۸۵۴۲۲۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

وام مسکن افزایش می‌یابد؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که بهبود بخش مسکن به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ارتباط مستقیمی دارد، گفت: با افزایش تسهیلات بانکی، حرکتی که در سمت تقاضای بازار برای خروج از رکود لازم است اتفاق می افتد.

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که بهبود بخش مسکن به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ارتباط مستقیمی دارد، گفت: با افزایش تسهیلات بانکی، حرکتی که در سمت تقاضای بازار برای خروج از رکود لازم است اتفاق می افتد.

محمدرضا رضایی کوچی با بیان این‌که وضعیت بخش مسکن با عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ارتباط مستقیم دارد و اگر سمت و سوی برنامه های این وزارتخانه صحیح باشد، این بخش امسال بهبود پیدا خواهد کرد، اظهار کرد:‌ برای بهبود شرایط بخش مسکن لازم است ضمن افزایش سقف تسهیلات خرید به منظور تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن متناسب با نرخ تورم، طرف عرضه نیز به شکل موثر تقویت شود.

وی با بیان این‌که یکی از جهت های برنامه ریزی برای بخش مسکن باید معطوف به هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید مسکن باشد، افزود: اگر نیاز متقاضیان مصرفی به مسکن متوسط متراژ در ساخت و سازها مبنا قرار گیرد و در مقابل قدرت خرید آنها نیز تقویت شود، بازار مسکن از وضعیت رکود خلاصی خواهد یافت.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در تقویت بنیه مالی خریداران مسکن، تصریح کرد: با افزایش تسهیلات بانکی، حرکتی که در سمت تقاضای بازار برای خروج از رکود لازم است اتفاق می افتد.در صورت هدایت نقدینگی کشور به سمت تولید، از تلاطم و نابه سامانی در بخش های مختلف اقتصادی جلوگیری خواهد شد؛ چراکه رها شدن نقدینگی عامل اصلی بسیاری از نابسامانی های اقتصادی است، در صورتی که هدایت نقدینگی به سمت تولید به منزله سدی مقابل بروز تورم عمل می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت عملکرد موثر در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط دولت، یادآور شد: تحریک ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده می‌تواند هم باعث تولید مسکن ارزان قیمت متناسب با توان خرید مردم شود و هم مشکل این بافت ها و مخاطراتی که برای ساکنان آن دارد را حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افزایش وام مسکن باعث میشود مسکن باز هم گران تر شود.ترمز قیمتهای مسکن را بکشید.خدارا شکر که قیمتهای مسکن دارد کاهش شدیدی پیدا میکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجاره خونه نزدیک دو برابرشه قیمت هم همینطور داره میره بالا ما که ارزونی نمیبینیم بعضها انگار توی ایران نیستن

    • بهزاد

      آقا شما نمیخواد وام مسکن را افزایش بدید شما به فکر مردم بدبخت نیستید شما به فکر گران کردن قیمت مسکن هستید اگر راست میگویید به فکر مردم هستید وام را افزایش ندید به جای آن قیمت مسکن را پایین بیارید که شاید این مردم ضعیف وکم درآمد ومستاجر بتوانند یک پناهگاهی برای خانوادش تهیه کند افزایش وام نه تنها دردی را دوانمیکند بلکه باعث افزایش مسکن میشه وگرفتاری مردم بیشتر وبیشتر میشه این وام فقط به نفع سرمایه داران است به نفع مردم کم درآمد نمیخوره چون نداره یا بیکاره یا درآمدش کمه

    • بدون نام

      مملکت هرجو مرج شده چون مدیریت نداره

    • بدون نام

      افزایش وام مسکن واقعا به چه درد می خورد؟ هر وقت دولت وام داد قیمت ها به انداره دو برابر ان وام افزابش پیدا کرده وفقط مردم بدبخت مقروض بانک ها شدند و باید علاوه بر تحمل افزایش قیمت مسکن سود بالای بانکی نیز پرداخت کنند بجای این کارها قیمت ها را بیارین پایین دولتمردان دلسسسسسسوز

    • متذکر

      افزایش میزان وام کار عبثی است و تا پای وام گیرنده به بانک نرسیده سودجویانی مانند املاکی های کلاش اقدام بهگرانی قیمت مسکن میکنند و وام گیرنده را که بالاجبار در رؤیای خرید یک واحد نقلی است! ناکام می گذارد سالها این تجربه را کرده اید ولی بخاطر سودجوئی خودتان درصدید که میزان وام را افزایش دهید!
      تا قیمت مسکن کنترل و واقعی نشود و املاکی های کلاش جمع نشوند وضعیت مسکن سامان نمی گیرد! خودتان را خسته نکنید!!!!

    • بدون نام

      مسکن خراب بشه توی سرتون‌ اگه میخواد افزایش پیداکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج