۸۵۴۲۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: تلاش در دو جام استرس‌زا نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید او و تیمش جدال خود برای قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را یک فرصت بزرگ می‌دانند نه موقعیت دشواری که تحت فشارشان می‌گذارد.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید او و تیمش که در روزهای پایانی فصل به شدت برای موفقیت و کسب دو جام قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند این موقعیت را وضعیتی دشوار و پرفشار نمی‌بینند بلکه به آن به عنوان یک فرصت بزرگ نگاه کرده و از تلاشهای خود لذت می‌برند.

لیورپول درحالیکه یک بازی بیشتر از منچسترسیتی انجام داده با دو امتیاز بیشتر از سیتی صدرنشین لیگ برتر است، درحالیکه تنها چهار بازی دیگر باید در این لیگ انجام دهد. با وجود اینکه لیورپول در صورت قهرمانی بعد از ۲۹ سال برای اولین بار قهرمان انگلیس خواهد شد و در چمپیونزلیگ هم باید به مصاف بارسلونا برود اما کلوپ می‌گوید او و تیمش از این فشارها با خوشحالی استقبال می‌کنند.

کلوپ در این باره گفت:" ما هنوز فشار خاصی احساس نمی‌کنیم. ما این شرایط را به عنوان یک فرصت می‌بینیم. ما در این فصل با چالش جلو آمده‌ایم و به چالش عادت کرده‌ایم. چون چالش‌ها معمولاً روی تیم ما نتیجه‌ی مثبت گذاشته. ما بازی‌های بسیار بزرگی در پیش داریم. یک دوره فوق‌العاده جذاب در پیش روی ما است که ما آن را کاملا مثبت می‌بینیم. ما از این شرایط لذت می‌بریم و اینکه در دو رقابت شانس قهرمانی داریم نشانه خوبی است که از موفقیت ما خبر می‌دهد".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" مساله مهم این است که چطور می‌توانید پتانسیل‌های خود را با یک ذهنیت و رفتار درست ترکیب کنید تا به موفقیت برسید. هیچکس در این شکی ندارد که ما بازیکنان خوبی داریم و با ترکیب این بازیکنان باکیفیت با ذهنیت و رفتاری در سطح اول دنیا می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم. این کاری است که ما از روز اول فصل انجام داده‌ایم و تا اینجا جواب داده و موفق بوده. بله، بازی با ما برای هر تیمی دشوار است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج