمشان می بازه دروازبان ازدستن گل خورده فدراسیون نگذاشته چه طور تا الان گذاشته بود خواب اگر می خواست نگذاره ازهمان اول نمیگذاشت شما که ازفوتبال حالیتون نیست حرف نزنید

    • بدون نام

      ابو بریز اونجا که میسوزه چرا زمین و زمانو مقصر میدونی بجز خودتو بازیکنات

    • حسین خیشوند

      چون هزینه کردید حتمن باید قهرمان بشید واقعا که خیلی اسکولید هر وقت تماشاگرانتون ظرفیت باخت داشتند اون وقت دم از قهرمانی بزنید

    • حمید تبریزیان

      سلام بازی با پیکان هم تبانی بود؟ آقای زنوزی فقط پول نیست که ! تیمتان تیم یکذست نیست چندتا هافبک تمام شده را حریدی بعد تهمت به داور میزنی ؟ عوض اینها یک دروازه بان درجه یک میگرفتی اگر فروزان اینقدر افت وحیز نداشت همان استقلال می ماند تا رحمتی پس از چند سال به استقلال برنگردد ؟ درضمن خط دفاعی شما کند است ونمی تواند تاوان عقب ماندن هافبک های پیرتان رابدهد

    • علی

      غلط زیادی نکن

    • سجاد

      چرند میگه

    • ارتش سرخ آسیا

      زمین و زمان مقصرن جز خودتون مشکلتون اینه شخصیت قهرمانی ندارین با یه باخت جلوی سپیدرود تیمتون بهم ریخت امروزم عرضه بردن تو شهر خودتون نداشتین حاجی فهمیدی همه چی پول نمیشه یا نه؟عشق به تیم و باشگاه تو وجود تیمتون نیست چیزی که تو خون بازیکنای پرسپولیسه. افتاد؟

    • Ruse

      باسلام واحترام خدمت برادر زنوزی چرا به بیراهه می روید چرا مشکل را در مدیریت خودتان جستجو نمی کنید استرس و دستپاچگی وحاشیه را خودتان با اخراج فروزان به تیمتان واردنمودید مگرمدیریت فقط پول خرج کردن است اگر به اخراج بود باید دو بازیکن شما با اعتراض های بی مورد اخراج می شد مگرقراره چون میزبانی باهرافتادن تو محوطه جریمه پنالتی گرفت ؟؟که به بازیکن هایتان توصیه کرده بودید اگر به پنالتی بود باید برای پیکان پنالتی گرفته می شد مشکل را درتیم خود بیابید و فشار را روی داوران ارین بیشترنکنید خصوصا دراین هفته های حساس لیگ تیم شما به علت دست کم گرفتن سپید رود ویه بادغرورش باخت همین و امروز هم به استرس وارد شده توسط شما که زمانیکه سرفروزان به تیر دروازه خورد رو هم به تماشاگران فروختید وزحمات بنده خدا را کلا به با دادید اگر فروزان مورد داشت پس چرا به تیمتان اوردید نکنید باحیثیتش افراد بازی نکنید

    • بدون نام

      ابن روزا چرت وپرت میگی چی میزنید

    • بدون نام

      فوتبال ایران اگه قانون داشت که زنوزی مالک دو تا باشگاه نبود
      این زنوزی دیده هر چی پول خرج کرده انگار ریخته دور الان داره حرف مفت میزنه

    • نایب

      هزینه نمیکردی خای

    • بدون نام

      لیک ایران به درد شماها نمیخوره. خوش گلدی. برو تو همون سوراخی که بودی. برای قهرمان شدن، باید چهارده تا تیم میخریدی نه دوتا!! تازه، باید کسایی دیگه ای رو هم میخریدی که نخریدی، حاصلش میشه این که هر که از راه برسه، خان رو بگیره. دم همه‌ی تیمهای ایرانی گرم!

    • بدون نام

      وقتی میلیاردی خرج میکند حرف نمیزند


      فهم فوتبالی در حد خرج کردن پول داری فقط

      معلوم نیست کجا وصل هست که به حساب خرج میکند و کسی حرف نمیزند

    • بدون نام

      آخ آخ تیمهات با اون هزینه قهرمان نمیشن دل آدم برات کباب میشه ایران یعنی پرسپولیس و استقلال چون مکتب هستن نه تیم

    • ارتش سرخ

      فکر میکردم هوادارهای سوراختور از مُخ تعطیلن ، ولی نثل اینکه این مشکل نفهمی اپیدمی شده تو باشگاه سوراختور

    • هومن خان

      منظور ایشون همون تیمی که شبه نظامی وتمام بازیکنان رو بزور سربازی می گرفت یا طرفدارانش هرکاری هر شعار نژاد پرستانه میدن بعد محروم هم نمیشه و همش باند بازی رو میگه

    • ناشناس!

      با مالکیت ۲ باشگاه گیج شده و چون تیم اولش دیگه شانسی برای قهرمانی اونم برا اولین بار نداره داره به زمین و زمان از زور ناراحتی بد وبیراه میگه! و همه مقصرند چون تیمش تراکتور نمی تونه ببره!

    • بدون نام

      این بابا از هزینه کردن در فوتبال خسته شده 'حالا به اصطلاح شمشیر رااز روبسته که مثلا باهاش برخورد کنن و اون هم قهر کنه ِبعدا بگه نگذاشتن بخش خصوصی کار کنه ِ اقای محترم این کلکها دیگه فرسوده وکهنه شده. برو یه فکر تازه تری کن !!!!!!!!!!!

    • اصلان

      اینایی گه گفتی جناب زن وزی ,راازکی خبردارشدی
      اگه این طوری بوده چراباهاش قراردادبستی
      امروزچرااخباری ازچهل متری نتونست توپ وکنترل کند.پس داری توجیه میکنی ,دخالت های بی مورد شماباعث شدامروزتیم تراکتورنتیجه نگیرد.شگ نکن بایه رفتاردرست ازشمابعداز بازی با سپیدرود,الان تراکتورباسه امتیاز بیشترین بخت قهرمانی راداشت.

    • موسوی

      خدایا ،اینها تا کی میخوان این چرندیات را بگن و چشمشون را از حقیقت ببندن؟؟؟؟؟اقای زنوزی نه شما نه تیمتون و نه طرفداراتون ،هیچ کدوم شخصیت قهرمانی ندارین!!!!! اینو امروز از رفتار و کردارتان معلوم شد.

    • هرچه برانکو بگه

      جمع کن بساطتتو نمیتونید ببرید مقصر وزیرهست

    • بدون نام

      اقای پولدار. مثل اینکه به سپیده رود و پیکان باختی. !این چه جفنگیاتی که برای تیمهای که سرور تن میبافی ؟؟؟؟؟؟ دست جلو گرفتی عقب نیافتی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      دوروز دیگه که افشا شد اینهمه پول توهم ,از کجا اومده اونوقت نطقت کور میشه !!!!!!!!! صبح نزدیک است !!!!!!

    • بدون نام

      ,,,,,چه ربطی به شقیقه داره اقای زن وزی. تیمهای دیگه شکستت دادن تو فحشت رو به مسئولین وتیمهای دیگه میدی ؟؟؟؟!!!میگن پول زیادی کفران میاره ما باور نمی کردیم !!!!!!!نعوذبالله

    • بابک قاسمی

      برو بابا ۶ امتیاز الکی از ماشین سازی گرفتی انقدر تهمت نزن کلا تراکتور لیاقت لیگ برتر هم نداره

    • محمد

      البته هزینه های شما هم یه جوری از جیب مردم هستش. پول رانت. .

    • بدون نام

      یکی نیس بهش بگه جوب خدا صدا نداره وقتی با 2تا تیم خودت واسه تراکتور مهندسی میکنه اقای زنوزی خدا جای حق نشسته.
      واسه آژاکس هم مهندسی کردن ک یوونتوس و رئال رو برد.
      اقای مهندسی با کار هفته قبلت باعث شدی امروز بازیکنان تراکتور ترسو باشن

    • بدون نام

      یاشاسین زنوزی

    • بدون نام

      زیادی داری زرمیزنی

    • سعید

      شما اول بفرما چرا دوتیم توی یک شهر داری وماشین سازی همیشه به تراختور میبازه این یعتی شش امتیاز جلویی .حالا که نقشش نگرفته مظلوم نمایی میکنه

    • بدون نام

      آقای مالک

      به جان عزیز بچه ات که بی عرضگی از خودته و این تو هستی که بی عرضه ایی

      لطفا توپ بی لیاقتی ات را در زمین دیگران ننداز

      مسولین ما خوب بلدند بی عرضگی خودشان را گرون این و اون بندازند

      آمریکا بود ، ابر زیاد بود ، تاج بود ، پرسپولیس و اسقلال بودند ، ما توی تحریمیم ، زمین کج بود ، و ...


      بابا بی خیال ، ، اکثر مردم خر نیستند .. کیو میخوای فریب بدی؟؟؟

    • ali Katrina

      آقای زنوزی بخاطر برد یا باخت تیشه به ریشه اتحاد و همدلی بین ترک و فارس نزنید و بین مردم تفرقه ایجاد نکنید، وقتی یه تیم میبازه باید سرش رو بالا بگیره و از هوادراش عذرخواهی کنه، نه اینکه مغلطه کنه، تیمی الان صدرجدوله ک نایب قهرمان آسیاست، تیمی دوم جدوله ک تیمهایی ک چندین برابر شما هزینه کرده رو به صلابه کشیده، و تیمی سوم جدوله ک شهرستانیه و سه سال پیاپی قهرمان شده، پس شکست خودتون رو گردن بگیرید و مردم ساده‌دل و غیرتی ترک زبونمون رو بازیچه اهداف خودتون نکنید
      یه دوتا ژورنالیست مردونه در این مورد چندتا مطلب بنویس و افکار عمومی رو روشن کنند لطفا، برترین‌ها! تو یه کاری بکن

    • بوشهر خشت

      بفرما بوفون دیشب چزا سه تا گل خورد،

    • بدون نام

      ههههههههههههههههههههههه تراختور هورا خخخخخخخخخخخخخ چاییدی بابا

    • بدون نام

      بیخود کردی مرتیکه تو خودت تیم رو به حاشیه بردی الان هم توپ میندازی زمین دیگران

    • amin

      چرا تا میبازید شروع میکنید گیر دادن به این اون شما اصلان لیاقت ندارید تو لیگ تیم داشته باشید

    • کامی

      اهو یواش .استیل ازین دوم .سیلی زدن ودیگه استقلال پرسپولیس نداشتن .فروزانت شرط بندی میکنه ازک این دوتیم بالا میری

    • بدون نام

      زنوزی مغز فندقی

    • بدون نام

      ببند دهنتو که تو باعث تشنج شدی،..با یک بازی دزوازه بانی که اون همه واسه تیمت زحمت کشید، و نه تنها با بی چشم و رویی بیرون کردی بلکه توسط نوچه هات تهدیدش هم کردی مقصر دوم یکسری طرفدارهای بی عقل هستند که همون کار تو رو کردند و نوش جونشون حالا این نتیجه کارشونه و اون توحش بعد بازیشون که دلیلش توهم قهرمانی بود خخخخخخ

    • کاربر قدیمی

      هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک. تو که گنده تیمی و این نظرت باشه وای به حال دیگران ! البته حق داری ، اومدی یه پولی خرج کردی و نتونستی ، دردت اومده و حالا بهونه می گیری. اگه وزیر حالیش بود که تو دوتا تیم نداشتی ! یدالله فوق ایدیهم

    • امیرعسگری

      این باخت رافقط مقصر خود اقایی زنوری ایت /اقییزنوزی چندتا بازیکن سرباز وارین/مه خودشما ازقبل یابقه فروزان نمیدونستی چرا باهاس قرادادنوشتی /خودت نو تبریز دوتا تیم هروقت بخوای امتیاز وامیده مربی ماسین سازی قبل بازی فقط ازتیم تراکتور تعریف میکنه /اینقدر فزاکنی نکن تومثل هدایتی ثروت از کجا ابادی این همه بازیکن اس گرفتی تمت بازیکنان سابق از سر کینه بیرون کردی تو داری خودت پشت تراگتور قایم میکنی وگرنه عین هدایتی باید .......

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        زنده باشی هموطن

    • x6

      پس میخواهی در خدمت تبریزیها باشن، انشاالله سهمیه هم نمیارید

    • تاج قهرمان

      اقای به ظاهرمحترم ازپیکان وسپیدرود باختی به استقلال وپرسپولیس چه ربطی داره
      همه که مثل ماشین سازی نیستند که جلوی شماشل بازی کنند
      لااقل چندتیم دیگه هم میخریدی تادرجمع اوری امتیازات بهتون کمک کنند
      هرچندچاه کن همیشه ته چاه است

    • تاج قهرمان

      اقای به ظاهرمحترم ازپیکان وسپیدرود باختی به استقلال وپرسپولیس چه ربطی داره
      همه که مثل ماشین سازی نیستند که جلوی شماشل بازی کنند
      لااقل چندتیم دیگه هم میخریدی تادرجمع اوری امتیازات بهتون کمک کنند
      هرچندچاه کن همیشه ته چاه است

    • علی

      واقعا جواب های بی ارزش که حتی طرفداران تراکتور هم این صحبتهای مدیرعاملشون و قبول ندارن و با توهین و تهمت فقط تیم تراکتور و برد تو حاشیه . ایشون کار بزرگی کردن که از جیب خرج میکنن ولی ای کاش ظرفیت این تیم و تماشاگرهاشو میسنجید و بعد اظهار تهمت و افترا میکرد و میزاشت اخر فصل . نهایتا بی صدا و با یه بیانیه کوتاه فروزان و تا اخر فصل میگذاشت کنار و اون موقع این جنجالهارو شروع میکرد و در واقع تراکتور ضربه اصلی از مدیرش خورد

    • علی

      چی میگی واسه خودت توهم زدی؟
      فرهنگ غنی هواداران تیمت رو هم دیدیم،
      جنبه باخت نداری، تیم داری نکن

    • بدون نام

      اخباری هم تبانی کرده!!اقتی زنوزی کدوم بازی استقلال مهندسی شده؟؟از اینکه تاج و وزیر فوتبال این مملکت و نابود کردن قبول دارم از اینکه فقط در خدمت تیم حکومتی هستن درست اما اینکه شما بگید از اسنقلال حمایت میشود بی انصافیست

    • بدون نام

      چه ربطی به ارتش سرخ وکیسه دارد؟! برو کری برا تاج بخون ولی پای تیم مارو وسط نکش .پاشو نماز بخون اذان گفتن

    • مجید

      اَه اَه اَه
      معلومه این آقا فقط پول داره و بس

    • هاشمی

      بمیر بابا..شدی علی دایی وقتی ب تیم دیگه ای میبازین گیر میدین ب این دو تا تیم..این دوتا تیم اگه نباشن امثال تو دایی دیده نمیشین..حقته دیدی چطور جوابتو دادن صندلی واست پرت میکردن.با پولی ک ب امثال دژاگه شجاعی حاج صفی دادی.میشد.س تا شهر ساخت..اگه خدای ناکرده پرسپولیس قهرمان نشد امیدوارم استفلال قهرمان بشه..تو هم برو هواپیمایی هواپیماتو هوا کن

    • بدون نام

      من‌ خودم ترکم و طرفدار استقلال هستم اما آقای زنوزی تیمت وقتی اشتباه میکنه و میبازه گردن دو تا تیم پایتخت ننداز وقتی تیمت میبازه در مورد اون‌بازی کارشناسی کن داوری بازی استقلال و ماشین ‌رو نگا‌کن پنالتی استقلال سوخت تو بازی تراکتور هم پنالتی ما سوخت‌

    • بدون نام

      احتمالا اخباری. هم بازیکن استقلال و پرسپولیس هست آقای زنونی،،،،،،

    • بدون نام

      تو فقط پول داری .‌‌‌.‌..‌‌.‌..‌‌

    • احمدی

      واقعا که احمقه این زنوزی، دچار خود برتر بینی شده، فکر میکنه چون پولداره همه باید در مقابلش تعظیم کنند، مساله داوری برای همه است، چطور وقتی داوری به نفعت میگرفت حرف نمیزدی؟ گند زدی به فوتبال رفت!!! یک تماس با رییس باشگاه منچسترسیتی انگلیس بگیر تا بفهمی دنیا دست کیه؟؟؟

    • بدون نام

      پس پنالتی برای استقلال که توپ به دست بازیکن ماشین سازی خورد وتغيير جهت داد رو که داور به سودتان نگرفت رو یادت رفت

    • بدون نام

      پس پنالتی برای استقلال که توپ به دست بازیکن ماشین سازی خورد وتغيير جهت داد رو که داور به سودتان نگرفت رو یادت رفت

    • بدون نام

      تودهنتو ببند که همه آتشا از گور تو میباره

    • بدون نام

      تودهنتو ببند که همه آتشا از گور تو میباره

    • مهدی

      نه اخوی شما یادت میره خدا جای حق نشسته
      وقتی با ماشین سازی دو بازی رفت و برگشت تبانی میکنی 6امتیاز جلویی اینجوری چوبش و میخوری....

    • بدون نام

      اگه تیمت میبرد وزیر ورزش خوب میشد؟ گلر تیمت سوتی میده تقصیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش؟؟؟ هوادارهای تیمت شعار نژادپرستانه و تجزیه طلبانه سر میدن و با پرچم ترکیه و آذربایجان تیمتو تشویق میکنن اینم تقصیر وزارت ورزشه؟؟؟ جمع کن این سیرکتو

    • بدون نام

      زنوزی دیگه زیادی داری چرت و پرت میگی خودت تیمت رو بعد سپید رود بردی تو حاشیه چوبشم بخور فکر کردی همه چی پوله

    • یاغی

      شما قوانین ساده مدیریت را هم نمیداند ،معلوم نیست چطور صاحب این همه کارخانه شده جز در سابه رانت

    • بدون نام

      لنگ مافیای کثیف

    • امیر مهدی عظیمی پرسپولیس سیرجان عزت اباد

      خدایی سوال دومش خوب بود دقیقه اول می بایست بازیکن استقلال اخراج بشه نشد

    • بدون نام

      احتمالا اونی روکه زده جنسش خوب بوده چون توفضاداره سیر میکنه

    • محمد رضا

      سلام در کجای جهان دیداید مالک دو باشگاه یک لیک یک نفر باشد آقای عزیز

    • بدون نام

      این عصبانیه نمیدونه چی میگه. از بین این همه حرفش فقط پنالتی دقیقه یک رو بازیکن ماشین سازی قابل تامل بود. بقیه ش از رو عصبانیت بود

    • ...

      یاوه مگوی ای یاوه گوی.
      پلشت تیمت نمیتونه ببره بیخودی از استقلال پرسپولیس خرج نکن. برا این دوتا تیمم داوری خوب نبوده. بعدشم شما دارین هر سه روز چهار روز یکبار بازی میکنین. الان مهندسی هم کرده باشن به نفع تراکتورو سپاهان برنامه چیدن

    • PKE

      تهمت نزن آقای محتزم...جنبه باخت رو داشته باش

    • بدون نام

      با بخشی از صحبت های آقای زنوزی موافقم. البته همه نی دانند که از زمان روز کارآمدن این دولت نگاه به ورزش فوتبال کاملا رنگی شده و این را همه میدانند. وقتی به زعم کارشناسان در این فصل 17امتیاز برای یک تیم اندوخته شد طبیعیه بخش خصوصی تمایلی به تیمداری نداشته باشد.

    • بدون نام

      خدایگان توهم...

    • بدون نام

      زنوزی جان شما اگه امتیازای توی تبریز نبود که با زور و فحش و کتک از تیما میگرفتین اصن اینجای جدول نبودین، پس الکی جو گیر نشو به تماشاگراتم اینو یاد نده، جای مغلطه بازی باید یه تیم تلاششو بیشتر کنه اونم توی زمین

    • بی نام

      پولهای کثیف و تبانی با ماشین گلوی زنوزی راگرفت .

    • امپراطور ژاپن

      بلاخره باخت ب سپیدرود تقصیر فروزان بود یا چمن مصنوعی؟؟ یه کم‌منطق و انصاف بد نیست۰ با طرز حرف زدنت ابرو برا ترکها نزاشتی۰ یه مشاور استخدام کن تا برا صحبت کردنت راهنماییت کنه

    • بدون نام

      7یلی عقده ایی و بی سواد وحسودی

    • بدون نام

      ببین کی داره از این مهندسی حرف می زنه...

    • بدون نام

      چرت وپرت نگو

    • بدون نام

      مالک تراکتورسازی: همه در خدمت استقلال و پرسپولیس هستند

      مردم: دستشون درد نکنه!

    • بدون نام

      عروس بلد نیست برقصد میگوید زمین کج است

    • بهرام

      مشکل ازخودت است. تیمی که انتهای جدول است تلاش برای بقا درلیک میکند ولی تیمتان بازی رااسان گرفت بازی راباختنند

    • کامی

      تمام مصاحبه فرافکنی ،این مصاحبه یک مدیر عامل عاقل یک مجموعه بزرگ نیست، مصاحبه یک آدم طرفدار عصبانی نمک نشناس که نمیتونه روی رفتار وگفتارخودش کنترل داشته باشه و عالم وآدم رو مقصر میدونه غیر از خودش وتصمیمات اشتباه خودش را

    • امیر

      جنبه باخت نداری و تیم رو خودت نابود کردی. چقدر هم خودش رو تحویل میگیره که وزیر زنگ بزنه. چهار روز دیگه میری پیش هدایتی

    • بدون نام

      اقای زنوزی شما دارین پول مفت به بازیکنان میدید و بازیکنان تراکتور با اونهمه دریافت پول اینجوری نتیجه میگیرن دلیلش مدیریت ضعیف جنابعالیست اما بازیکنان پرسپولیس و اسقلال چقدر پول گرفتن ،چقدر طلب دارن همین حق الناس که حرفش را میزنید باعث شدن پول پرسپولیس که با اونهمه سختی و پنجره بسته باعث افتخار ایران در اسیا شدن پولشان بلوکه شده و اینهمه مشکل مالی دارن، اگه شما میگین وزارت حمایت میکنه پس اونموقعه مشکل این تیمها مشکل مالی نخواهند داشت این دو تا تیم عشق مردم هستن حتی مردم اذربایجان من خودم تورک اردبیل هستم و شما به در تیم داری نمیخورین....

    • بدون نام

      واقعا متاسفم واست آقای زنوزی چرا تبانی خودتان را با ماشین سازی نمیگی با پول هیچ چی درست نمیشه کاش توی کشور ما یه مرد پیدا بشه که بررسی کنه که شما این همه پول را از کجا آوردی مگه شما داری پول چاپ میکنی

    • بدون نام

      باید از میزبانی محرومشون کنند

    • مهران

      این طرف پیش خودش چی فکر کرده؟ی فصل اومدی هزینه کردی میخای جام رو بهت بدن ببری؟وقتی تیمت بازی بلد نیست،دو روزه اومدی میخای پرسپولیس و استقلال بشی؟گنده تر از تو هم بودن جم کردن رفتن،تو کجا فوتبال کجا،با سنگ زدن میخاین برنده بشین؟ متاسفم با اون فرهنگتون

    • مهدی

      وقتی غیرت خریدنی نیست و پول کثیف کاری ازش بر نمیاد و اقای زنوزی هنوز این رو نفهمیده باید هم این اراجیف رو بگه ،،با قول پاداش میلیاردی فقط برای امتیاز گرفتن ماشین سازی از استقلال و گذاشتن اتوبوس جلوی دروازه نمیتوان به جایی رسید واینهم بازی با پیکان که غیرت دوندگی یه مشت جوان به پولهای بیهوده خرج شده برای چند بازیکن مثلا ستاره که دیدیم چطور اسیر جوانان پیکان بودند چربید
      بله اقای زنوزی حالا تو بازی با پیکان کدوم بازیکنان شرط بندی کرده بودند لطفا

    • بدون نام

      سوراختور لیاقت لیگ یک رو نداره باید گم شه همون دسته دوم

    • امین

      زنوزی جان چرا حرف مفت میزنی.تیمت گل نمی زنه به پرسپولیس چه ربطی داره.اگه کل نتایج فوتبال رو با داوری درست برگردوندن پرسپولیس با ۱۵ امتیاز اختلاف میره صدر جدول.در ضمن سعی نکن از قومیت استفاده کنی برا تهییج قوم ترک.باید یاد بگیری جنبه داشته باشی.در آخر بگو بینم این همه پول از کدوم اختلاس کردی

    • بدون نام

      خفه شو گلابی تو هم نیومده یاد گرفتی

    • فوتباال

      تو واقعا از فوتبال چمیدونی ادم اشتباهی تو برو كشكتو بساب بعد این همه پول از كجا اوردی شفاف سازی كن نكنه پوله بیت الماله...

    • بدون نام

      از کوزه همان برون تراود که در اوست

    • بدون نام

      طبق معمول تیمت با اون همه خرج و رانت ریده داری تو گهت دست و پا میزنی تیمی که حاصل زحمات تیمهای دیگه رو به اسم خدمت مقدس سربازی میگیره و تا حالا فقط ۵ ثانیه قهرمان بوده،تو دیگه دم از مهندسی نزن که حالمون بدجور بد میشه

    • FARDIN ASLANI

      قهرمانی شخصیت میخواد که ندارید همه چیز پول نیست فکر کردی باپول همه چی حله تازه به دوران رسیده

    • رامین

      کافر همه رو به کیش خود پندارد.چون بقول خودش بازی با ماشین سازی رو به نفع سوراختور مهندسی کرده فکر میکنه همه مثل خودش هستن،اقای محترم تو هیچی از فوتبال نمیفهمی و خدا هم جای حق نشسته،با پول و کمک این و اون نمیتونی همیشه موفق باشی اگه هم یکی دوسال قهرمان بشی بالاخره تاوان نامردی رو پس میدی.یه روزی تورو هم مثل بابا هدایتی توی زندان میبینم

    • بدون نام

      عرضه بردن پیکان تو شهر خودت نداشتی حالا دنبال بهانه هستی
      میگی فروزان خیانت کرد. گور بابای فروزان. خب تو بورو بوفون بخر.
      فقط اسمون و ریسمان میبافی. بی فرهنگ مزخرف

    • بدون نام

      خخخخخخ خوب به سرت میادچطوروقتی باهمدستی تاج وکیروش لژونرهارومیخریدی وهزینه کیروش روپرداخت میکردی تاج خوب بود؟

    • مصطفی

      کم چرت و پرت بگو ، توام دوسال دیگه عین هدایتی باید پاسخگوی پولای بادآورده و رانت های وامی باشی ، مقصر فدراسیونه اجازه میده یه نفر دو تا باشگاه تو یه لیگ داشته باشه رک و پررو هم تایید کنه جفت تیما واسه اونه !!

    • بدون نام

      در هیچ کجای دنیا، احمقها و متوهم ها قهرمان نمیشوند .
      واقعاً حقشونه تراکتوری ها هر چی سرشون میاد. این عاقبت کثافتکاری ها و قومیت گرایی های خودشون با پول کثیف هست.
      خدا جای حق نشسته

    • مجید

      هی زور میزنی خودتو قاطی دوتا تیم مطرح کنی.
      آخه پیزوری تورو چه به قهرمانی آخه
      تورو چه به پرسپولیس و استقلال.
      ما طرفدارای دو تیم اصلی کشور اگر کری میخونیم جنبشو داریم.
      شما حتی جنبه یه باخت هم ندارید فوری میریزید توی زمین

      پاسخ ها

      • مجید

        آخ قربون دهنت

        پرسپولیس پارسال تا فینال آسیا رفت
        استقلال امسال بعد از شکست در دربی، الهلال عربستان رو اونجور شکست داد

        اینها اصالت است، نه اینکه تماشاچی بیاد بزنه تو گوش کاپیتان تیم ملی.

        جنبه باخت داشته باشین

    • علی

      مگر مالک احمق هایی مثل استقلال و پرسپولیس وزیر ورزش نیست؟ چرا اینقدر نفهم هستید؟ تیم پاس را نابود کردند تا پرسپولیس و استقلال قهرمان شوند. من از این دو تا تیم چندشم میاد.

      پاسخ ها

      • رضا

        آینه

    • بدون نام

      مردک توهم زده
      پول زیادی کورش کرده
      تراکتور رو با دو تیمی که تو تمام شهرها طرفدار داره مقایسه می کنه

    • دکتر هومن اعتماد

      مشگل اصلی تیم تراکتور نفهمی و خود شیفتگی مدیرعاملشه که فکر میکنه بقیه تیم ها دست و پا بسته اند و انالیزور ندارن و مربی و بازیکن ندارن اقای مدیر عامل تراکتور ازت دعوت میکنم بازی های گذشته تیم تراکتور با شیرین فراز کرمانشاه رو نگاه کنی تو هر بازی تراکتور انقدر گل میخورد که ما تعدا د گل ها ی خورده تراکتور یادمون میرفت

    • مسعود

      تراکتور همیشه قهرمانه
      آقای زنوزی هم مدیر لایقی هستن
      کلا ترکا خیلی خوبننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
      فارسا هم خرن
      تمام.

    • نازی

      تاج سروره همه تیم هاست اصلا من به جز استقلال تیم قوی نمی بینم بس حرفه ای هستن بازیکنانش

    • سعید

      ناداوری برا همه تیم ها هست نه فقط یه تیم خاص اقای زنوزی شما هم جنبه دوتا باخت رو نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج