جاباما
۸۵۴۲۱۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

گواردیولا: افسوس نمی‌خورم، تاکتیک‌های من درست بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از تاکتیک‌های خود در بازی دراماتیک مقابل تاتنهام که به حذف سیتی از چمپیونزلیگ منجر شد دفاع کرده و می‌گوید بابت آن بازی افسوس نمی‌خورد.

ورزش سه: بعد از حذف دراماتیک منچسترسیتی از لیگ قهرمانان که روز چهارشنبه با وجود پیروزی ۴-۳ مقابل تاتنهام و در یک بازی دراماتیک و پر افت و خیز اتفاق افتاد و امیدهای گواردیولا با مردود شدن گل لحظه آخری رحیم استرلینگ بر باد رفت، سرمربی سیتی می‌گوید بابت آن بازی افسوس نمی‌خورد و معتقد است تاکتیک‌هایش در آن بازی کاملا صحیح بوده است.

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت:" ما در مقابل تاتنهام گلهای زیادی خوردیم ولی گلهای زیادی هم زدیم. وقتی در زمین تاتنهام بازی کردیم همه می‌گفتند گواردیولا تغییر کرده، خودش نیست و از دفاع فشرده استفاده می‌کند و حمله را رها کرده. ولی کسی به این فکر نمی‌کند که در آن بازی چند نفر از بازیکنان ما تازه از مصدومیت برگشته بودند و ما برای ریکاوری فقط دو روز زمان داشتیم".

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" اگر در زمین تاتنهام هم مثل بازی چهارشنبه در زمین خودمان بازی کرده بودیم با نتیجه ۳-۰ یا ۴-۰ می‌باختیم. نباید بازی فصل گذشته در آنفیلد را فراموش کنیم که حریف سه شوت به چارچوب زد و به سه گل رسید".

گواردیولا در ادامه گفت:" ما تا اینجا ۱۵۴ گل زده‌ایم و بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته‌ایم که همه تماشاچی‌های فوتبال در سراسر دنیا از آن لذت برده‌اند. این سبک بازی تغییر نخواهد کرد. ما فصل آینده هم سعی می‌کنیم همینطور بمانیم و همینطور بازی کنیم. امسال دهمین سال مربی‌گری من است و من همیشه به این سبک وفادار بوده‌ام. ما چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد به سبک بازی‌مان وفادار مانده‌ایم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" البته شکی نیست که قصد داریم پیشرفت کنیم و اشتباهات را کاهش دهیم. ما این مسائل را می‌دانیم و درباره آنها صحبت می‌کنیم. در نهایت بازیکنها هستند که در زمین بازی می‌کنند و ممکن است یک جا عالی کار کنند و یک جا دچار اشتباه شوند. باید این واقعیت را بپذیریم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون شبی گریه کرد....بهترین با دانش ترین مربی جهان با اختلاف خودتی....

    • Amirreza.F.16

      از قانون گل زده در خانه حریف بدم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج