جاباما
۸۵۴۱۶۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تراشتگن به خاطر همدردی با دخیا شادی نکرد!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا با داوید دخیا سنگربان منچستریونایتد به دلیل اشتباه بزرگش در دریافت گل دوم مقابل بارسلونا ابراز همدردی کرده و گفت بعد از آن گل خوشحالی نکرده است.

ورزش سه: دروازه‌بان آلمانی باشگاه بارسلونا، مارک آندره تراشتگن می‌گوید در دیدار دو تیم بارسا و منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان که با پیروزی ۳-۰ بارسا و صعودش به نیمه‌نهایی به پایان رسید، بعد از گل دوم بارسا که توسط لیونل مسی و با اشتباه بزرگ داوید دخیا سنگربان یونایتد به ثمر رسید به دلیل اینکه می‌دانسته دخیا در آن لحظات چه می‌کشد با او همدردی کرده و خوشحالی نکرده است.

در صحنه مورد اشاره، شوت نسبتاً ساده مسی از بیرون محوطه جریمه از زیر بدن دخیا عبور کرد و وارد دروازه یونایتد شد تا بارسلونا ۲-۰ از یونایتد پیش بیفتد. البته بارسا در ادامه یک گل دیگر به ثمر رساند تا این بازی را ۳-۰ پیروز شده و در مجموع با نتیجه ۴-۰ یونایتد را از پیش رو برداشته و به نیمه‌نهایی صعود کند.

اما تراشتگن در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی درباره آن گل و اشتباه دخیا گفت به خاطر اینکه حس و حال دخیا را درک می‌کرده نمی‌توانسته بعد از آن گل شادی کند.

تراشتگن در این باره گفت:" راستش را بخواهید بلافاصله بعد از گل نتوانستم شادی کنم و مدتی طول کشید تا شادی خودم را نشان بدهم".

دروازه‌بان بارسا در ادامه گفت:" او هم مثل من دروازه‌بان است و در آن لحظات می‌توانستم حس کنم که چه دردی می‌کشد و چه لحظات تلخی را سپری می‌کند. به دخیا گفتم که همه ما انسان هستیم و گل دوم ممکن بود برای من هم اتفاق بیفتد. به او گفتم زندگی ادامه دارد و نباید سخت بگیرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرسی اخلاق

    • بدون نام

      مرسی اخلاق

    • بدون نام

      دمت گرم انقدر فهمیده ای
      لایک

    • N

      فقط‌خودت ♡♡♡♡

    • بدون نام

      واقعا این بارسایی ها فوق العاده هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج