جاباما
۸۵۴۰۸۰
۳۰ نظر
۵۰۰۶
۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

۵مصدوم، عواقب شکست تراکتورسازی برابر پیکان

بر خلاف برخی اخبار، عواقب شکست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مقابل پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران، تنها ۵ مصدوم بود.

ایرنا: شماری از طرفداران تیم تراکتورسازی که با حضور چند هزار نفری خود در بازی خانگی این تیم مقابل پیکان انتظار پیروزی داشتند، پس از باخت یک بر صفر تیم محبوب شان، وارد زمین بازی شده و به طرف بازیکنان رفتند.

برخی از تماشاگران این تیم نیز که انتظار باخت تراکتورسازان برای دومین بار پیاپی را نداشتند، از شدت عصبانیت اقدام به شکستن تعدادی از صندلی های ورزشگاه کردند.

۵مصدوم، عواقب شکست تراکتورسازی برابر پیکان

پلیس نیز برای کنترل اوضاع و هدایت تماشاگران به خارج از ورزشگاه یادگار امام وارد عمل شد و اقدام به استفاده از خودروهای آب پاش کرد.

مدیریت باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتورسازی برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناخوشایند، بازیکنان این تیم را به طرف رختکن هدایت کرد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی، نیز برای آرام کردن تماشاگران عصبانی، در کنار زمین با آنان به گفت و گو پرداخت و به حرف های آنان گوش کرد.

** پلیس با سعه صدر با تماشاگران برخورد کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی درباره حواشی بازی تراکتورسازی و پیکان گفت: حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت.

سرهنگ هاشم شعفی در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پایان بازی فوتبال بین تیم تراکتور سازی و پیکان تعدادی از تماشاگر نماها که از عملکرد تیم و نتیجه مسابقه فوتبال ناراضی بودند، اقدام به ایجاد تنش با بازیکنان و خسارت به اموال عمومی و خودروهای تماشاگران کردند.

وی افزود: پلیس با سعه صدر و در نهایت خویشتن داری سعی در متفرق کردن آنها کرد؛ اقدامات این افراد موجب ترافیک شدید در اتوبان شهید کسایی شده بود که با حضور پلیس روان سازی انجام و موضوع بدون هیچ مشکل خاصی پایان یافت.

شعفی گفت: حواشی پیش آمده در نتیجه تعرض یکی از تماشاگرنماها به یکی از بازیکنان تیم تراکتور و اشتباه رفتار بازیکن دیگر بوجود آمد.

** تکذیب مصدومیت ۵۰ نفر

در حالی که پس از اتمام بازی تراکتورسازی و پیکان، مطلبی تحت عنوان مصدوم شدن 50 نفر در حاشیه دیدار این دو تیم در فضای ممجازی دست به دست می‌شد، رئیس اورژانس بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راهی شدن تنها پنج تماشاگر به بیمارستان خبر داد.

فرزاد رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حاشیه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پیکان، پنج تماشاگر راهی بیمارستان شدند که از این تعداد، سه نفر دچار حمله عصبی و 2 نفر از ناحیه پا مصدوم شده بودند.

وی افزود: هر پنج نفر بصورت سرپایی درمان شدند.

وی یادآوری کرد: مصدوم شدن یکی از عوامل اورژانس در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) صحت ندارد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی مقابل پیکان با باخت یک بر صفر شانس قهرمانی در لیگ برتر را به حداقل رساند.
کارشناسان می گویند تیم فوتبال تراکتورسازی که تا پیش از باخت سنگین سه بر یک مقابل سپیدرود رشت در هفته گذشته از شانس های اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شد، با باخت امروز از کورس قهرمانی جا ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وحشی گری شاخ ودوم نداره درضمن بهتره که از کلمه تماشاگرنما استفاده نکنید چون هر۲۰هزار یا۱۰هزار یاهرچند راس تماشاگری که اونجا بودن همشون این اعمال زشت رو انجام دادن ببخشید کار یک نفر ودونفر وده یا حتی صد نفر نبود تمام تماشاگراشون بودن هشتگ تراکتور وحشی بهترین پاسخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا شما خودت خیلی با فرهنگ و فرهیخته تشریف داری؟ از نگارش متن شما معلومه که شایسته سورچرانی هم نیستی.

      • بدون نام

        جواب ابلهان خاموشیه.

      • بدون نام

        رئیس اورژانس گفته فقط 5 نفر مصدوم شده اند؟؟ اولا داداچ خودتی. دوما خودتی

      • بدون نام

        آقای پلیس اجتماعی آذربایجان شما که نباید ماست بمالی رو قضیه برادر همه تصویر اون مامور اورژانس رو دیدن که مصدوم بود.داداش الان معلوم میشه چرا شبکه اجتماعی اخ شده از دید بعضیا،چون نمیشه راحت هرچیزی رو تکذیب کرد.

    • اصلان

      اقافقط بایدمحروم کنندتماشاگران رااز ورودبه ورزشگاه.
      اگه کسی این وسط بمیردچه کسی جواب گومیباشد.
      فوتبال این همه ارزش نداردکه خون ازدماغ یک نفرجاری شود.اقای سرمایه دار رانت خوارتیم داری الکی نیست که هرسری به خاطرنتیجه نگرفتن تیمت جوسازی کنی وتمام دیگران رامقصربدانید.اول بایدفرهنگ سازی بشه بعدبفکرقهرمانی باشی.شمایک شبه نمی تونی ره صدساله بری.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترتر و سپاهان از این محرومیتها مصون هستن

    • بدون نام

      وحشی های تازه به دوران رسیده ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو تا ها نوشتی. غلطه. اول نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده.

    • بدون نام

      پس انهایی که با سر بانداژ شده و صورت خونی کنار نرده و ماشین اورژانس بودن .مصدومین یک بازی دیگه بودن؟؟ کدام عقل سلیم قبول میکنه که فقط 5 مصدوم داشته این بازی...از این حادثه بدتر .دروغ ان مسئولی هست که میخواد با اینگونه جواب دادن به جراید لاپوشانی کنه این رفتارهای زشت رو ...البته اینجور اظهارات کذب مطمئنا عامل درگیری و مشکلات بیشتر در بازیهای دیگر خانگی تراکتور سازی خواهد بود .البته در صورت باخت ...

    • kardook

      اره دیگه یه جورایی جمعش کنید
      خوبه فیلماش هست
      اینا لیاقت میزبانی ندارن و باید از میزبانی محروم شن
      #وحشی ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها لیاقت بودن در سطح اول کشور رو ندارن

    • تالش

      فقط دم سپیدرود و گیلک ها گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفداران تراکتور تو رشت هم درگیر شدن با طرفداران سپید رود کلا مصونیت از محرومیت دارن فحش بدن شعار بدن پرچم آتیش بزنن این دفعه حالادشاید کمیته انضباطی برای یه بارم شده ورود کرد سپید رود و بخاطر شعار تماشاگران جریمه کردن اینا چند ساله داره شعار میدن شما جریمه ای میبینی

    • علی@@

      بله جانم قهرمانی شخصیت می خواد که شما ندارید
      شما بهتره برید همون تراکتورهاتونو بسازید که از همه کار بهتره .....

    • بدون نام

      عجب تماشاچی پرشور وبا فرهنگ وبی نظیر تراکتور آخر سرکارش افتاد به ماشین آب پاش وتخریب اموال عمومی واقعا سخته تو دوهفته ۶ امتیاز ناز واز دست بدی اونهم با ۳ تا کاپیتان تیم ملی !!!! الان تراکتور باید با ۵۴ امتیاز صدر جدول باشه ⚽

    • kardook

      توصیه میکنم آقای زن وزی بیاد هفت هشت تا باشگاه دیگم بخره شاید مثل ماشین سازی که جلو سوراختور بازی رو وا میده اونجوری یه مقامی چیزی دستشونو گرفت ،البته بازم بعیده قهرمان شن چون شخصیت و هویت قهرمانی رو ندارن

      پاسخ ها

      • حمید .موحد

        قهرمانی یک تیم فاکتورهای زیادی میخواد مدیریت خوب بازیکن و مربی خوب و کار کشته همراه با تما شگر یا طرفدار فهیم متاسفانه این فاکتورها در تیم تراکتور ناقص هست با فحش به بازیکن خودی و تیم مقابل و هوچیگری اگر هم تیمی قهرمان بشه که نمیشه فاقد هر گونه اعتبار و ارزش هست

    • ایران پرست

      باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی؟؟؟؟ خخخخخ

    • بدون نام

      اینا همش تقصیر زنوزیه که فکر میکنه بااین پولای بادآورده هرکاری دلش خواست میتونه بکنه

    • بدون نام

      پس اون تصاویر زخمی ها در خبر قبلی فوتوشاپه؟؟

    • بدون نام

      اونایی ک سرشون شکست کی بود؟

    • بدون نام

      دوتا از حال رفتن و سه تا مچ پا . پس این سر و کله ها و دماغ ها که شکسته بود چی بودن مسموم

    • بدون نام

      دوتا از حال رفتن و سه تا مچ پا . پس این سر و کله ها و دماغ ها که شکسته بود چی بودن مسموم

    • رضا ابراهیمی

      تیمی که با پول بیت المال که معلوم نیست از کجا دزدیده شده و مثل ریگ خرج کردن اخرش همینه.فکر کردن پول تعصب میاده.نه داداش بازیکنی که میره پرسپولیس عشق و تعصب داره نه باریکن پیر و سن بالا مثل اشکان .مسعود.احسان و پول پرست .اگه ساسان بازیکن بود برانکو نگهش میداشت

    • حسین

      پلیس صعه صدر نشان داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بالاخره اینجوری نمیمونه ماهم حقمونو می‌گیریم
      یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجان

    • حسین

      ما تراختوریها قهرمانی شرافتمندانه خودرا درمقایسه با تیمهای شهرستانی جشن می‌گیریم مگرنه تیم اول و دوم مشخصه از اول لیگ نامعتبر!

    • حمید چاو

      این وحشی بازی و حمله به بازیکنان تیم خودی و شکستن صدها صندلی و سنگ پرانی کار چند هوادار نیست قبلا هم هوادارن تراکتور این وحشی بازی و انجام داده اند وقتی در یک باشگاه فوتبال فرهنگ سازی نشود و پول حاکم بر فوتبال باشد این اتفاق ها تکرار می شود باید باقی بازی های تراکتور بدون تماشگر انجام شود

    • بدون نام

      به اون عوضی بکین اگه استفاده ازباتوم, گازاشک اور, ماشین اب پاش و... خویشتن داریه, پس بعدش میخاستن بکنن؟؟؟؟ یاشاسین اذربایجان, یاشاسین تیرختور, یاشاسین تورک ملتی

    • فردوسی

      اولا من به عنوان یه آذری زبان واسه اینا متاسفم اینا آبروی هرچی ترک بردن دوم اینکه شماها لیاقت ندارین لیگ برتر باشین جایگاهتون همون دسته یک هستش سوم اینکه یه جوری جو میدن انگار تا حالا چندبار قهرمان آسیا و قهرمان لیگ شدن عزیزانم شما کلا دو ساله امدین لیگ برتر با پول میشه بازیکن خرید ولی شعور و ادب نمیشه خرید شخصا از فروزان بدم میاد ولی چوب خدا صدا نداره دیدن اخباری چه گل قشنگی خورد. لطفا چاپ کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج